/image/75/7/wk3816-technologie-1210x370.98757.jpg

TÕHUSUS

Üks PEUGEOT' esmane mure autotootjana on panus keskkonnahoidu, mis käib meie jaoks käsikäes sõidunaudinguga. PEUGEOT insenerid ja disainerid on tõstatanud väljakutse, tulles välja terve rea tulemuslike lahendustega.

PureTech MOOTORID

/image/75/1/1_2lpuretech_1408tech002bis.98751.jpg

PEUGEOT tutvustab oma uut PureTech 3-silindriliste mootorite valikut, mis kõik pulbitsevad tõhususest ja tipptehnoloogiast.

Need uued bensiinimootorid on kergemad ja väiksemad ning kaalu ja mõõtude vähenemise tagajärjel on energiatõhusus suurem. Oleme optimeerinud ka kütusekulu ja vähendanud hõõrdumist - need on tipptasemel jõudluse kaks põhitegurit.

PureTech mootorid tagavad kordumatu sõiduelamuse isegi mootori aeglastel kiirustel. 230 Nm maksimaalse pöördemomendiga (kõige võimsamal versioonil) 1,750 p/min juures on nende aeglase kiiruse / suure võimsuse tasakaal praegu turu parim. 95% pöördemomendiga vahemikus 1,500 kuni 3,500 p/min püsib võimsus kogu aeg esmaklassiline.

Kogu erakordse jõudluse juures on need uued mootorid ka väga ökonoomsed, kütusekulu ja CO2 heitmetase on 4-silindrilise mootoriga võrreldes 25% väiksem, kuid võimsustase sama, säästes 1,5 l kütust 100 km kohta ilma ühtegi sõidunaudingu pisiasja ohvriks toomata. PureTech mootor oli ka see, mis aitas uuel Peugeot 308-l purustada maailmarekord ühe paagiga läbitud vahemaa osas.

BlueHDi MOOTORID

Olles loonud kõige tõhusama süsteemi turul kahjulike heitmete vähendamises, kinnitab PEUGEOT nüüd oma juhtkohta keskkonnatõhususe suhtes.

BlueHDi on nimi, mis on antud ettevõtte Euro 6 diiselmootoritele, mis ühendavad endas tippsuutlikkuse ja miinimumini viidud heitmetaseme.

BlueHDi tehnoloogia on eksklusiivne kombinatsioon oksüdatsioonikatalüsaatori, SCR (selektiivne katalüütiline reduktsioon) ja FAP (diisli kübemefilter) süsteemist, mis võimaldab mootoril vähendada lämmastikoksiidi heitmetaset (NOx) kuni 90% ning CO2 heitmetaset lausa 82g/km, vähendades samal ajal ka kütusekulu ja kõrvaldades kuni 99,9% kõikidest tahmaosakestest.

BlueHDi tehnoloogia vastab täielikult Euro 6 standardile, mis kehtib alates 2014. a. septembrist uutele sõidukitele ning alates 2015. a. septembrist kõigile sõidukitele. Seda tehnoloogiat kasutatakse kõikidel PEUGEOT diiselmudelitel ning see annab parima võimaliku potentsiaali edasiste saaste vähendamist puudutavate standardite suhtes

EAT6 AUTOMAATKÄIGUKAST

/image/75/2/eat6_1408tech001bis.98752.jpg
/image/75/3/308sw_1401pc066.98753.jpg

Uus EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6) käigukast on 6-käiguline automaatkäigukast, mis optimeerib sõiduki kütusekulu ja sõidunaudingu.

See on välja töötatud eesmärgiga oluliselt vähendada CO2 heitmetaset, jäädes väga lihtsalt ja mugavalt käsitsetavaks.

Selle Quickshift käiguvahetuse tehnoloogia tagab väga sujuva sõidu ning ühe kõige kiirema käiguvahetuse praegu turul pakutavatest.

See tähendab, et heitmekoguste erinevus manuaal- ja automaatkäigukastide vahel on nüüd kuni 5 g/km väiksem (iso rehvid) - seades EAT6 erakordselt soodsasse positsiooni nii juhi naudingu kui kütusekulu osas.

STOP AND START

Ideaalsena linnsõidul seiskab Stop & Start funktsioon mootori automaatselt, kui see peatub – näiteks punase fooritule all või „Stop“-märgi juurde jõudes. Kui juht on valmis edasi sõitma, käivitub mootor sujuvalt ja kohe uuesti.

