SHOOTING BRAKE UNIVERSAAL

DISAIN

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT ideeauto proportsioonid seisnevad parimate keredisainerite pikaajalistel traditsioonidel põhineva töö vahetus väljundis. Silueti moodustavad, pisut nihkesse viidud kaarjad jooned arvestavad nii tehnika kui ka reisijate vajadustega. Pika joonega kapott annab aimu 300-st, PHEV ülekande toimel genereeritud hobujõust. Rattakoobaste aspektilt avar kaar toob varjamatult esile selle nelikveolise sõiduki teelpüsivuse kvaliteedi kui ka võimsuse.

Sõiduki esiosa on väljendusrikas. Kõikide LED-põhiste tulede keskosas paikneb pupillina kaamerasilma lääts. Tuledeplokid jälgivad sõiduki ümbruses toimuvat ning edastavad vajalikud andmed juhiabisüsteemidele. Iluvõre on muutuva struktuuriga avadega olenevalt asukohast. Nimetatud poolõõnes struktuur kannab Lõvi märki, mille taust omandab seonduvalt talitlusrežiimi Autonomous valimisega valge taustavalguse.

VOOLUJOONELISUS

Sõiduki liikumisel tuleb autol lükata eest ära selle liikumist takistav õhukogus. Insenerid on juba aegade algusest peale näinud tõsist vaeva, et tõsta sõidukite voolujoonelisust eesmärgiga vähendada kütusekulu ja suurendada reisijate mugavust. Reisijate mugavus on seejuures järjest tähtsamal kohal. Autonoomse sõiduga avaneb sõidukis viibijatele võimalus keskenduda sõidu ajal täiesti uutele tegevustele. Sõidukis viibijaid ootavad ees üha uued ja suuremad naudingud.

i

Sõiduki esipaneeli kogu kõrguse ulatuses kulgeb kahel pool esitulesid valgusribast disainielement. Tegemist ei ole mitte ainult dekoratiivse detailiga, sest alates kiirusest 90 km/h omandavad need ka praktilise funktsiooni. Nimelt on need kaks valguselementi omavahel altpoolt tuulesuunajaga ühendatud, mille ülesandeks on suurendada esisilla haarduvust teega.

Teiselt poolt avab see liikumine avause eesmärgiga vähendada sõiduki kerele auto liikumisega seonduvalt langevat survet. Sellisena juhitakse õhk auto eest ära rataste pinnale. Rataste sellise, virtuaalse profileerimise eesmärgiks on kasutada aerodünaamilist takistust ära haarduvuse parandamiseks teega, millele aitavad kaasa ka spetsiaalse konstruktsiooniga viieharulised veljed. Tegemist on alumiiniumvelgedega, mis on nende kerguse saavutamise eesmärgil õõnsustega velgede sees. Nimetatud aerodünaamiline funktsioon väljendub ühtviisi ka sõiduki tagaosas. Õhuvool suunatakse ukseposti juurde moodustatud kanalisse, kust see juhitakse difuusorisse asukohaga valguspaneeliga ühendatud 3D tulede vahel.

Ülaosast on sõiduki salongi klaaspind toodud võimalikult reisijateruumis viibijate peade lähedale, mis on saavutatud tänu selle kaarjale profiilile. Seda disaini rõhutab keret üleni kattev sügavsinine värvus kaetuna kolmekordse lakikihiga.

/image/68/4/hd-peugeot-g17-studio-elevation-neutre-ferme-v2.227684.jpg

/image/68/5/hd-peugeot-g17-studio-elevation-neutre-ouvert-v2.227685.jpg

/image/68/6/hd-peugeot-g17-studio-elevation-aero-v2.227686.jpg