i

PEUGEOT 208

10 900 Al.

TEHNILINE INFO

Tutvuge Peugeot 208 uue tehnilise informatsiooniga: sõiduki mõõtmed, mootor ja viimistlused.

EAT6 KÄIGUKAST

/image/68/4/peugeot_208_2015_159_fr.10684.jpg

Uus 1,2 l PureTech 110 S&S mootoriga PEUGEOT 208 on saadaval 6-käigulise EAT6 automaatkäigukastiga, mis optimeerib kütusekulu ja võimendab sõiduelamust. Käigukasti Quickshift tehnoloogia võimaldab kiiret ja sujuvat käiguvahetust. Samas on käigukasti energiatõhusus võrdne manuaalse käigukastiga ja seda tänu väiksemale sisehõõrdumisele ning lukustatavatele muunduritele, mis hoiavad ära libisemise.

PURETECH MOOTORID

/image/63/3/peugeot_essence_2015_152.10633.jpg

3-silindriline ülitõhus PureTech bensiinimootor on paindlik ja kompaktne, keskkonnasäästlik ja pakub tipptasemel tehnoloogiat. See mootor näitab oma parimaid omadusi juba madalatel pööretel ning pakub suurepärast on madalate pöörete/võimsuse suhet. Võimsust ja sõidunaudingut vähendamata võimaldavad ülaltoodud tehnoloogilised uuendused vähendada kütusekulu ja CO2 heitmeid kuni 25%.

Uuel PEUGEOT 208-l on ökonoomsed bensiinimootorid, mis kõik pakuvad keskmist kütusekulu, mis on väiksem kui 4,5 l/100 km.

Turbo 1,2 l PureTech 110 S&S EAT6 versioonil on uus EAT6 automaatkäigukast ja CO2 heitmete hulk kõigest 104 g/km, mistõttu on see ainulaadne bensiinimootor oma klassis.

BLUEHDI MOOTORID

/image/63/4/peugeot_diesel_2015_186_fr.10634.jpg

PEUGEOT 208 tooteseeria uue põlvkonna BlueHDi mootorid vastavad kõikidele Euro 6 standarditele. BlueHDi mootorid on hea sooritusvõimega ning madala kütusekulu ja heitmetasemega.

Kõikide PEUGEOT 208 diiselmootorite CO2 heitmete hulk on alla 95 g/km ja keskmine kütusekulu muljetavaldavalt alla 3,6 l/100km. Need näitajad teevad 1,6L BlueHDi mootoritest kõige ökonoomsemad ja parema sooritusvõimega diiselmootorid: madala kütusetarbimisega 75 hj ja 100 hj mootorite (olenevalt riigist) kombineeritud tsükli CO2 heitmed on rekordilised 79 g/km.

Kõigil neil mootoritel on tugevdatud starteriga Stop & Start süsteem (va. 1,6 l BlueHDi 75hj).

TAHMAOSAKESTE FILTER JA SCR

/image/63/5/peugeot_208_2015_183_fr.10635.jpg

BlueHDI tehnoloogia aitab optimeerida kütusekulu (kombineeritud kütusekulu alates 3 l/100 km vastavalt direktiivile 99/100/EÜ) tänu selektiivsele katalüütilisele redutseerimissüsteemile (SCR) ja tahmaosakeste filtrile. Paigaldades SCR-süsteemi enne tahmaosakeste filtrit, on võimalik:

  • vähendada NOx (lämmastikoksiidi) kogust kuni 90%.
  • kõrvaldada kuni 99,9% kogu kübemeemissioonist.
  • optimeerida CO₂ heitmete hulka ja kütusetarbimist (võrreldes Euro 5 mootoritega kuni -4%).
  • sõidukit kiiremini käivitada, kuna mootor toimib paremini ka madalatel temperatuuridel.

STOP & START

/image/63/6/peugeot_208_2015_422_fr.10636.jpg

Kiire, tõhus ja vaikne Stop & Start süsteem võimaldab mootori enne paigalseisu panna nn ooterežiimi.

Süsteem aitab vähendada kütusetarbimist ja CO2 heitmeid. Kui piduripedaal vabastatakse, taaskäivitub mootor kohe ilma müra ja vibratsioonita.

KÜTUSESÄÄSTU REKORD

/image/63/7/peugeot_208_2015_422_fr.10637.jpg

5-käigulise manuaalse käigukastiga 1,6 BlueHDi 100 S&S PEUGEOT 208 on teinud Prantsusmaal Belchamp' võidusõidurajal pikamaasõidu kütusetarbimises uue rekordi, mis on kinnitatud ka testimisorganisatsiooni UTAC poolt. 38 tunni jooksul läbiti 2152 km, milleks kulus 43 liitrit diislit, mis teeb keskmiseks kütusekuluks 2,0 l/100 km.

See rekord kinnitab Diesel Euro 6 BlueHDi mootori tipptaset ning selle panust CO2 heitmete vähendamisse.

MÕÕDUD JA PAKIRUUMI MAHT

  • /image/63/9/peugeot_partnertepee_1502tech_c-04.10639.jpg

  • /image/64/1/peugeot_partnertepee_1502tech_c-03.10641.jpg

  • /image/64/3/peugeot_partnertepee_1502tech_c-02.10643.jpg

  • /image/64/5/peugeot_partnertepee_1502tech_c-01.10645.jpg

208 TEHNILINE INFO