MOOTORID JA KÄIGUKASTID

/image/23/3/header.9871.311233.jpg

PEUGEOT' üks peamine väljakutse autotootjana on pühendumine keskkonnahoiule, mis käib meie jaoks käsikäes sõidunaudinguga. PEUGEOT’ insenerid ja disainerid on väljakutsele vastanud, esitades terve rea lahendusi.

/image/22/6/peugeot-3008-2016-154-fr.180862.311226.jpg

PureTech-mootor

3-silindriliste PureTech Peugeot bensiinimootorite perekond ühendab endas tõhususe ja kaasaegse tehnoloogia. Hääletatuna aastatel 2015, 2016 ja 2017 oma kategoorias aasta mootoriks, kuulub see mootorite perekord kogu Peugeot’ mudelite varustusse alates 208 kuni 5008.

/image/22/8/peugeot-308-2015-044-fr.181266.311228.jpg

BlueHDi-mootor

Peugeot on kõige tõhusama süsteemi loojana turul heitgaaside vähendamise alal kinnitanud oma juhtkohta keskkonnasõbralikus suhtumises. BlueHDi on nimi, mis on pandud Peugeot Euro 6 diiselmootoritele, milles on ühendatud kõrge kvaliteet ja madal heitmetase.

/image/22/7/eat6-1408tech001.311227.jpg

EAT6 automaatkäigukast

EAT6i käigukast on 6-käiguline automaatkäigukast, milles on optimeeritud kütusekulu ja sõidutunnetus. See on loodud vähendama märgatavalt süsinikuheitmeid, pakkudes samas kõrgekvaliteedilist sõidukvaliteeti.

/image/23/4/peugeot-308-2017-055-fr.311234.jpg

EAT8 automaatkäigukast

Uus automaatkäigukast EAT8 suudab võrreldes EAT6-ga vähendada kütusekulu kuni 7%, parandades võimsust täiustatud Stop & Start süsteemiga kuni 20 km/h ja üleminekuga kaheksale käigule.

STOP & START

Ideaalsena linnsõidul seiskab Stop & Start funktsioon mootori automaatselt, kui see peatub – näiteks punase fooritule all või „Stop“-märgi juurde jõudes. Kui juht on valmis edasi sõitma, käivitub mootor sujuvalt ja kohe uuesti.

See on kasulik mitmel moel: kütusekulu on rangema kontrolli all (-5% väiksem tavasõidukitega võrreldes tihedas linnaliikluses sõites), CO2 heitmetase on väiksem (heitmetase null, kui mootor on väljalülitatud) ning auto on oodates vaikne.

Lühidalt võimaldab e-HDi tehnoloogia ühendada omavahel keskkonnasõbraliku jõudluse ja sõidunaudingu täiel määral!

Kõikide sõidurežiimidega täielikult ühilduvana saab Stop & Start süsteemi ka välja lülitada.

EMP2 PLATVORM

/image/22/9/-031692-01-v2.205099.311229.jpg

EMP2 platvormil on modulaarne ehitus, milles on keskendutud PSA kontserni uute keskklassi ja tippkvaliteetsete mudelite väljatöötamisele ja tootmisele, mis tagab muu hulgas:

  • Modulaarse ehituse, mis vastab maailma põhiturgude erinõuetele (4- ja 5-ukselised sedaanid, universaalid, mahtuniversaalid, luukpärad, linnamaasturid, kabrioletid ja kupeed).
  • Erinevad mootorid ja käigukastid ühel platvormil (4-silindriline, hübriid, 4-rattavedu jne).
  • Autode kergemaks muutmine ja süsinikuheitmete vähendamine koos jäikuse, turvalisuse ja sõidunaudingu parandamisega on toimunud tänu innovaatiliste kergete materjalide kasutamisele, nagu teras, komposiitmaterjalid, alumiiniumdetailid veermikus ja tipptehnoloogilised protsessid (nagu kuumstantsimine ja laserkeevitus).
  • Innovaatilised tehnoloogilised valikud, mis optimeerivad juhtimisnaudingut, juhitavust, interjööri mugavust ja turvalisust (komposiitpõrand, ülimadala veeretakistusega rehvid jne).
  • Rohkem vabadust stiilis (laiad rehvid, erinevad teljevahed, madal kapott ja madal juhtimisasend jne) hoolimata siluetist (linnamaastur, sedaan jne).

EMP2 platvorm on käiku võetud Peugeot 308 mudelil 2013. aastal ning seda on kasutatud uute Peugeot 3008 ja 5008 ning uute Travelleri ja Experti tootmisel.

ELECTRIC

Kerged tarbesõidukid, autod, skuutrid ja jalgrattad – seni on Peugeot ainus tootja, kes pakub täielikku elektrisõidukite valikut.

Vaatamata erakordsele keskkonnasõbralikkusele – kahjulike heitmete tase null, CO2 heitmetase null ja väga madalad ekspluatatsioonikulud – need sõidukid pakuvad tunduvalt enamat kui puhas juhtumis- või sõidunauding, jäädes vaikseks ja vibratsioonivabaks.

Sõidukid sõidavad tipptasemel liitiumioonakudega. Neid saab laadida kodustest või selleks ettenähtud toiteallikatest ning aku kasutusiga on pikk ja elektrienergia muutub kohe kasutatavaks.

iOn ja Partner Electric sõidukid on sellise ehitusega, et taastoodavad energiat aeglustamisel või pidurdamisel – nii on aku kasutusiga 150 kilomeetrit (170 Partner Electricul), lisaks Stop & Start süsteem – see on oluliselt enam kui see, mida vajate keskmiseks igapäevaseks sõiduks.

KÜTUSEKULU KASUTAMISEL

fuel consumption

Parema teabe andmiseks oma klientidele pakub PSA Group juurdepääsu võimalust tegelikke kütusekulu andmeid edastavatele sõltumatutele ja sertifitseeritud vahenditele. See algatus on seotud valitsusväliste transpordi- ja keskkonnaettevõtetega (infomull: Transport ja keskkond: Euroopa ja keskkonnaorganisatsioonid, kes on spetsialiseerunud transpordipoliitika jätkusuutlikule arendamisele.) ja Prantsusmaa Looduskeskkonnaorganisatsioon (infomull: Prantsusmaa Looduskeskkonnaorganisatsioon: Prantsusmaa loodus- ja keskkonnakaitse assotsiatsioonide föderatsioon.). Ühekoos on nad koostanud protokolli tegeliku kütusekulu mõõtmiseks, mille on valideerinud Bureau Veritas (infomull: Bureau Veritas: Ülemaailmne kontrollimise, sertifitseerimise ja laborikatsete sertifitseerimisamet.).

See protokoll koosneb kütusekulu andmetest tegelikes liiklusolukordades 92,3 km erinevat tüüpi teedel: linnatänavad, linnavälised teed ja kiirteed. Sõidukid, millel kütusekulu mõõdetakse, sõidavad tavaliste liiklusoludega maanteedel. Sõidukites on reisijad, pagas, kliimaseade või küttesüsteem ning teede olemasolevad reljeefid (infomull: Avaldatud tulemused, mis tuleb alati eristada EL tüübikinnitusega kütusekulust, olenevad nendest eeldustest ja tingimustest. Seetõttu üldväärtusi ei ole. Mõõtmistulemuste protokoll on kättesaadav PSA Groupi kodulehel www.groupe-psa.com.).

PSA Group näitab seega oma klientide suhtes läbipaistvust.

  • Väga väike veeretakistus
  • Üliväike veeretakistus