TIPPVÕIMSUSEGA MOOTOR

308 R Hybrid

VÄLJATÖÖTATUD PEUGEOT SPORT POOLT

i

PEUGEOT Sport kasutas igale komponendile spetsifikatsioonide ja ideaalse koha määramisel süstemaatiliselt oma tehnilisi teadmisi ja edukaid võidusõidukogemusi. Ajamil on seega kolm jõuallikat, millest igaüks varustab sõidukit teistest sõltumatult:
- 4-silindriline 1,6 l THP 270 S&S bensiinimootor, millel on selle mootori suuruse kohta maailma kõrgeim võimsusnäitaja
- 85 kW / 115 hj elektrimootor 6-käigulise käigukastiga
- samade näitajatega elektrimootor tagasillal.

Selleks et käsitsemine oleks laitmatu, on auto raskus ümbertsentreeritud ja võimalikult madalale seatud. 3 kWh liitiumioonakul on ideaalne võimsuse ja suuruse suhe ning see on paigutatud tagaistmete alla kütusepaagi kohale. 50 L kütusepaak on omakorda paigutatud tagumise elektrimootori ja kahe trafo peale. Oma täiuse taotlemisel on PEUGEOT Sport insenerid kütusepaagi põhja täielikult ümberkujundanud nii, et see asub tihedalt vastu tehnilisi komponente. Sellega on saadud sõiduki kõrgusele paar millimeetrit juurde, mis aitab kaasa suutlikkuse parandamisele.

Tänu nelikveo süsteemile on PEUGEOT 308 R HYbridi käsitsemine üsna hirmutav, eriti pööretest väljumisel. Pidurisüsteem on auto võimsusele vastav 380 mm ventileeritava kettaga ees, mida hoiavad neli kolvi, ning 290 mm kettaga taga. Neid aga ei kasutata iga kord, kui pidurit vajutatakse, kuna PEUGEOT Sport on ehitanud ajami nii, et see aeglustab elektrimootorite abil kogu kiiruse ulatuses alates 250 km/h. See mitte ainult ei hoia kettaid ja klotse, vaid see taastav pidurdussüsteem on ka üks kolmest aku laadimise viisist.