308 R Hybrid

PEUGEOT 308 tasakaalustatud proportsioonid ja selgepiiriline tehnoloogiline kujundus on ideaalne baas radikaalsele mudelile nagu see. 308 R HYbrid muudab oma eeliste kasutamise tähelepanuväärsemaks, et stiil oleks veelgi jõulisem ja alati dünaamiline.” G.

SIRGEJOONELINE KAHEKORDSELT VÄRVITUD VIIMISTLUS

/image/99/6/308rhybrid_1504styp_002_style1.101996.jpg

Liimituna maapinnale oma 235/35 R19 rehvidel, mis on seatud 80 mm laiemaks tehtud rattarööpmel, PEUGEOT 308 R HYbrid lausa neelab maanteed. Selle esiots eristub väljendusrikaste külgavadega kapotil ning mineraalidest valmistatud kaitseraua teravate servadega ja siledate pindadega. Külgvaates püüavad jooned, mis sobituvad tihedalt ümber mehaaniliste komponentide, valgust, kui juhivad Teie pilku üle sõiduki. PEUGEOT 308 R HYbrid on kaetud muljetavaldava intensiivse sinise värviga, mis on välja töötatud fluorestseeruvate pigmentide ja klaasiosakeste abil. See värv meenutab nii hübriidajamit kui ajalooliselt Prantsuse võidusõiduautodele omast tooni. Tagaustel on sinine sobitatud mati mustaga, andes erineva tõlgenduse auto selgetele joontele, mis on PEUGEOT kõige ekstreemsemate autode kaubamärk.

VÄLJENDUSRIKAS STIIL

Iluvõre on ruudulise mustriga ja varustab innovaatilist 500 hj ajamit õhuga. Külgmised õhuvõtuavad ühendavad tervikuks järjestikused LED-indikaatorid, samas asub tsentraalsel õhuvõtuaval auto 308 R HYbrid kaubamärk, mis on nikerdatud plokki.

Tagaosas on PEUGEOT 308 R HYbrid tähelepanuväärselt vaoshoitud, kui ikkagi sama radikaalne. Tagaosa hoiak rõhutab auto teelpüsivust, samas tugevdab kitsas spoiler tagaluugi ülaosas aerodünaamikat. Seejärel tuleb kaitseraud kahe õhuvõtuavaga, mis aitavad aku temperatuuri madalal hoida, juhtides kuuma õhu välja.

Õhuvõtuavad ja kere lävekarbid on kaunistatud valge keraamilise ilmega materjaliga, mis toob esile auto dünaamilise olemuse.

DÜNAAMILINE SISEKUJUNDUS

/image/00/1/habitacle_sportif.102001.jpg

PEUGEOT 308 R HYbridis on esmakordselt kohaldatud materjale, mida tavaliselt kasutatakse ainult ideeautodel. Nii on kangaga kaetud armatuurlaual kasutatud digitaalset kudumistehnikat. Seda innovaatilist materjali saab kasutada suurte, keerukate osade valmistamiseks, mis on puudutamisel pehmed ega vaja vahtu, muutes sõiduki kergemaks. Uksepaneelidel on kasutatud digikangast koos musta nahaga ning samasuguse liivakarva patineeritud nahaga nagu istmetel. Ülemised elemendid ja katuse vooderdis on kivihallid.