PISTIKHÜBRIIDI TEHNOLOOGIA

/image/08/4/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.468084.jpg

Kindlaima tõendina meie klientidele nende muretust ja järjest köitvamast tulevikust on PEUGEOTil au esitleda oma PISTIKHÜBRIIDide tootevalikut.

PISTIKHÜBRIIDI TEHNOLOOGIA

Bensiinimootoriga kombineeritud HYBRID ja HYBRID4 laadimisega mootorivalik. Kasutusele on võetud tipptehnoloogilised kooslused. Need on kasutaja poolt hõlpsalt ja ülevaatlikult kombineeritavad.

/image/08/9/peugeot-hybrid-1809tech-314.468089.jpg

BENSIINIMOOTOR

1.6-liitrine PureTech mootor on leidnud uue konfiguratsiooni, seda otstarbekohaselt generaator-starter koosluse ja  spetsiifilise jahutuspinna lisamise teel. HYBRID mudelil võimsuseks180 hj ja HYBRID4 mudelil 225 hj.

Uus elektritoimeline käigukast

PureTech mootoriga on ühendatud uus, PEUGEOT PISTIKHÜBRIIDile spetsiifiline 8-käiguline e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission – 8-käiguline) automaatkäigukast.

Selle käigukasti annab elektrimootor esisillalele 110 hj/80kW.

Optimaalsete ja märkamatute ümberlülituste saavutamiseks elektrilise ja sisepõlemisrežiimi vahel lülituvad vaheldumisi vastavalt vajadusele tööle bensiinimootori jõumomendi muundur ja märg, mitme kettaga sidurisüsteem. Kõik need muudatused võimaldasid jõumomendi suurendamise 60 Nm võrra ning suurema erksuse saavutamise

Elektriline tagasild

HYBRID4 mudeliversioonide, hulga stabilisaatoritega tagasild on varustatud inverteriga 110-hj/80-kW elektrimootoriga ja reduktoriga nelikveolise veoskeemi jaoks. Selle lülitamisel sõiduki koosseisu reisijateruumi osas mingeid järeleandmisi tehtud ei ole.

Liitiumioon aku

Kõrgepinge aku on liitium-ioon tüüpi (300V) ja paikneb asukohaga nii HYBRID mudeliversioonil kui ka HYBRID4 mudeliversioonidel teise istmerea istmete all.

Aku on mahutavusega vahemikus 11,8KWh (HYBRID) kuni 13,2 KWh (HYBRID4), mis on parim tulemus seni turustatavate akude juures. See võimekus tagab sõitmisel 100% elektrilisel režiimil läbisõidu ulatuse kuni 50 kilomeetrit WLTP(2) (60 kilomeetrit NEDC(1)).

Suurima vaikustaseme saavutamiseks käitamisel on vaikimisi määratud töörežiimiks Zéro Emission saastevaba režiim, kui aku laetus seda vähegi lubab. Elektrirežiimil on enne bensiinimootori rakendumist saavutatav kiirus kuni 135km/h.

/image/08/5/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-317.468085.jpg

TÕHUSAD, SÕIDUNAUDINGUT LISAVAD FUNKTSIOONID

/image/08/6/peugeot-508phev-1809pb-306.468086.jpg

Uus funktsioon Brake

Juhil on võimalus seniolematu Brake-funktsiooni valimiseks, mis võimaldab sõiduki mahakiirenduse ilma vajaduseta vajutada piduripedaali. Toimides mootorpidurina võimaldab see muuhulgas aku laadimist näiteks laskumistel. Drive sõidurežiimil piisab lülitumiseks Brake sõidurežiimile, automaatkäigukasti juhtkangi suunamisest astme võrra tahapoole, elektrilise lülituse ja parkimise režiimile Shift and Park. Funktsiooni väljalülitamiseks piisab sama lülituse kordamisest.

Uus elektriliselt kontrollitud pidurdus

Elektrimootoriga läbisõiduulatuse suurendamiseks kogutakse energia kokku , kõrgel tõhususel ärakasutamise süsteem i-Booster  (pidurdamisel või jala gaasipedaalilt tõstmisega kaasneval aeglustumisel vabaneva energia mis bensiinimootoritel tavapäraselt kaotsi minev energia). i-booster koosseisu kuulub elektriline pump, mis vahetab välja bensiinimootoritele iseloomuliku vaakumpumba.

