308

PEUGEOT 308

15 600 Al.

PEUGEOT 308

Peugeot' disainerid ja insenerid on loonud julge, intuitiivse, ülikaasaegse ja sportliku kujundusega kabiini, mis tagab tõeliselt kordumatu sõiduelamuse.

4 PÕHJUST VALIDA 308

DISAIN

/image/98/2/111.43982.jpg

PEUGEOT I-COCKPIT

/image/97/9/081.43979.jpg

TÕHUSUS

/image/60/5/bluehdi.50605.jpg

KVALITEET

/image/61/3/peugeot-308-2015-02.50613.jpg

PEUGEOT I-COCKPIT

/image/60/1/01.50601.jpg

Peugeot 308-s istub juht tõelise kokpiti keskmes: märgatavalt innovaatilises ja uskumatult mugavas Peugeot i-Cockpitis.

29. rahvusvahelisel autofestivalil 2013. a. kõige kaunima interjöörikujunduse auhinna võitjana vastab see pärl nõudlikele spetsifikatsioonidele, mille hulka kuuluvad väiksem ja sportlikum rool, karge ja selge disainiga tippklassi ekraan ning silmade kõrgusel asuv näidikupaneel.

Sel on ka suur 9,7-tolline puutetundlik ekraan. Seatuna juhi poole kaldu tagab see kõrgtehnoloogiline tööriist intuitiivse juurdepääsu uue Peugeot 308 paljudele funktsioonidele ja rakendustele.

DISAIN

i

Uus Peugeot 308 uhkeldab üliminimalistliku stiiliga, mis on autotööstuses ainulaadne. Siledate, täpsete ja sportlike joontega kere annab uuele Peugeot 308-le elegantsi ja tõhusust. See tehnoloogiline elegants on selge ka i-cockpiti sees hea paigutuse, avarusega ees ja eriti kauni disainiga viimistluse osas.

TÕHUSUS

140 kg väiksema kaaluga Peugeot 308 on tõhususe suurendamiseks varustatud erinevate tehnoloogiatega.

Uus 3-silindriline PureTech turbo-bensiinimootor
Uus 1,2-liitrine PureTech 130 S&S Peugeot 308i tutvustab uut 6-käigulise manuaalkäigukastiga või 6-käigulise automaatkäigukastiga EAT6i (Efficient Automatic Transmission 6) 3-silindrist PureTech turbo-bensiinimootorit. See kompaktne modulaarne mootor on kontsentraat tipptehnoloogiast ja tõhususest.

BlueHDi tehnoloogia
BlueHDi on Euro 6 diiselmootorite ametlik nimi. See tehnoloogia vähendab oluliselt NOx hulka (üle 90%), CO2 heitmete hulka ja kütusekulu, elimineerides samal ajal jätkuvalt 99,9% tahmaosakestest.

Uus Peugeot 308 on saadaval kolme tüüpi BlueHDi mootoriga: 1,6l BlueHDi 100 5-käigulise manuaalkäigukastiga, 1,6l BlueHDi 120 6-käigulise manuaalkäigukastiga ning 2,0l BlueHDi 150 manuaalkäigukastiga või 6-käigulise automaatkäigukastiga EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6).

EAT6 automaatkäigukast
6-käiguline automaatkäigukast EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6) on mõeldud oluliselt vähendama CO2 heitmetaset ning tagab ülihea määrituse ja suurepärase juhitavuse.

.

KVALITEET

/image/60/3/12.50603.jpg
/image/60/2/10.50602.jpg

Uus Peugeot 308 on igas disainietapis kasu lõiganud täpsest, tähelepanelikust tähelepanust täiusliku kvaliteeditaseme saavutamiseks. Uue Peugeot 308 tipptasemel iseloom on osa selle DNAst, mis peitub igas kasutatud materjalis ja igas viimistluselemendis ning mis on nähtav esimesest pilgust alates.

PEUGEOT 308 ACTIVE PLUS ERIPAKKUMINE

308 active plus

Kõige õnnestunum disain on tavaliselt kõige lihtsam. See põhimõte võeti aluseks juba uue PEUGEOT 308 esimesi visandeid joonistades.  Kompaktse, dünaamilise ja pilkupüüdva PEUGEOT 308 luukpära elegantne, puhaste joontega kere vihjab tugevale ja isikupärasele karakterile. Kaasaegset tehnoloogiat võimendab pisidetailidele pööratud tähelepanu.

PEUGEOT 308 ACTIVE PLUS 1,2 Turbo (110hj) standardvarustuses;

  • 9,7” puuteekraan ja MP3 mängija
  • Kahetsooniline kliimaseade
  • Tagumised parkimisandurid
  • ABS, ESP, 6 turvapatja
  • Programmeeritav püsikiirusehoidja
  • Muutuva võimsusega roolivõimendi
  • LED päevasõidu- ja tagatuled
  • Esiistmete soojendus
  • 16” quartz valuveljed
  • Esimesed udutuled
  • Nahkkattega rool

  • PEUGEOT LIISING - ACTIVE PLUS ERIMUDELILE

Peugeot Liising kasutusrendi krediidi kulukuse esialgne määr on 2,17% aastas järgmistel näidistingimustel: sõiduki hind koos käibemaksuga 15 600 eurot; sissemakse 3120 eurot (20% sõiduki hinnast); jääkväärtus 30% sõiduki hinnast; kasutusse võetav krediidisumma koos käibemaksuga 12480 eurot; intressimäär 1,9% aastas krediidijäägilt (intressimäär koosneb kuue kuu euriborist ja marginaalist 1,9%; 10. mail 2017 oli kuue kuu euribor –0,249% (euribori negatiivne väärtus arvestatakse intressi arvutamisel võrdseks nulliga); lepingus fikseeritud euribor võib muutuda iga kuue kuu järel, marginaal on fikseeritud lepingu lõpuni); tagastamine viie aasta jooksul 60 igakuise annuiteetmaksena; igakuise annuiteetmakse suurus esimesel kuuel kuul 141,64 €; lepingu sõlmimise tasu 199 eurot, makstakse lepingu sõlmimisel.  Kliendi makstav tagasimaksete summa 8498,40 eurot ja kogusumma  16525,85 eurot.  Liisinguperioodil peab liisitud sõidukil olema kasko- ja liikluskindlustus. Kindlustamise kulusid ning võimalikke vara registreerimiskulusid, riigilõive ja  hindamisakti tasu ei ole kulukuse määras arvesse võetud. Tutvuge tingimustegawww.seb.ee ja vajadusel pidage nõu asjatundjaga. Liisingut pakub AS SEB Liising.  Pakkumine kehtib kuni sõidukeid jätkub. Fotod on illustratiivsed.

FOTO JA VIDEO

LEIA LÄHIM ESINDUS

Tekkis probleem laadimisel. Palun proovige hiljem uuesti. Kui probleem ei lahenenud võtke palun meiega ühendust

VAATA VEEL