IGALT POOLT LÄBI, ET JÕUDA "MUJALE"

/image/74/7/peugeot-rifter4x4-1802pb-100.388747.jpg

UUS PEUGEOT RIFTER 4x4 IDEEAUTO

DANGEL 4X4 ÜLEKANNE

/image/78/7/peugeot-rifter4x4-1802styp-303.388787.jpg

/image/78/8/transmission-4x4.388788.jpg

/image/78/9/peugeot-rifter4x4-1802pb-003.388789.jpg

PEUGEOT RIFTER 4x4 IDEEAUTO on varustatud ülekandega, mis on väljatöötatud DANGELi, Peugeot pikaaegse, sõidukite neljarattaveoliseks ümberehitamisele spetsialiseerunud ja sellega endale nime teinud partnerettevõtte poolt. PEUGEOT RIFTER 4x4 kliirensit on tõstetud 80 millimeetri võrra, mis võimaldab ületada masinaga enamuse takistustest.

4x4 ülekanne põhineb viskosiduril ja see lülitub nupust armatuurlaual. Valida on 3 sõidurežiimi vahel:

  • 2WD režiim võimaldab sõitmise tavapärase esiveolisena igapäevasteks sõitudeks
  • 4WD režiim, milles ülekanne suunab haardumise kadumisel osa veojõust automaatselt tagaratastele
  • Lock režiim tagasilla lukustamiseks, mis on vajalik läbivuse saavutamiseks rasketes oludes ja sildade lukustamiseks.

Neli kõrgendatud haarduvusega rehvi nelikveo tõhususe tõstmiseks. PEUGEOT RIFTER 4x4 IDEEAUTO on varustatud BF Goodrich maastikusõidu rehvidega. Neis on ühendatud tugevus ja kestvus, andes sõidukile lisaks veel ka veenva väljanägemise ning tagades esmaklassilise haarduvuse.

Nende rehvidega võib julgelt vastu minna ka kõige järsematele tõusudele. BlueHDi 130 mootorivalik koos 6-kägulise manuaalkastiga võimaldab piisava jõuvaruga, 300Nm väändemomendi saavutamise. Alusvanker koos PEUGEOT i-Cockpit® tehnoloogiaga annab RIFTER 4x4 mudelile täpse juhitavuse ja tagab enneolematu sõidunaudingu roolis nii teedel kui ka maastikul.

LINNATULEDEST KAUGEL

/image/79/0/peugeot-rifter4x4-1802styp-208.388790.jpg

/image/79/1/peugeot-rifter4x4-1802pb-400.388791.jpg

/image/79/2/peugeot-rifter4x4-1802pb-401.388792.jpg

PEUGEOT RIFTER 4x4 CONCEPT on varustatud LED-prožektoriga tuuleklaasi ülaosas. Kumerdatud ja 1,35 meetri laiune prožektor hõlmab 100 LED-tuld kahes reas koguvõimsusega koguni 300W.

ET SEIKLUS EI LÕPEKS

Seiklus öö saabumisega veel ei lõpe, sest PEUGEOT RIFTER 4x4 IDEEAUTO on varustatud Autohome spetsialistide poolt väljatöötatud „Overland” telgiga.

Selle ülesseadmine on väga lihtne – piisab vaid telgi lahtitõmbamisest telgi pesast katuseraamil, mis on mugavalt käe ulatuses. See „City Crash Test” standardile vastavust kinnitava sertifikaadiga katuseraam on saadaval tarvikute valikust ja see võimaldab mis tahes koorma vedamise katuseraamil. Nüüd on jäänud veel vaid kinnitada teleskoopredel:

ja vaiad, katusel on kõik valmiduses.

Telgi kangas on töötatud välja spetsiaalselt PEUGEOT RIFTER 4x4  jaoks. Telk kannab PEUGEOT kirjet ja ühildub täpselt selle show-car graafilise temaatikaga.

Madrats on samast hallist, kollasekirja riidest kui istmedki. Kompaktsena voldib see end vaevatult ise koos telgiga kokku, et võtta sisse oma koht telgile mõeldud pesas. Kirsiks tordil on Alcantara nahaga pealistatud padjad, mis on samuti kollaste õmblustega.

Sellisena saab PEUGEOT RIFTER 4x4  mudelist tee otsa lõppedes hubane ja lõõgastav pesa.

PEUGEOT maastikuratas eM02 FS Powertube

/image/79/8/peugeot-rifter4x4-1802pb-002.388798.jpg
/image/79/9/peugeot-rifter4x4-1802pb-409.388799.jpg

Kohe päevahakul võtab vahetuse üle PEUGEOT maastikuratas eM02 FS Powertube – et seiklus jätkuks!

See elektriline maastikuratas annab aimu lõvimärgiga tootja järgmise põlvkonna eBike jalgratastest. Kompaktne, raamiga integreeritud aku annab sellele jalgrattale voolujoonelise ja väljapeetud väljanägemise.

Selle, topeltvedrustusega mitmekülgse ratta näol on tegemist ideaalse kaaslasega nõudlikel radadel mägedes. Jalgratta transportimiseks on ette nähtud spetsiaalne rattaraam haakekonksul sõiduki tagaosas ning raam on eemaldatav ilma tööriistadeta. Sõiduki värvilahendustega ühilduvad, anodeeritud sametkollased värvielemendid moodustavad kena kontrasti mattmusta tagaluugiga.

i