/image/08/6/peugeot-boxer4x4-1909styp-101-small.588086.jpg
/image/08/6/peugeot-boxer4x4-1909styp-101-small.588086.jpg

PEUGEOT BOXER 4x4

PEUGEOT BOXER 4x4 CONCEPT seikleja, mis on valmis minema vastu mis tahes seiklusrikastele väljakutsetele.
PEUGEOT’, väljendusrikka stiiliga ja uuenduslike materjalidega kontseptsioon lausa kiirgab vaba aja veetmise sõidukile omast veenvust ja teotahtelisust.
PEUGEOT RIFTER 4x4 CONCEPT mudeliversiooni mantlipärijana on ka see mudel valmistatud astumaks vastu seiklustele seni avastamata teedel ja paigus.

PEUGEOT RIFTER 4x4 CONCEPT: Kutsuv ahvatlus!

Tähtedekütist seikleja

/image/08/7/peugeot-boxer4x4-1909styp-103-small.588087.jpg

PEUGEOT RIFTER 4x4 CONCEPT: Tähtedepüüdjat, show-car sõidukit, mis esindab PEUGEOT’ tulevikunägemust vaba aja veetmiseks mõeldud sõidukitest, esitleti 2018 aastal Genfi autonäitusel.

PEUGEOT BOXER 4x4 CONCEPT: Esitage väljakutsed

VÄLJAKUTSE nr 1: KASUTA UUT RADA

/image/08/8/peugeot-boxer4x4-1909styp-104-small.588088.jpg

Väljendusrikka stiiliga ja uuenduslike materjalidega PEUGEOT BOXER on VDLi 2019 aasta autonäituseks võtnud tõelise seikleja kuju, valmis minema vastu mis tahes seiklusrikastele väljakutsetele.

Väljakutsetest esimene seisnes väljamurdmises matkasõidukite segmendis juurdunud paradigmadest, tuues kõigile tutvumiseks välja PEUGEOT’ visiooni seda tüüpi sõidukite suunanäitajana. Eesmärgiga panna puhuma uued tuuled segmendis, mille peamiseks märksõnaks on vabadus, väljendab selle masina stiil kutset minna vastu ja kogeda piiramatut rõõmu seniolematutest seiklustest.

WANDERLUST GREEN värvi sõidukiga on ühtesulamine loodusega täiuslik. See, sametine ja pärlmutter värvitoon võimaldab täieliku ja loomuliku sulandumise ümbritseva looduskeskkonnaga. Kohati rõhutavad kere elemente MINT värskendavad alatoonid ning kalduse asetusega DARK CHROME, tagaosa ümbritsevad ja kaunistavad kleebised.

/image/09/0/peugeot-boxer4x4-1909styp-804-small.588090.jpg
/image/09/2/peugeot-boxer4x4-1909styp-603-small.588092.jpg

Uus, briljantsete CAST IRON helmestega iluvõre on tõeline margikohase stiilipuhtuse meistriteos, samas kui küljekarbid on jällegi taotluslikult tugeva struktuuriga koos väljaulatuvate kaitseliistudega esiosas ning tiibade rantidel. Tuuleklaasil on visiir, mis annab masina esiosale suurema sügavusmõõtme. Nagu ikka, on tähelepanu pööratud ka praktilisele küljele – ligipääs tuuleklaasile ja mootorile on uues konfiguratsioonis.

/image/09/3/peugeot-boxer4x4-1909styp-105-small.588093.jpg
/image/09/1/peugeot-boxer4x4-1909styp-303-small.588091.jpg

Et toimetused laagris sujuks pimedaajal nagu valgelgi ajal, on see maadeavastaja varustatud kaheksa, vahetult tuuleklaasi kohal kerega integreeritud 8 LED-valgusti mooduliga.

VÄLJAKUTSE #2: LUGUPIDAMINE ISEENDA KESKKONNAST

See, PEUGEOT BOXER L3 baasil ehitatud sõiduki ise on küll vaid kuus meetrit pikk, kuid optimeerimise teel on saavutatud avar reisijateruum pindalaga 10 m², millest piisab vabalt kahele kuni kolmele seiklejale. Reisijateruumi on moodustatud neli erinevat ala koos köögi ja söögiruumiga, magamisruumiga, pesuruumiga ja juhikohaga. Arvukad panipaigad võimaldavad võtta kaasa kogu vajamineva varustuse, olgu selleks siis ekstreemspordi varustus või mis tahes muud tarbeesemed!

