i

UUS PEUGEOT 2008

13 900 Al.

TURVALISUS

Uuel PEUGEOT 2008 maasturil on ülikerge kere struktuur, mis on mõeldud optimaalse täpsuse saavutamiseks.

ACTIVE CITY BRAKE

/image/44/1/peugeot_suv2008_layout4-4.15441.jpg

Tehnoloogia Active City Brake (linnasõidu hädaolukorra kokkupõrke pidurdussüsteem) on uus funktsioon, mis toimib kiirusel 30 km/h või vähem, kui juht ei suuda reageerida, aidates linnatänavatel õnnetusi vältida või vähendada või muuta need vähem tõsiseks.

Tuuleklaasi tasandile paigaldatud lähimaa-laserandur (Lidar) avastab takistused, nagu näiteks seisva või liikluses samas suunas sõitva sõiduki. Andur suudab rakendada automaatselt maksimaalset pidurdusjõudu, aidates sellega kokkupõrget vältida või piirata selle tagajärgi, vähendades kokkupõrkekiirust. Teatud oludes suudab see süsteem minna isegi nii kaugele, et peatab automaatselt sõiduki täielikult, vältides sellega kokkupõrget eesoleva takistusega.

ESP

/image/44/2/peugeot_suv2008_layout1-4.15442.jpg

PEUGEOT 2008 linnamaasturil on standardvarustuses lülitatav elektrooniline stabiilsuskontroll (ESP), milles sisaldub libisemisvastane reguleerimine (ASR), dünaamiline stabiilsuskontroll (DSC), hädaolukorra pidurdusabi (EBA), mitteblokeeruv pidurisüsteem (ABS) ja elektrooniline pidurdusjõu jaotur (EBFD).

Sõltuvalt valitud mootorist saab ESP ühendada Hill Assistiga, mis tõkestab sõiduki liikumise lühikeseks ajaks, andes teile aega viia jalg pidurilt gaasipedaale, kui alustate sõitu nõlvakul.

KERE STRUKTUUR

/image/44/3/peugeot_suv2008_layout1-5.15443.jpg

Uuel PEUGEOT 2008 on ülikerge kere struktuur, mis on mõeldud optimaalse täpsuse saavutamiseks. Kere disainiti erinevat tüüpi kokkupõrgetest tekkiva energia neelamise maksimeerimiseks, minimeerides seega nende tagajärgi sõitjatele, sõidukitele ja jalakäijatele.

Tulemuseks on kerge, jõuline sõiduk, mis pakub elavamat käsitsemist, optimeeritud kütusekulu ja täiustatud sõidurõõmu.

TURVAPADJAD

/image/44/4/peugeot_suv2008_layout5-2.15444.jpg

Kokkupõrke puhuks on uues PEUGEOT 2008 linnamaasturis standardvarustusena 6 turvapatja, mis pakuvad reisijatele täiendavat kaitset:

  • 2 eesmist turvapatja juhi ja ees istuva kaasreisija pea ja rindkere kaitsmiseks laupkokkupõrke korral.
  • 2 esiistme külgmist turvapatja juhi ja ees istuva kaasreisija kaitsmiseks külgkokkupõrke korral. 
  • 2 eesmist ja tagumist turvakardinat ees ja taga istuvate sõitjate peade kaitsmiseks

STAATILISED PÖÖRANGUTULED

/image/44/5/peugeot_suv2008_layout4-3.15445.jpg

Nagu lähituled või päevasõidu tuled, võimaldab see funktsioon siis, kui suunatuli on aktiveeritud või rooli keeratakse teatud nurgast rohkem, valgustada kurvi sisemust, kui sõidukiirus on alla 40 km/h (nt linnas sõites, käänulistel teedel, ristteedel või parkimismanöövrite ajal).