i

PEUGEOT 208

10 900 Al.

OHUTUS

Sõites PEUGEOT 208-ga, saate täiel määral kogeda PEUGEOT kaubamärgi teadmisi ja kogemusi, mis väljenduvad pidevalt arenevates ja veelgi paremateks muutuvates ohutusseadmetes.

ACTIVE CITY BRAKE

i

Pidurdussüsteem Active City Brake (Emergency Urban Collision Braking System) on uus tehnoloogia, mis aitab vältida õnnetusi või muuta need kergemateks, juhul kui juht ei suuda linnatänavatel alla 30 km/h kiirusega sõites piisavalt kiiresti ohuolukordadele reageerida. Esiklaasi ülaosas asuv lähiandur (Lidar) tuvastab takistused, näiteks seisva või sõidukiga samas suunas liikuva auto. Automaatsüsteem rakendab pidurid täielikult, aidates nii vältida kokkupõrget või vähendada kokkupõrke tulemusel tekkivaid kahjusid auto kiiruse vähendamise läbi. Teatud olukordades võib süsteem auto isegi automaatselt peatada, vältides nii kokkupõrget eesoleva sõidukiga.

KONSTRUKTSIOON

/image/78/4/peugeot-208-2015-151-fr.img.53784.jpg

PEUGEOT 208-l on ülikerge kerekonstruktsioon, mis on välja töötatud ülima täpsusega ja ette nähtud neelama võimalikult suures koguses erinevatest kokkupõrgetest tulenevat energiat, minimeerides nii kokkupõrke tagajärgi autole, selle kasutajatele ning teistele kokkupõrkest mõjutatud isikutele. Tulemuseks on vastupidav, kuid kerge sõiduk (sõltuvalt valitud mudelist alates 975 kilost), optimeeritud kütusekuluga ning pakub suurepärast sõidunaudingut.

TURVAPADJAD

/image/63/1/peugeot_208_5p_1502tech_e.10631.10631.jpg

PEUGEOT 208 standardvarustusse kuulub 6 turvapatja, mis kokkupõrke korral avanevad ja pakuvad sõitjatele lisakaitset:

  • 2 eesmist turvapatja kaitsevad laupkokkupõrke korral juhi ja eesistuva kaassõitja pead ja rindkeret.
  • 2 eesmist külgturvapatja kaitsevad juhti ja eesistuvat kaassõitjat külgkokkupõrke korral.
  • 2 eesmist ja tagumist turvakardinat kaitsevad ees ja taga istuvate sõitjate päid.

ELEKTROONILINE STABIILSUSKONTROLL (ESP)

Kõigil mudelitel 208 tootevalikus on standardvarustusena paigaldatud lülitatav elektrooniline stabiilsuskontroll (ESP), mis koosneb libisemisvastasest kontrollist (ASR), dünaamilisest stabiilsuskontrollist (DSC), avarii-pidurdusabi süsteemist (EBA), rataste blokeerumist välistavast pidurisüsteemist (ABS) ja elektroonilisest pidurdusjõu jaotussüsteemist (EBFD).

PÖÖRANGUTULED

Kui autol põlevad lähituled või päevatuled ning aktiveeritakse suunatuli või kui rool on keeratud teatud nurga alla, aktiveerib see funktsioon sisekurvis udutuled, kui sõidetakse kiirusel alla 40 km/h (nt sõites linnas või kurvilisel teel, ristmikel või parkimismanöövrite ajal).

PEUGEOT CONNECT SOS & ASSISTANCE

/image/63/1/peugeot_208_5p_1502tech_e.10631.10631.jpg

PEUGEOT muudab hädaabikõned Euroopas kättesaadavamaks. Hetkel, kui iga minut loeb, võite loota süsteemi PEUGEOT Connect SOS kiirele reageerimisele.

  • Automaatne hädaabikõne: kui turvapadjad või turvavöö pürotehniline pinguti on aktiveeritud, saadab auto automaatselt välja hädaabikutse — selleks ei ole vaja mingisugust juhipoolset panust. Süsteem PEUGEOT Connect SOS määrab kindlaks sõiduki asukoha, võtab telefoni teel ühendust autos viibijatega ja kutsub abi. Telefonivestlus toimub autoomaniku emakeeles.
  • Manuaalne hädaabikõne: kui peaksite pealt nägema või sattuma kriitilisse olukorda (näiteks haigus või kallaletung), saate süsteemi PEUGEOT Connect SOS abil kiiresti abi kutsuda. Selleks tuleb vaid vajutada salongivalgusti juures paiknevat SOS-nuppu 3 sekundi vältel.

Kui sõiduk immobiliseeritakse, saate abi kutsuda, kui vajutate salongivalgusti juures paiknevat PEUGEOT lõviga nuppu 2 sekundi vältel. Häälteade kinnitab kõne edastamise PEUGEOT keskusesse.