2008 linnamaastur

i Oтказ загрузки

UUS PEUGEOT 2008

13 900 Al.

TEHNILINE INFO

Vaata uue Peugeot 2008 tehnilist informatsiooni

EAT6-KÄIGUKAST

/image/68/4/peugeot_208_2015_159_fr.10684.jpg

PEUGEOT 2008 linnamaasturi versioonil 1,2 l PureTech 110 S&S on nüüd EAT6 kuuekäiguline automaatkäigukast , mis optimeerib kütusekulu, teravdades samas teie juhtimisaistinguid. Lisatud on ka tehnoloogia Quickshift, mis tagab sagedase käiguvahetuse kiirelt ja ladusalt.

Selle ökonoomsus on praktiliselt võrdne manuaalse käigukastiga tänu sisemise hõõrdumise vähendamisele ja lisatud konverteritele, mis lukustuvad, kui iganes on vaja vältida venimist.

Kõik see tähendab seda, et heitmete erinevus selle ja manuaalne käigukasti vahel on viidud alla tasemeni vaid 7 g/km CO2 (ISO-standardile vastavate rehvidega), andes sellele versioonile erakordselt hea toimivuse, sõidunaudingu ning madala kütusekulu.

PURETECH BENSIINIMOOTORID

/image/44/8/peugeot_suv2008_layout4-7.15448.jpg

On kompaktne, ülimat kvaliteeti ja väljapaistvalt ökonoomne 3-silindriline mootor, millest saadav sõidumõnu on parimate võimalike hulgas isegi väga madalate pöörete juures ja see pakub esmaklassilist madala pöördemomendi ja suure võimsuse tasakaalu. Seega ilma mingite kaotusteta võimsuse või nautimise osas annab see tehnoloogiline läbimurre kuni 25% vähendatud kütusekulu ning CO2-heitmed.

Turbomootori versioonil 1,2 l PureTech 110 S&S EAT6 on uus EAT6-automaatkäigukast ja see annab ühendatud tsükli CO2-heitmeteks vaid 110 g/km, tehes sellest oma segmendi automaatsete bensiinimootorite etaloni.

Peugeot 3-silindriline bensiini turbomootor 1.2 Turbo PureTech võitis teist aastat järjest maailma parima mootori tiitli “Engine of the Year for 2016”.

BLUEHDI DIISELMOOTORID

/image/44/9/peugeot_suv2008_layout4-6.15449.jpg

PEUGEOT 2008 linnamaasturite 1,6 l BlueHDi-mootorid on ainulaadsed, kuna ühendavad selektiivse katalüütilise redutseerimise tehnoloogia (SCR) FAPi (lisaainete osakeste filter) süsteemiga. Nad kõik vastavad standardile Euro 6, andes ülimalt head toimimistasandid koos kontrollitud kütusekulu ja vähendatud heitmetega ning pakuvad CO2-heitmeid alla 97 g/km pluss muljetavaldav 3,7 l / 100 km, mis muudab 1,6 l BlueHDi perekonna üheks kõige ökonoomsemaks, kütusesäästlikumaks diiselmootorite sarjaks.

TAHMAOSAKESTE FILTER JA SCR

/image/51/5/peugeot_suv2008_layout1-7.15515.jpg

BlueHDi-tehnoloogia annab optimeeritud kütusekulu tänu tehnoloogiatele SCR ja FAP.

FAPi (tahmaosakeste filter) süsteemi vastuvoolu SCRi paigaldamisega oleme suutnud:
- vähendada NOx-i (lämmastikoksiidi) kuni 90%;
- optimeerida CO2-heitmeid ja kütusekulu ;
- saavutada kiirem käivitus – süüte järel – tänu võimele funktsioneerida madalal temparatuuril.


 

STOP & START

/image/45/1/peugeot_suv2008_layout4-5.15451.jpg

Kiire, tõhus ja vaikne tehnoloogia Stop & Start võimaldab mootori seiskumist ootereziimile hetkeliste sõidupeatuste ajaks (valgusfoorid, liiklusummikud). Tulemuseks on täiustatud kontroll kütusekulu üle ja vähendatud CO2-heitmed.

Piduripedaali vabastamisel toimub taaskäivitus kohe ilma müra või vibratsioonita.

MÕÕDUD

  • /image/45/3/peugeot_suv2008_layout14-1.15453.jpg

    VÄLISMÕÕDUD

  • /image/45/5/peugeot_suv2008_layout14-3.15455.jpg

    SISEMÕÕDUD

  • /image/52/2/peugeot_suv2008_layout_14_3-2.15522.jpg

    PAGASIRUUM

TEHNILINE INFO