Uus Peugeot 508 SW

508sw

6.06.2018

Uus Peugeot 508 SW

Vaid mõni kuu pärast uue 508 avalikustamist tutvustab Peugeot mudeli universaalkerega versiooni 508 SW. Sarnaselt kupee-sedaaniga on ka siin tehtud põhjalikke muudatusi. Uue auto disainimisel on võetud inspiratsiooniks „shooting brake“ kerekuju ehk tegemist on selgelt sportlikuma universaaliga.

Silmapaistev disain

508 SW on saanud omale radikaalse disaini - madala siluetiga, sportlik ja võib isegi öelda kupeelik universaal. Agressiivne esiosa ja LED päevatulede vertikaalne valgussignatuur koos täis LED esituledega ning horisontaalse iluvõrega tagavad uuele 508 SW-le eksklusiivse identiteedi. Madalad küljeaknad ning aknaraamideta uksed lisavad sportlikku elegantsi. Tagaosa on kaasaegne ja jõuline, mida rõhutab must tuledepaneel koos adaptiivsete 3D LED tagatuledega.

Kõik kokku moodustab täiusliku tasakaalu sportliku elegantsi ja praktilisuse vahel, pakkudes samas ruumikat salongi reisijatele ning mahukat ja kergelt ligipääsetavat pagasiruumi.

Peugeot i-Cockpit® salong

Uus 508 SW on varustatud originaalse Peugeot i-Cockpit juhikeskonnaga, mille olulised komponendid on kompaktne rool, 10“ kõrgresolutsiooniga puutetundlik ekraan ja 12,3“ digitaalekraaniga head-up näidikuteplokk. Märksõnadeks on kvaliteet ning läbimõeldud funktsionaalsus.

Salongimaterjalide ja polsterduse valikus kasutatakse täis- või Nappa nahka, satiin-kroomi, musta lakki, Alcatara’t ja ehedat puitu. Uue 508 juhiistmele on omistatud silmapaistva ergonoomika ja seadistusvõimaluste eest AGR (Aktion für Gesunder Rücken) märgis. Valikus on esiistmete elektriline seadistamine ning 8-punktiga pneumaatiline massaažisüsteem. Tagumiste istmete seljatuge saab langetada 27 kraadini ning reisijad saavad nautida vaadet läbi suure klaasist panoraamkatuseluugi.

Suurt rõhku on pandud erinevate panipaikade välja töötamiseks, mille tulemusena mahuvad kindalakasse kaks 1,5-liitrist pudelit ja uksetaskutesse 1-liitrised pudelid, lisaks kaks topsihoidjat keskkonsoolis ja jahutusega 6,4-liitrine keskkonsooli laegas. Uudse lahendusena asub keskkonsooli all veel üks panipaik, mis sõltuvalt versioonist on ühtlasi ka juhtmevaba telefoni laadija asukohaks.

Pakiruumi suurus, pagasikate suletud asendis, on 530 liitrit. Kui aga tagumised istmed alla klappida (kahes osas 1/3 ja 2/3) moodustub sileda põrandaga pakiruum kogumahutavusega 1780 liitrit. Elektriajamiga tagaluuki on võimalik avada nii puldist kui jalaviipega ilma käsi kasutama. Laadimise teeb lihtsaks madal lävepakk, mis on kõigest 63,5 cm maapinnast.

Tipptasemel tehnoloogia ja turvalisus

Uus Peugeot 508 SW pakub laia valikut viimase põlvkonna juhiabisüsteeme, mis vastavad üha nõudlikumate klientide soovidele ning EuroNCAP turvalisuse kriteeriumitele:

  • Infrapuna öövaatlusseade NightVision (omas klassis esimesena)
  • Automaatne hädapidurdussüsteem, mis tuvastab jalakäijaid ja jalgrattureid kiirusel kuni 140 km/h ja kokkupõrkeohu hoiatus
  • Aktiivne sõiduraja hoidmise süsteem
  • Juhi tähelepanu hajumise hoiatus
  • Automaatne lähi- ja kaugtulede lülitus
  • Laiendatud liiklusmärkide tuvastus – lisaks kiirusepiirangutele ka STOP märgi ja ühesuunalise tee märgi kuvamine juhile.
  • Adaptiivne püsikiirusehoidja koos automaatse peatumise ja startimise funktsiooniga
  • Aktiivne pimenurga jälgimise süsteem
  • Visiopark2 – 360 kraadi kaamera
  • Täiustatud automaatne parkimissüsteem

Unikaalne sõiduelamus

Erakordne sõiduelamus on Peugeot DNA lahutamatu osa. Peenhäälestatud vedrustus vastavalt mootorile, uue põlvkonna EMP2 platvorm ja selle dünaamilised omadused teevad 508 SW’st samal ajal mugava ja hästi juhitava auto. Uus mudel on eelkäijast oluliselt kergem (-70kg) ning jäigema kerega, mis tagab auto parema stabiilsuse ning juhitavuse. Lisaks on võimalik seadistada auto vedrustust ja dünaamikat valides nelja erineva sõidurežiimi vahel (ECO / Sport / Comfort / Normal). Uus mitmikhoobadega tagavedrustus koos elektriliselt juhitava vedrustusega Active Suspension Control tagavad täpsema juhitavuse kui ka mugavama sõidu ebatasaste teede korral.

Efektiivsed ja jõulised mootorid

Uus PEUGEOT 508 SW on saadaval uue põlvkonna PureTech ja BlueHDi mootoritega, mis on võimsad ja samas oma klassi ühed ökonoomseimad. Ühtlasi on uus 508 esimene mudel, mida pakutakse meie turul vaid 8-käigulise automaatkäigukastiga.

Kaks bensiinimootorit:
- PureTech 180hj / 8-käiguline automaatkäigukast
- PureTech 225hj / 8-käiguline automaatkäigukast (saadaval ainult GT-versioonil)

Kaks diiselmootorit:
- BlueHDi 130hj / 8-käiguline automaatkäigukast
- BlueHDi 160hj / 8-käiguline automaatkäigukast
- BlueHDi 180hj / 8-käiguline automaatkäigukast

Kõik mootorid vastavad Euro 6.2 saastenormidele ning on segmendi madalaimate CO2 päästudega.

ECO-režiimis lülitatakse automaatkäigukastiga ühendatud PureTech bensiinimootor automaatselt vabakäigu režiimi. Funktsioon on saadaval kiirusel 25 kuni 130 km/h, kui tingimused seda võimaldavad. Juhi jaoks märkamatu funktsioon vähendab käigukasti sisemist hõõrdumist ja seeläbi kütusekulu umbes 3% võrra.

2019. aasta teises pooles lisandub valikusse pistikuhübriid, mille sõiduulatus elektri jõul on kuni 50 km. Akud paigaldatakse tagumise istme alla, et säilitada pagasiruumi suurus.

Uut Peugeot 508 SW’d hakatakse tootma Mulhouse tehases Prantsusmaal.

Auto esmaesitlus toimub Pariisi autonäitusel septembris ning müügile jõuab uus mudel Eestis 2019. aasta alguses.