i

UUS PEUGEOT 308

14 900 Al.

Uus PEUGEOT 308, tõhusus igas elemendis

TÕHUSAD MOOTORID

/image/03/7/peugeot-essence-2017-008.282037.jpg

PURETECH MOOTORID

Uus 308 on saadaval 3-silindrilise PureTechi mootoriga, mille vähene kaal ja piiratud mõõdud võimaldavad täiesti omast klassist jõudluse.

  • kütusekulu linnas (l/100 km): al. 5,3 kuni 5,9 – CO2 heitgaaside kogus linnatsüklis (g/km): al.124 -136.
  • Kütusekulu maanteel (l/100 km): al. 3,5 kuni 4,3 –CO2 heitgaaside kogus maanteel (g/km): al. 82 - 99
  • Keskmine kütusekulu (l/100 km): al. 4,2 kuni 4,9 –CO2 kombineeritud tsüklite korral (g/km): al. 99 - 112

/image/03/5/peugeot-5008-2017-005-fr.282035.jpg

Uus BlueHDi 130 S&S MOOTOR

Samuti on uus 308 saadaval uue eksklusiivse BlueHDi 130 S&Si mootoriga, mille juures on kasutusele võetud uus ja kompaktsem heitgaaside puhastamise süsteem. Heitgaasid puhastatakse nende tekkekohas ja väljalaskes, millega on tagatud väiksem kütusekulu ja heitgaaside senisest veelgi tõhusam puhastamine.

308 GT EKSKLUSIIVSED MOOTORID

/image/03/6/peugeot-diesel-2017-006-fr.282036.jpg

Oma sportlikkuse toonitamiseks on uus PEUGEOT 308 GT varustatud uue eksklusiivse THP 205 S&S mootoriga koos kuuekäigulise manuaalkastiga või uue BlueHDi 180 S&S  mootoriga  koos uue EAT8i automaatkäigukastiga.

  • Kütusekulu linnas (l/100 km) 7,6 – CO2 heitgaasid linnatsüklis (g/km): 176
  • Kütusekulu maanteel (l/100 km) 4,8 – CO2 heitgaasid maanteel (g/km): 110
  • Kombineeritud kütusekulu (l/100 km) 5,8 – CO2 heitgaaside kogus kombineeritud tsüklite korral (g/km): 134

UUS EAT8 AUTOMAATKÄIGUKAST

i

Uus EAT8 automaatkäigukast on sama säästlik kui manuaalkäigukast ning pakub kiireid ja  ühtlaseid käiguvahetusi. Käikude lüliltamiseks on uus elektriline käigukang Shift and Parkivõi käiguvahetuslabad roolil.

JUHTIMISABID – TEHNOLOOGIA JUHI TEENISTUSES

Pimenurga jälgimise süsteem

i

Visiopark 1

i

Active Safety Brake

i

Tulede automaatne ümberlülitus

i

Kiiruspiirangute lugeja + hoiatused

i

Kohanduv püsikiirusehoidja

i