See on kasulik mitmel moel: kütusekulu on rangema kontrolli all (-5% väiksem tavasõidukitega võrreldes tihedas linnaliikluses sõites), CO2 heitmetase on väiksem (heitmetase null, kui mootor on väljalülitatud) ning auto on oodates vaikne.

Lühidalt võimaldab e-HDi tehnoloogia ühendada omavahel keskkonnasõbraliku jõudluse ja sõidunaudingu täiel määral!

Kõikide sõidurežiimidega täielikult ühilduvana saab Stop & Start süsteemi ka välja lülitada.

VALGUSTUS

Parema teabe andmiseks oma klientidele pakub PSA Group juurdepääsu võimalust tegelikke kütusekulu andmeid edastavatele sõltumatutele ja sertifitseeritud vahenditele. See algatus on seotud valitsusväliste transpordi- ja keskkonnaettevõtetega (infomull: Transport ja keskkond: Euroopa ja keskkonnaorganisatsioonid, kes on spetsialiseerunud transpordipoliitika jätkusuutlikule arendamisele.) ja Prantsusmaa Looduskeskkonnaorganisatsioon (infomull: Prantsusmaa Looduskeskkonnaorganisatsioon: Prantsusmaa loodus- ja keskkonnakaitse assotsiatsioonide föderatsioon.). Ühekoos on nad koostanud protokolli tegeliku kütusekulu mõõtmiseks, mille on valideerinud Bureau Veritas (infomull: Bureau Veritas: Ülemaailmne kontrollimise, sertifitseerimise ja laborikatsete sertifitseerimisamet.).

See protokoll koosneb kütusekulu andmetest tegelikes liiklusolukordades 92,3 km erinevat tüüpi teedel: linnatänavad, linnavälised teed ja kiirteed. Sõidukid, millel kütusekulu mõõdetakse, sõidavad tavaliste liiklusoludega maanteedel. Sõidukites on reisijad, pagas, kliimaseade või küttesüsteem ning teede olemasolevad reljeefid (infomull: Avaldatud tulemused, mis tuleb alati eristada EL tüübikinnitusega kütusekulust, olenevad nendest eeldustest ja tingimustest. Seetõttu üldväärtusi ei ole. Mõõtmistulemuste protokoll on kättesaadav PSA Groupi kodulehel www.groupe-psa.com.).

PSA Group näitab seega oma klientide suhtes läbipaistvust.

  • Väga väike veeretakistus
  • Üliväike veeretakistus

KÜTUSEKULU KASUTAMISEL

Parema teabe andmiseks oma klientidele pakub PSA Group juurdepääsu võimalust tegelikke kütusekulu andmeid edastavatele sõltumatutele ja sertifitseeritud vahenditele. See algatus on seotud valitsusväliste transpordi- ja keskkonnaettevõtetega (infomull: Transport ja keskkond: Euroopa ja keskkonnaorganisatsioonid, kes on spetsialiseerunud transpordipoliitika jätkusuutlikule arendamisele.) ja Prantsusmaa Looduskeskkonnaorganisatsioon (infomull: Prantsusmaa Looduskeskkonnaorganisatsioon: Prantsusmaa loodus- ja keskkonnakaitse assotsiatsioonide föderatsioon.). Ühekoos on nad koostanud protokolli tegeliku kütusekulu mõõtmiseks, mille on valideerinud Bureau Veritas (infomull: Bureau Veritas: Ülemaailmne kontrollimise, sertifitseerimise ja laborikatsete sertifitseerimisamet.).

See protokoll koosneb kütusekulu andmetest tegelikes liiklusolukordades 92,3 km erinevat tüüpi teedel: linnatänavad, linnavälised teed ja kiirteed. Sõidukid, millel kütusekulu mõõdetakse, sõidavad tavaliste liiklusoludega maanteedel. Sõidukites on reisijad, pagas, kliimaseade või küttesüsteem ning teede olemasolevad reljeefid (infomull: Avaldatud tulemused, mis tuleb alati eristada EL tüübikinnitusega kütusekulust, olenevad nendest eeldustest ja tingimustest. Seetõttu üldväärtusi ei ole. Mõõtmistulemuste protokoll on kättesaadav PSA Groupi kodulehel www.groupe-psa.com.).

