/image/74/2/wk3816-technologie-1210x370.98742.jpg

JUHTIMIST TÄIUSTAVAD SÜSTEEMID

Nautige ebatavaliselt head sõiduelamust, mida pakub juhi mugavuse maksimaalseks muutev PEUGEOT tehnoloogia ning üha suurenev valik innovatsioone, mis muudavad sõidu lihtsamaks ja mugavamaks.

PEUGEOT i-Cockpit

/image/73/5/i-cockpit.98735.jpg

PEUGEOT i-Cockpit muudab juhi asendit, tagades täiesti uue sõidunaudingu. Välja töötatud vastavalt eriti nõudlikele spetsifikatsioonidele, tagab see intuitiivse juurdepääsu kõikidele funktsioonidele.

Väiksest roolist on parem kinni hoida ja juhtimine on tundlikum, pakkudes suuremat sõiduelamust. Silmade kõrgusel asuva ekraani abil on juhil juurdepääs kõikidele olulistele sõiduandmetele ilma silmi teelt tõstmata. Uus keskkonsool ja suur 9,7-tolline puutetundlik ekraan loob puhta, korrastatud sõidukeskkonna.

Enneolematult väheste nuppudega ja kõrgeima kvaliteediga materjalidega on PEUGEOT i-Cockpitil ilme, mis on autotööstuses küllaltki ainulaadne ja pretsedenditu – iselaadne, kohe äratuntav stiil, mis võitis 29. rahvusvahelisel autofestivalil 201 kõige köitvama sisekujunduse auhinna.

/image/78/4/peugeot-travel-2016-199-fr.img.67784.jpg

HEAD-UP DISPLAY

Silmade kõrgusel asuv ekraan (Kuulub valitud versioonist olenevalt standard- või lisavarustusse või ei ole saadaval.) annab juurdepääsu kõikidele olulistele sõiduandmetele ilma silmi teelt tõstmata. Põhiandmed kuvatakse värviliselt sissetõmmataval paneelil, mis asub otse juhi vaateväljas, andes pidevalt teavet sõidukiirusest, kaugusest teise sõidukini ning juhiseid püsikiirusehoidjalt ja kiirusepiirajalti ja navigatsioonisüsteemilti.

/image/66/0/peugeot_208_icesilver_1502pc103.10660.jpg

PARKIMISABI

Parkimisabitehnoloogia juhendab ja lihtsustab parkimismanöövrite tegemist alates paralleelsest parkimisest kuni diagonaalse või nurga alla parkimiseni.

Ees ja taga ning mõlemal küljel asuvate ultrahelianduritega hindab parkimisabisüsteem parkimiskohtade suurust, koostab ideaalse trajektoori, võtab juhtimise üle ning annab visuaal- ja häälteavet olemasoleva ruumi kohta.

Sel ajal, kui vajutate gaasipedaali, vahetate käike ja vajutate sidurit (kui sõidukil on manuaalkäigukast). Ning kui soovite juhtimise uuesti üle võtta, saate seda igal ajal teha, võttes lihtsalt roolist kinni.

HILL ASSIST

Kallakult paigaltvõtu abisüsteem muudab sõidu alustamise või manööverdamise kallakul lihtsamaks.

Kallakul (>3%) olles muudab kallakult paigaltvõtu abisüsteem auto lühiajaliselt liikumatuks (umbes 2 sekundiks), andes juhile aega jalg piduripedaalile gaasile panna.

SALONGI ÕHUPUHASTUSSÜSEEM

/image/73/8/508_1407pc217.98738.jpg

Pure Blue tehnoloogia, mis on välja töötatud spetsiaalselt EXALT ideeauto jaoks, tagab maksimaalse mugavuse kõikidele autos viibijatele. Kui auto seisab või on tühi, puhastab Pure Blue süsteem salongi, lastes tsirkuleerima bakteritsiidid ja fungitsiidid.

