INSTINKTIIVNE JUHTIMISSTIIL

308 R Hybrid

500 hj võimsus ja nelikvedu nihutab sportliku võimekuse piire antud segmendis, pakkudes tõeliselt ekstreemseid sõiduelamusi.  

/image/01/2/308rhybrid_hotlap1.102012.jpg

HOT LAP REŽIIM

Hot Lap režiim on kõige võimsam, mille juures kasutatakse 500 hj ja 730 Nm maksimaalse pöördemomendi saavutamiseks ära kõigi kolme jõuallika potentsiaal.

/image/01/3/308rhybrid_sport2.102013.jpg

SPORT REŽIIM

Sport režiimis on võimsus 400 hj ja 530 Nm, mis saadakse peamiselt bensiinimootorilt ja tagumiselt elektrimootorilt. Esimene elektrimootor toimib lisavõimendina kiirendamisel.

/image/01/4/308rhybrid_road1.102014.jpg

ROAD REŽIIM

Road režiim on mõeldud spetsiaalselt 300 hj võimsuse ja 400 Nm pöördemomendi kasutamisel teel. Bensiinimootor annab on täispotentsiaali, tagumine elektrimootor aitab aga kiirendustel. Eesmist elektrimootorit selles režiimis ei kasutata.

/image/01/5/308rhybrid_zev1.102015.jpg

ZEV REŽIIM

ZEV puhul kasutatakse PEUGEOT 308 R HYbridi liigutmiseks peamiselt tagumist elektrimootorit. Eesmine elektrimootor tuleb mängu olenevalt sellest, kui kõvasti juht gaasipedaali vajutab.