PSA Group näitab seega oma klientide suhtes läbipaistvust.

  • Väga väike veeretakistus
  • Üliväike veeretakistus

HYbrid4

/image/07/5/peugeot_gam_2013_003_fr.97075.jpg
/image/07/6/3008hybrid4_1007tech_dbis.97076.jpg
/image/07/7/peugeot_3008hy4_2013_028_fr.97077.jpg

HYbrid4 mootoriga näitab Peugeot, et lõpuks on võimalik ühendada suurem keskkonnasõbralikkus pretsedenditu sõiduelamusega.

Ning lisaks maailma esimesele täishübriiddiiselmootorile võimaldab HYbrid4 tehnoloogia juhtidel iga sõidu jaoks kõige sobivama sõidurežiimi valida.

Seda funktsiooni on äärmiselt lihtne kasutada: keskkonsoolil asuva nupuga saab juht valida 4 erineva sõidurežiimi vahel: Auto (tavaline sõit, kasutades vaheldumisi elektri- ja diiselrežiimi), Sport (dünaamilisem suutlikkus), Electric (vaikne, heitmevaba linnasõit) ning 4 Wheel Drive (teelpüsivuse parandamiseks igasugustel maastikel).

HYbrid Air

/image/75/4/208hybridfe_1302cgi002.98754.jpg

HYbrid Air on uus hübriidajam, mis ühendab endas uusima põlvkonna 3-silindrilised bensiinimootorid ja suruõhu.

Nutika ja innovaatilisena kohandub HYbrid Air juhi isikupärase sõidustiili järgi.

Olenevalt olukorrast ja sõidustiilist valib mootor automaatselt kõige sobivama režiimi: Suruõhk (heitmetase null), bensiin või kombineeritud.

Linnasõidul on 80% ajast aktiivne suruõhurežiim Compressed Air. Maanteel või kiirteel on sõidukile soodsam jällegi bensiinirežiim Petrol.

See tehnoloogia tagab kütusekulu ja CO2 heitmetaseme olulise vähenemise ning kujutab endast 2,0 l/100 km näitajaga suurt verstaposti.

ELECTRIC

/image/75/5/ion_2010_041_fr.98755.jpg

Kerged tarbesõidukid, autod, skuutrid ja jalgrattad – seni on Peugeot ainus tootja, kes pakub täielikku elektrisõidukite valikut.

Vaatamata erakordsele keskkonnasõbralikkusele – kahjulike heitmete tase null, CO2 heitmetase null ja väga madalad ekspluatatsioonikulud – need sõidukid pakuvad tunduvalt enamat kui puhas juhtumis- või sõidunauding, jäädes vaikseks ja vibratsioonivabaks.

Saage tuttavaks sõidukiga iOn – 100% väikeautoga, mis sobib ideaalselt linnasõiduks – ning uue Partner Electriciga, linnaproffidele mõeldud elektrilise kaubikuga.

Need sõidukid sõidavad tipptasemel liitiumioonakudega. Neid saab laadida kodustest või selleks ettenähtud toiteallikatest ning aku kasutusiga on pikk ja elektrienergia muutub kohe kasutatavaks.

iOn ja Partner Electric sõidukid on sellise ehitusega, et taastoodavad energiat aeglustamisel või pidurdamisel – nii on aku kasutusiga 150 kilomeetrit (170 Partner Electricul), lisaks Stop & Start süsteem – see on oluliselt enam kui see, mida vajate keskmiseks igapäevaseks sõiduks.

FAP

FAP (diisli kübemefilter) on PEUGEOT lahendus osakeste heitmetasemega tegelemiseks diiselmootoritel. Selle tehnoloogiaga on varustatud peaaegu kõik kaubamärgi DHi mudelid.

FAP süsteem on isepuhastuv. See puhastab diiselkütuse põlemisel tekkinud gaase ning kõrvaldab kuni 99,9% kõikidest kübeme heitmetest hoolimata kübeme suurusest ja sõiduki kasutustingimustest.

Sellel protsessil on kaks etappi: kõigepealt püütakse kübemed ränikarbiidist valmistatud poorsesse filtrisse. Mõnesaja kilomeetri pärast jõutakse taastusetappi, mille käigus kübemed väga kõrgel temperatuuril ära põletatakse. Protsess on automaatne ja täiesti märkamatu.