Uus e-SAVE funktsioon

E-SAVE funktsioon võimaldab teil juhtida elektrilist töörežiimi, kui seda soovite. E-SAVE võimaldab juhtidel oma reise kavandada, salvestades selle osa või kogu teekonna (10 km, 20 km või kogu aku). Seda funktsiooni saab hõlpsasti kasutada puuteekraanilt spetsiaalsest e-SAVE menüüst. Kui see on programmeeritud, ilmub see funktsioon juhtpaneelile, kus see näitab hilisemas kasutuses salvestatud kilomeetrite arvu. Sõitmise režiimi valikul valige lihtsalt nullheitmete režiim, et soovi korral aktiveerida 100% elektriline sõitmine.

AKU LAADIMINE LIHTSALT JA KIIRELT

Aku laadimiseks kuluv aeg:

  • vähem kui 7 tunniga  standardsest pistikust (laadija 3,3 kW, 8A)
  • 4 tunniga  Green’up® tüüpi kiirlaadijaga (laadija 3,3 kW, 14A, 4 tunniga)
  • ja isegi  vähem kui 1 tunni ja 45 minutiga Wallbox kasutamisel (laadija 6,6 kW, 32A, mis on saadaval lisavarustuses).

Laadimisoleku lihtsaks ja kiireks lugemiseks on laadimispistik ümbritsetud valgusnäidikuga. Laadimisel on laadimise edenemine tähistatud otstarbekohase värvikombinatsiooniga.

Akude laadimisliitmiku, diskreetse paigutusega luuk paikneb sõiduki vasakpoolsel tagatiival (sümmeetriliselt kütuse tankimise luugiga). Laadimissüsteem paikneb pagasiruumi põranda alla selleks otstarbeks ette nähtud ruumis.

PEUGEOT 3008 HYBRID4:

  • Keskmine läbisõiduulatus(1):          50 km WLTP / 60 km NEDC(2)
  • Emissions CO2kombineeritud sõidurežiimil(1):   49g/km WLTP / 49g/km NEDC(2)
  • Kütusekulu kombineeritud sõidurežiimil (1):       2,2 l/100 km WLTP / 2,2 l/100 km NEDC(2)

PEUGEOT 508 ja 508 SW HYBRID:

  • Keskmine läbisõiduulatus(1): 40 km WLTP / 50 km NEDC 2)
  • Emissions CO2kombineeritud sõidurežiimil(1): 49g/km WLTP / 49g/km NEDC(2)
  • Kütusekulu kombineeritud sõidurežiimil (1): 2,2 l/100 km WLTP / 2,2 l/100 km NEDC(2)

(1)          Andmed on hinnangulised ning üksnes informatiivse tähendusega tüübikinnituse olemasolul.

(2)Märgitud väärtused on saadud vastavalt WLTP-protseduurile. Alates 1. septembrist 2018 a toimub sõidukitele tüübikinnituse andmine vastavalt ülemaailmselt sõiduautodele laienevale ühtlustatud katseprotseduurile (WLTP), mis seisneb uues ja täpsemalt tegelikkust kajastada võimaldavas katseprotseduuris kütusekulu, CO2 heitmete ja laaditavate hübriidsõidukite läbisõiduulatuse mõõtmiseks. See, täpsemalt tegelikkust kajastavates tingimustes teostatav WLTP-protseduur asendab täiemahuliselt seni kasutusel olnud, Euroopa uuenenud sõidutsükli (NEDC) katseprotseduuri. Laaditavate hübriidsõidukite, WLTP protseduuri järgi mõõdetav läbisõiduulatus annab paljudel juhtudel tagasihoidlikuma tulemuse, kui see on NEDC-protseduuri korral. Esitatud, läbisõiduulatust kajastavad väärtused vastavad sõidukitevaliku keskmistele väärtustele. Esitatud väärtuste kogumik võib varieeruda olenevalt nii sõiduki konkreetsest varustustasemest, lisavarustusest kui ka rehvivalikust. Täpsemat teavet selle kohta küsige oma lähimast müügiesindusest.