Liikudes töötleb aktiivne filter õhku enne salongi sisenemist, kõrvaldades lenduvad orgaanilised ühendid ja peenosakesed. Seega saavad reisijad alati kindlad olla, et sõites on õhk alati värske ja puhas.

PÜSIKIIRUSEHOIDJA

Maksimumkiiruse seadmiseks saavad juhid kasutada püsikiirusehoidmise tehnoloogiat. Sel juhul hoiab sõiduk automaatselt seda kiirust, muutes juhtimise lihtsamaks.

GRIP CONTROL

/image/73/9/peugeot_par_2013_059_fr.98739.jpg
/image/74/0/peugeot_3008_2013_019_fr.98740.jpg

Libisemisvastase süsteemiga ning pori- ja lumerehvidega annab veojõukontrolli annab sõidukile parema haarduvuse igas olukorras.
Keskkonsoolil asuva nupu abil saate valida veojõu režiimi, mis sobib kõige paremini maastikuga, kus sõidate, olgu see lumi, pori või liiv. PEUGEOT kohandub kohe valitud maastiku järgi, võimaldades ohutumat ja mugavamat sõitui.

ACTIVE CITY BREAK

Aktiivne linnapidurdussüsteem on hädapidurdussüsteem, mis on mõeldud vähendama väiksemate kokkupõrgete ohtu linnas aeglasel kiirusel sõites. Sellel kasutatakse takistuste tuvastamiseks tuuleklaasil asuvat laserandurit. Kui andur tuvastab mõne kokkupõrkeohu, hoiab ta selle ära, käivitades automaatselt pidurisüsteemi. See süsteem töötab kiirustel kuni 30 km/h.

PIKIVAHE HOIATUSSÜSTEEM

Ohutu pikivahe hoidmiseks annab pikivahe hoiatussüsteem Distance Alert® silmade kõrgusel asuval ekraanil teavet eessõitva sõiduki kauguse kohta. Nuppude abil on võimalik määrata ka miinimumkaugus, mille ületamise korral hoiatab süsteem Teid visuaalse signaali abil.

/image/89/0/peugeot_308_2013_100_fr.9890.jpg

PIMEALA JÄLGIMISSÜSTEEM

Tänu neljale eesmisel ja tagumisel põrkeraual paiknevale andurile võimaldab pimealade jälgimissüsteem juhti õigeaegselt hoiatada, kui liikumise ajal satub pimedasse nurka mõni teine sõiduk: lähimal küljepeeglil sütib juhti hoiatav oranž märgutuli.

tech

SÕIDURAJALT KÕRVALEKALDUMISE HOIATUSSÜSTEEM

Kiirustel 80 km/h ja üle selle saab kasutada sõidurea ületamise hoiatussüsteemi, mis hoiatab juhti siis, kui auto juhuslikult oma sõidureast väljub.

Kui auto väljub oma sõidureast ilma suunatuld näitamata, antakse sellest juhile kohe märku vibratsiooniga juhiistme vasakul või paremal pool, olenevalt suunast, kuhu poole sõiduk on kaldunud. See võimaldab juhil sõidukit õigeks seada ning oma sõiduritta naasta.

Selle patenteeritud tehnoloogia aluseks on kuus infrapunaandurit, mis suudavad tänavatel ja kiirteedel märgistust (pidev joon) tuvastada. See on eriti kasulik siis, kui juht on unine (infomull: Ohutuse huvides olge iseenda valvur esimeste väsimuse märkide äratundmisel, tehes iga kahe tunni järel juhtimises pausi ning säilitades kogu aeg valvsuse) või kui tähelepanu on ajutiselt hajunud.

KIIRUSEPIIRAJA

PEUGEOT kiirusepiiraja võimaldab sõidukile seada standardse maksimumkiiruse. Selle kiiruse saavutamisel sõidu ajal jääb gaasipedaal kinni, muutes edasise kiirendamise võimatuks ning aidates püsida seatud kiiruse vahemikusi.