PEUGEOT PISTIKHÜBRIIDIDE MUDELIVALIK

/image/10/1/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.468101.jpg

HYBRID mootorivalik ja HYBRID4 mootorivalik on uutel PEUGEOT 508 ja 508 SW mudelitel ning PEUGEOT 3008 mudelil saadaval alates 2019 aasta sügisest.

PEUGEOT 3008 GT HYBRID4

Igal pool ja kogu aeg

/image/10/4/peugeot-3008phev-hy4-1809pb-001.468104.jpg

PEUGEOT mudelite juures seniolematu võimsusega tõstab tõhusa HYBRID4 mootorivalikuga varustatud PEUGEOT 3008 linnamaasturi jõudluse uutesse kõrgustesse. See tippklassi viimistlusega mudel pakkub nelikvedu maksimaalse võimsusega 300 hj/220 kW.

/image/10/3/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-318.468103.jpg

See on saavutatud PureTech 200-hj/147-kW mootori ja kahe elektrimootori (üks ees ja teine taga), mis mõlemad annavad välja võimsuse 110ch/80kW, kombinatsiooni toimel.

Kiirendus nullist-sajani on 6,5s*. Aku mahutavus on 13,2kWh, millega on saavutatav läbisõidu ulatus puhtalt elektri jõul    50 kilomeetrit WLTP(2)(60 kilomeetrit NEDC(1)).

/image/10/2/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-317.468102.jpg

Nelikveoga on tagatud eeskujulik haarduvus nii teedel-tänavatel kui ka raskel maastikul. Seeläbi saavutatud  haarduvus on laitmatu: võimsus jaotub sõiduki nelja ratta vahel ühtlaselt nii märjal, mudasel, lumisel kui ka kurvilisel teel.

PEUGEOT 3008 HYBRID4 pakub võimsust ja nelikvedu CO2 heitmetaseme juures kõikidest turustatavatest sõidukitest parimal tasemel: vähem kui 49 g CO2 kilomeetri kohta WLTP(2).

Üleminekuga multi-link tagasillale on tagatud kõrgeklassiline mugavus ka reisijatele teises istmereas. Selle lülitamisel sõiduki koosseisu reisijateruumi osas mingeid järeleandmisi tehtud ei ole ja pagasiruumis põrand on tõstetud.

HYBRID4 mootorivalik on saadaval üksnes GT mudeliversioonil Alcantara® Gris Gréval sisuga ja naturaalsest laagerdunud tammepuust „Grey Oak” dekoratiivelementidega põhivarustuses. PEUGEOT 508 juures on ühtviisi leidnud oma koha veel ka uued ADAS juhiabisüsteemid: Stop & Go funktsiooniga, kohanduv püsikiiruse regulaator ja sõidurea hoidmise abisüsteem.

Mõned kuud pärast HYBRID4 tootmisse lülitamist lisandub sellele veel ka 225-hj (165-kW) HYBRID mudeliversioon, mille jõuallikaks on 180-hj/132-kW PureTech mootori ja 110-hj/80-kW elektrimootori kombinatsioon esiveolisena.

PEUGEOT 508 and 508 SW HYBRID

Tõsiselt tõhusad

Uue PEUGEOT 508 HYBRID ja 508 SW HYBRID jõuallikaks on 180-hj/132-kW PureTech mootori ja 110-hj/80-kW elektrimootori kombinatsioon kombineeritud maksimaalse võimsusega 225-hj/165-kW esiveolisena.

/image/10/8/peugeot-508phev-1809tech-316.468108.jpg

Uutele PEUGEOT 508 ja 508 SW mudelitele paigaldatavad HYBRID hübriidmootorid on juurutatud veelgi suurema sõiduelamuse saamiseks. Nende mootoritega on TCO veelgi optimaalsem, mis on saavutatud tänu CO2 vähendatud heitmekogusele tasemel alla 49 g CO2 kilomeetri kohta WLTP järgi mõõdetuna(2).

11,8kWh mahutavusega akuga on tagatud  läbisõiduulatus 100% elektri toitel 40 kilomeetrit WLTP(2)(50 kilomeetrit NEDC(1)).

Mitmiktoimeline ajamisüsteem on lülitatud sõiduki koosseseisu ilma muude elementide juures järeleandmisi tegemata. Reisijateruumi mugavuse osas järeleandmisi tehtud ei ole ja pagasiruumi mahutavused on samad, mis bensiinimootoritega mudeliversioonidel (487 liitrit PEUGEOT 508 korral ja 530 liitrit PEUGEOT 508 SW korral).

Põhineb peamiselt 3 viimistlustasemel:

  • Allure :  rikkaliku varustusega,
  • GT Line, sportlikuma iseloomu esiletoomiseks,
  • GT, eksklusiivse viimistlusega tippklassi mudeliversioon ainulaadse Alcantara® Gris Gréval sisuga põhivarustuses.

PEUGEOT 3008 HYBRID4:

  • Keskmine läbisõiduulatus(1): 50 km WLTP / 60 km NEDC(2)
  • Emissions CO2kombineeritud sõidurežiimil(1): 49g/km WLTP / 49g/km NEDC(2)
  • Kütusekulu kombineeritud sõidurežiimil (1): 2,2 l/100 km WLTP / 2,2 l/100 km NEDC(2)

PEUGEOT 508 ja 508 SW HYBRID:

  • Keskmine läbisõiduulatus(1): 40 km WLTP / 50 km NEDC(2)
  • Emissions CO2kombineeritud sõidurežiimil(1): 49g/km WLTP / 49g/km NEDC(2)
  • Kütusekulu kombineeritud sõidurežiimil (1): 2,2 l/100 km WLTP / 2,2 l/100 km NEDC(2)

(1)Andmed on hinnangulised ning üksnes informatiivse tähendusega tüübikinnituse olemasolul.

(2)Märgitud väärtused on saadud vastavalt WLTP-protseduurile. Alates 1. septembrist 2018 a toimub sõidukitele tüübikinnituse andmine vastavalt ülemaailmselt sõiduautodele laienevale ühtlustatud katseprotseduurile (WLTP), mis seisneb uues ja täpsemalt tegelikkust kajastada võimaldavas katseprotseduuris kütusekulu, CO2 heitmete ja laaditavate hübriidsõidukite läbisõiduulatuse mõõtmiseks. See, täpsemalt tegelikkust kajastavates tingimustes teostatav WLTP-protseduur asendab täiemahuliselt seni kasutusel olnud, Euroopa uuenenud sõidutsükli (NEDC) katseprotseduuri. Laaditavate hübriidsõidukite, WLTP protseduuri järgi mõõdetav läbisõiduulatus annab paljudel juhtudel tagasihoidlikuma tulemuse, kui see on NEDC-protseduuri korral. Esitatud, läbisõiduulatust kajastavad väärtused vastavad sõidukitevaliku keskmistele väärtustele. Esitatud väärtuste kogumik võib varieeruda olenevalt nii sõiduki konkreetsest varustustasemest, lisavarustusest kui ka rehvivalikust. Täpsemat teavet selle kohta küsige oma lähimast müügiesindusest.