/image/24/6/peugeot-308sw-2014-030-fr.180864.311246.jpg

OPTIMEERITUD MOOTORID

PEUGEOT on heitgaaside vähendamise nõuete rahuldamiseks välja töötanud uue 3-silindriliste PureTech bensiinimootorite perekonna. Need mootorid on välja töötatud koos Peugeot' mootorite suuruse vähendamise strateegiaga.

Selle tulemusel on 3-silindriline PureTech mootor kergem ja kompaktsem kui 4-silindriline sama võimsusega mootor.  Mootori tootlikkus ja sooritusvõime on suurem, võimsus püsiv ulatuslikus kasutusvahemikus ning sellega ohjeldatakse mürataset.

Sel moel vähendab mootor kütuskulu ja CO2heitmetaset kuni 25%, säilitades samas optimaalse sõidunaudingu. 

Selle mootori optimeeritud ehitus on kahes versioonis, tavaliselt aspireeritud ja turboülelaaduriga mootoril, millel on 40% ühiseid osi. Turbokompressiooniga versioon, mis on saadaval kahe võimsusnäitajaga mootoril – 1,2 l PureTech 110 S&S ja 130 S&S – võitis oma kategoorias aasta mootori auhinna 2015., 2016. ja 2017. aastal.

Võimsatena, kuid ühendades tõhususe ja sõidunaudingu, on need mootorid osa PEUGEOTi lubadusest võita uusi auhindu ja edendada sõiduelamust.

/image/24/4/peugeot-2008-1802styp001.180860.311244.jpg

NORMAALLAADIMISEGA MOOTOR

See mootor ühendab endas dünaamika ja lihtsuse PEUGEOT 108 ja PEUGEOT’ algtaseme mudelitel - 208, 2008 ja 308.

Nendel autodel on mootoriteks 1,2 l PureTech 68, 1,2 l PureTech 82 ja 1,2 l PureTech 82 S&S (Stop&Start), ning CO2heitmetase on vaid 95 114 g/km kohta.

/image/24/5/peugeot-3008-2016-154-fr.180862.311245.jpg

TURBOMOOTOR

Selle mootori spetsifikatsioon on järgmise põlvkonna turbovõimsusega, mis tagab suure sooritusvõime (240 000 p/min).

See annab parima kompromissi madala pöördemomendi ja võimsuse vahel. Üheksakümmend viis protsenti pöördemomendist on olemas juba vahemikus alates 1 500 p/min kuni 3 500 p/min.

1,2 l PureTech 110 S&S ja 130 S&S mootorid on mudelitel PEUGEOT 208, 2008, 308, 308 SW, 3008, 5008 ja Partner Tepee.