/image/13/5/peugeot-boxer4x4-1909styp-203-small.588135.jpg

PEUGEOT BOXER 4x4 CONCEPT kontseptsioon põhineb energiatõhususe ja vastupidavuse eesmärkide täitmisel. Materjalide valik on töötatud läbi erilise hoolega: laud, töötasapind ja kraanikauss on valmistatud valget värvi ARAGONITE looduslikust mineraalist, milles on ühendatud loodusliku kivimi vastupidavus ja keraamika ilu, samas kui kogu põrand on valmistatud 100% taaskasutatud materjalidest ja on 100% ümbertöödeldav! Kasutatud plastmassmaterjal koosneb 85% sõidukite paakidest, 10% piimapudelitest ja 5% muust valgest plastist (näiteks vedelseebipudel). Selle sõiduki valmistamisel kasutatud 50 kg ümbertöödeldud plastmassmaterjali võimaldab CO2 kokkuhoiu 75 kg võrdluses tavapärase plastmasspõrandaga.

/image/09/5/peugeot-boxer4x4-1909styp-404-small.588095.jpg
/image/09/6/peugeot-boxer4x4-1909styp-201-small.588096.jpg
/image/09/7/peugeot-boxer4x4-1909styp-405-small.588097.jpg

Reisijateruum seisneb nutika konstruktsiooniga kapslis, milles valitsevad, erinevalt sõiduki enda värvusest, heledad ja rahustavad värvitoonid. Miljöö sooja hubasust rõhutab puitviimistlus, kusjuures reisijateruumi sisu on valmistatud eritellimusel materjalidest ja disaineritööna. Sportlik tekstiil vaheldub Alcantara® GRIS GREVAL halli värvi, PEUGEOT e-208 GT, 508 HYBRID GT, 508 SW HYBRID GT ja 3008 HYBRID4 mudelitelt tuttava nahkpolstriga. Viimistluse tekstiilmaterjal kannab MINT värvitoonis BOXER logosid, nii nagu tippklassi materjalide tootjad neid materjalile peale kannavad, samuti on turvavööde monotoonsusesse lülitatud MINT värvitoonis vaheldust.

VÄLJAKUTSE #3: AVASTUSRETKED

/image/09/8/peugeot-boxer4x4-1909styp-102-small.588098.jpg

Selleks, et teie seiklusrikkad väljasõidud loodusesse toimuksid võimalikult keskkonnasõbralikult, vastab FAP ja SCR-ga varustatud PEUGEOT BOXER 4x4 CONCEPT ka kõige uuematele heitgaaside koguseid piiravatele normidele, samuti Euro 6 standarditele.

PEUGEOT BOXER 4x4 CONCEPT on midagi palju rohkemat kui lihtsalt stilistiline eneseväljendus. See sõiduk peab tundma ennast ühtviisi hästi sõiduvees nii kruusal, mudas, lumel kui ka kivipaljandikel.

/image/09/9/peugeot-boxer4x4-1909styp-402-small.588099.jpg

Neljarattavedu on viskosiduriga ja esiosas paikneva ülekandekastiga. See rakendub kolmest, mugavalt käe ulatuses paiknevast lülitist armatuurlaua vasakpoolsel küljel.

Valida on 3 sõidurežiimi vahel:

  • 2WD režiim võimaldab sõitmise tavapärase esiveolisena igapäevasteks sõitudeks
  • 4WD režiim, milles ülekanne suunab haardumise kadumisel osa veojõust automaatselt tagaratastele
  • Lock režiim tagasilla lukustamiseks, mis on vajalik läbivuse saavutamiseks rasketes oludes ja sildade lukustamiseks.
/image/10/0/peugeot-boxer4x4-1909styp-308-small.588100.jpg

Neli kõrgendatud haarduvusega rehvi nelikveo tõhususe tõstmiseks. PEUGEOT BOXER 4x4 CONCEPT rattakooslus moodustub spetsiaalsetest maastikusõidu rehvidest PEUGEOT RIFTER mudeli 16’’ valuvelgedel. Neis on ühendatud tugevus ja kestvus, andes sõidukile enamasti lisaks veel ka veenva väljanägemise ning tagades esmaklassilise haarduvuse.

PEUGEOT BOXER 4x4 CONCEPT kliirensit on kõrgendatud 30 millimeetri võrra ees ja 50 millimeetri võrra taga, võimaldades masinale enamuse, teele jäävate takistuste ületamise.

Takistuseks ei ole ka mitte kõige järsemad nõlvad: BlueHDi 165 mootori vääne 6-käigulise manuaalkäigukastiga on igati piisav, 370 Nm.

/image/10/1/peugeot-boxer4x4-1909styp-401-small.588101.jpg

Uue 9-tollise puutetundliku navisüsteemiga, mis võimaldab muuhulgas ka sõiduki gabariitide sisestamine, ei ole karta ei eksimist ega ka sattumist gabariidipiiranguga teedele.

