/image/22/2/peugeot-3008-2016-892-fr.311222.jpg

Avastage arvukad tehnoloogiad, mis pakuvad Peugeot stiili jaoks sobivat sõidumugavust:

HILL ASSIST

Tänu Hill Assisti tehnoloogiale on autot lihtsam mägedel käivitada ja manööverdada.

Mäel (> 3% kallakuga) aitab Hill Assisti funktsioon autot hetkeks paigal hoida (umbes kaks sekundit), nii et Teil on aega piduripedaalilt gaasipedaalile üle minna.

TAGURDUSKAAMERA

Tahavaatekaamera muudab tsentraalekraani abil igapäevased parkimismanöövrid lihtsamaks. See täiustatud juhtimisabisüsteem näitab värviliste joonte abil auto laiust ja trajektoori, mis muudab manööverdamise lihtsamaks ja turvalisemaks.

i

VÕTMEVABA LIGIPÄÄS JA KÄIVITUS JA KÄED-VABAD TAGALUUK

VÕTMEVABA LIGIPÄÄS JA KÄIVITUS (HFAS)

Võtmevaba ligipääs ja käivitus (HFAS) on süsteem, mis lukustab, teeb lukust lahti ja käivitab sõiduki ilma, et peaksite elektroonilist võtit välja võtma.

KÄED-VABAD TAGALUUK

Käed-vabad tagaluuk avab ja suleb mootoriga tagaluugi. Tagaluugi kasutamiseks on mitu võimalust:

  • HFAS (käed-vabad juurdepääs ja käivitamine) elektrooniline võti
  • tagaluugi sisemine või välimine juhtimisnupp
  • juhtpaneeli juhtimisnupp
  • tagumise kaitseraua all oleva "hands-full" (käed-kinni) anduri aktiveerimine.

Funktsioon "Käed-kinni" avab või suleb sõiduki mootoriga tagaluugi ja aktiveerub, lihtsalt liigutades jalga tagumise kaitseraua all.

/image/22/3/peugeot-3008-2016-263-uk.311223.jpg

VISIOPARK 1 & 2

180° videokaamera asub pakiruumi luugil (Visiopark 1) ja iluvõres (Visiopark 2). Süsteem kasutab kaameraid sõiduki vahetu keskkonna puuteekraanil kuvamiseks. Parkimisabi andurid pakuvad lisaks sõiduki pealtvaatele ka lisateavet. Sõiduki pealtvaade koos ümbrusega kuvatakse reaalajas manööverdamisel ja see sisaldab 360-kraadist vaadet.

See visuaalne esitus muudab sõiduki parkimise lihtsamaks ja kuvab kõik läheduses asuvad takistused.

i

i

PARKIMISABI (PARK ASSIST)

Süsteem tagab aktiivse parkimisabi tänu oma külgmistele ultrahelianduritele:

  • see tuvastab parkimisruumi olenevalt sõiduki suurusest, kasutades esi- ja tagumistele kaitseraudadele paigaldatud andureid
  • seejärel võtab see valitud alal parkimises juhtimisseadmes kontrolli üle

Juht kontrollib kiirendamist ja pidurdamist, käike ja sidurit (manuaalkäigukast). Parkimiskohale sisenemisel ja sealt väljumisel annab süsteem juhile ohutuks manööverdamiseks audiovisuaalset informatsiooni. Juht saab roolist kõvemini kinni haarates autolt juhtimise iga kell uuesti üle võtta.

Park Assist hõlbustab « parallel » (sisenemine ja väljumine) and « perpendicular » (vertikaalne) parkimismanöövrite tegemist.

i

AUTOMAATNE ADAPTIIVNE TULEDE LÜLITUS

Sõiduki tuuleklaasi ülaossa paigaldatud kaamera jälgib valgusallikaid. Süsteem lülitub automaatselt kaug- ja lähitulede vahel, sõltuvalt valgustingimustest ja liiklusoludest. See suurendab kaugtulede kasutusaega ja tõstab seeläbi ohutust.

i

KIIRUSPIIRANGU MÄRKIDE TUVASTAMINE JA SOOVITAMINE

Esiklaasi ülaossa paigaldatud kaamera suudab tuvastada ja lugeda kiiruspiiranguid ja piirangute kõrvaldamise märke ning neid armatuurlaual näidata. Süsteem kasutab ka navigatsioonisüsteemi kaardistamisel saadud kiirusepiirangute kohta käivat teavet. Spetsiaalseid kiirusepiiranguid, näiteks neid, mida kohaldatakse raskeveokite suhtes, ei kuvata.

Lisaks jagab seade kiirusalaseid soovitusi: juht saab valida sätte, kus auto kiirust kontrollitakse kaamera poolt loetud piirangute alusel.

i