See navisüsteem ühildub reaalajalise WAZE liiklusrakendusega ja võimaldab kahe telefoni samaaegse ühendamise Bluetooth® üleselt.

VÄLJAKUTSE #4: ET SEIKLUS EI LÕPEKS

Selleks et seiklus ei tunneks tõepoolest mitte mingisuguseid piire, on PEUGEOT BOXER 4x4 CONCEPT katuseraamil, mis on valmistatud otstarbekohaselt katuseluugi avamist mittetakistavates mõõtudes, veel ka pähklipuust kanuu. Masina külje peal on rattakoopa kohale valmistatud spetsiaalne redel hõlpsama ligipääsu tagamiseks katuseraamile, ilma seeläbi juurdepääsu sõiduki küljel olevale varustusele seejuures takistamata.

/image/13/2/peugeot-boxer4x4-1909styp-602-small.588132.jpg
/image/12/9/peugeot-boxer4x4-1909styp-501-small.588129.jpg
/image/13/0/peugeot-boxer4x4-1909styp-307-small.588130.jpg

Lisaks on masinal veel ka PEUGEOT eM02 FS Powertube maastikuratas. Elektriajamiga maastikuratta näol on tegemist PEUGEOT’ viimase põlvkonna eBikes, elektriajamiga jalgrattaga. Tänu täies mahus raamiga integreeritud akule on jalgratas väga voolujooneline ja stiilipuhas. Selle, topeltvedrustusega mitmekülgse ratta näol on tegemist ideaalse kaaslasega nõudlikel radadel. Jalgratta jaoks on koht PEUGEOT BOXER 4x4 CONCEPT tagaosas, otstarbekohasel raamil haakeseadmel. Jalgratas on samades, MINT värvitoonides sõiduki enda värvikombinatsiooniga ning moodustab maitseka kontrasti sõiduki matt-mustade ustega.

VÄLJAKUTSE #5: PANGE MAKSMA OMA PARIMAD OSKUSED

Viimane väljakutse seisnes erinevate valdkondade, spetsialistidest partnerite leidmises ja nende kutsumises väljasõidule: kohtadesse, kuhu teid ei vii.

/image/10/9/peugeot-boxer4x4-1909styp-701-small.588109.jpg

Neljarattavedu on töötatud välja koostöös ettevõttega DANGEL, kes on läbi aegade olnud PEUGEOT’ partner ning kellele oskusteabe poolest neljarattaveoga veoskeemide ehitamisel võrdväärset ei leidu. Antud projekti juures on ka nende logo omandanud MINT värvitoonid.

/image/10/1/peugeot-boxer4x4-1909styp-401-small.588101.jpg

PEUGEOT BOXER 4x4 CONCEPT mudeliversiooni reisijateruum on disainitud ettevõtte BRAVIA MOBIL poolt. Koostöös PEUGEOT „värvide ja materjalide osakonnaga“ teostasid just nemad sõiduki reisijateruumi ümber- ja väljaehitamise ning paigaldasid sellesse näitusmasinasse kogu, sõiduki pardal igapäevaseks eluks vajaliku varustuse. Bravia on 2005 aastal loodud pereettevõte, kes on spetsialiseerunud tippklassi vabaajasõidukite väljatöötamisele, mis vastavad ka kõige nõudlikemate klientide vajadustele.

/image/11/0/peugeot-boxer4x4-1909styp-203-small.588110.jpg

Kraanikauss, töötasapind ja laud on hangitud ettevõttest KERROCK ning navisüsteem on valmistatud sõidukite elektroonikaseadmetele spetsialiseerunud ettevõtte ALPINE poolt.

Sõiduki põrand on valmistatud Start’up ettevõtte SASMINIMUM poolt nende, sillutise nime kandva projekti raames „Le Pavé”. See, nelja noore arhitekti poolt 2017 aastal loodud Start’up ettevõtte tegeleb loodusest ja ookeanide äärest kokkukogutud plastmassi jäätmete ümbertöötlemisega: tegemist on prügiga, mis muul viisil tavaliselt kogumiskeskustesse ega ümbertöötlemisjaamadesse ei jõua. Selle ettevõtte tooted kannavad Waste&Hope märgist, mis tähendab tavapärasest kallima tooraine kasutamist, kuid mis toimub ühiskondlikuks hüvanguks ja keskkonnasäästlikel eesmärkidel, millest ettevõtte lähtub. Toode on valmistatud täies mahus ümbertöödeldud materjalidest ja on täies mahus ümbertöödeldav.