PEUGEOT SPORT TIIMI ARVUKAD VÕIDUD

/image/01/4/402-0501ab002.152183.246014.jpg

PEUGEOT LUGU

classe énergétique

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur? At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet ut et voluptates repudiandae sint et molestiae non recusandae. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.

détails du financement

montants exprimés TTC

prix du véhicule(1) 21 458,25 €
premier loyer 2499,03 €

dont loyer financier

2499,03 €

contrat garantie et entretien (2)

offert

35 loyers suivants 253,21 €

dont loyer financier

253,21 €

contrat garantie et entretien (2)

offert

durée

36mois

Kilométrage annuel

10 000 km

Option d'achat

13 570,34 €

montant total du en cas d'acquisition 24 931,71 €

offre de location avec option d'achat, sans assurance facultative, proposée par PSA finance France. Offre valable pour toute commande dans le cadre du site internet Citroen.fr, réservée aux particuliers majeurs résidant en France métropolitaine, sous réserve d'acceptation du dossier par CREDIPAR, locataire gérant de CLV, SA au capital de 138 517 008, RCS Nan terre 317 425 981,9 rue henri Barbusse 92230 Gennevilliers, n° ORIAS 07004921 (www.orias.fr). PSA finance France est une dénomination commerciale de CREDIPAR.

(1) Le montant du prix et des loyers n'inclut pas le cout du certificat d'immatriculation qui reste à la charge du locataire.

(2) Prestation Citroen Contract Garantie et Entretien offerte pour 36 mois et/ou 30 000 Km, au premier des 2 termes durée/ kilométrage atteint, selon conditions générales disponibles sur internet

PEUGEOT SPORT TIIMI ARVUKAD VÕIDUD

Ajendatuna kirest autode vastu on Peugeot hoidnud pidevalt üleval ka oma võistlusvaimu. Peugeot rohkearvulised võidud on juba alates autospordi ajaloo algusaastatest aidanud kaasa Peugeot sõidukite suurele müügiedule.

1895

Peugeot võidab esimese ajavõtuga võidusõidu maailmas

/image/16/9/illus-1895-sport.153452.246169.png

Paris-Bordeaux-Paris võidusõidu võitis Peugeot Type 7, kõik kolm osalenud Peugeot’d lõpetasid esimese nelja seas. Peugeot masinad esimeste õhkrehvidega varustanud Michelin rõõmustab võidu üle koos Peugeot’ga.

1913-1919

L76 võidab Dieppe’i ja Indianapolise Grand Prix võidusõidu

/image/17/0/illus-1912-sport.153454.246170.png

Revolutsiooniliste L76 seeriaga (ja selle edasiarendustega) võidetakse Grand Prix karikas aastatel 1912-1913 Prantsusmaal ja Ameerikas, Indianapolise 500 miili võidusõidu võidud aastatel

  • 1913
  • 1916 
  • 1919

1937-1938

402 Darl’mat võit le Mansi võidusõidul 2L kategoorias

/image/17/1/illus-1938-sport.153456.246171.png

302 ja 402 Darl’mat esiletulek Le Mansi 24-tunni võidusõitudel.
Aastal 1938 võitis DE CORTANZE-CONTET tiim 2L kategooria märkimisväärse viienda kohaga üldjärjestuses.

1963-1968

404 võidukäik Ida-Aafrika Safary rallil

/image/16/8/c43-404-east-africa.246168.jpg

PEUGEOT 404 võidab Ida-Aafrika Safary ralli 5 korda üldjärjestuses ning võtab veel 4 võitu (1963, 1966, 1967, 1968) oma kategoorias.

1974-1978

Viis sedaankerega 504-ga võetud võitu

/image/17/2/illus-1974-sport.153458.246172.png

PEUGEOT 504 ja Coupé 504 V6 võtavad kaks Bandama Rallye rallivõitu ja kaks võitu Maroko rallil Rallye du Maroc (1975, 1976), millele lisanduvad võidud Safari Rallye rallil ja Elevandiluuralliku Rallye de Côte d'Ivoire rallil aastal 1978.

1985-1986

PEUGEOT 205 T16 on rallide maailmakarikasarja võitja

/image/17/3/illus-1985-sport.153460.246173.png

Spordiarendusosakonna juhataja Jean TODT juhtimisel töötati välja erakordset minekut näidanud, legendaarne PEUGEOT 205 Turbo 16, millega toodi koju võidud nii tootjate kui ka juhtide meistrisarja arvestuses.

1987-1988

205 T16 võitis Paris-Dakar ralli kahel korral

/image/19/3/n205-vatanen-2-v2.246193.jpg

Selle masina edu ei jäänud märkamata ka tarbijaskonna poolt, mis tõi kaasa PEUGEOT 205 müüginumbrite mitmekordistumise ja võimaldas Peugeot’le tulla väärikalt välja muidu majanduslikult rasketest aegadest.

1989-1990

VATANEN ja PEUGEOT 405 T16 purustavad Pikes Peak rekordi

/image/17/7/pikes-peaks-profil-.153468.246177.jpg

Lisaks kahele Pikes Peak mäkketõusu võidule ja rekordite purustamisele võttis PEUGEOT 405 T16 võidu Paris Dakar rallil aastatel 1989 ja 1990.

1991-1993

PEUGET 905 – ringradade hirm!

/image/17/4/illus-1991-sport.153462.246174.png

PEUGEOT 905 võtab 3 võitu aaastal 1991 ja 5 võitu aastal 1992, sealhulgas Le Mans 24-tunnisõidu võidu, ning toob koju meistritiitli. 1993. aasta edulugu on ajaloolise tähtsusega, arvestades et PEUGEOT 905 hõivas legendaarsel Le Mansi võidusõidul kõik kolm poodiumikohta.

2007-2008

PEUGEOT 908 esikoht Spa ringrajal ja Road Atlantas

/image/17/6/illus-2008-sport-908.153466.246176.png

PEUGEOT 908 Turbo Diesel FAP säravad tulemused kestvusvõidusõitudel: Le Mans 24-tunnise võidusõidu teine koht aastal 2007 ja 2008.

2009-2011

PEUGEOT 908

PEUGEOT 908 võttis kaksikvõidu aastal 2009 ning hõivas kõik kohad alates teisest kuni viiendani aastal 2011, tuues PEUGEOT’le LMS karikasarja võidu.

2013

PEUGEOT purustab taas kord Pikes Peak mäkketõusu rajarekordi

Üheksakordne maailmameister Sébastien LOEB põrmustab PEUGEOT 208 T16 Pikes Peak masinaga ülekaalukalt Pikes Peak mäkketõusu senise rajarekordi. Uueks ajalooliseks tulemuseks on 8 minutit ja 13 sekundit, mis on jäänud tänini kättesaamatuks kõigele teistele.

2015

PEUGEOT tagasitulek Rallye Raid radadele

Pärast Dakar’i esimest, Lõuna-Ameerikas toimunud rallit võttis Peugeot 2008 DKR esimese ja teise koha rallilt China Silk Road Rally, seda Stéphane PETERHANSEL'iga poodiumi kõrgeimal kohal ja Cyril DESPRES'ga teisel kohal.

2015

PEUGEOT 208 WRX, rallikrossi maailmameister

/image/18/8/wrx6-v2.246188.jpg

Team Peugeot-Hansen krooniti maailmameistriks FIA World RX poolt.

2016

PEUGEOT 2008DKR teel uutele võitudele Rallye-Raid rallil

Vaid aasta pärast oma tagasitulekut rallye-raid radadele krooniti PEUGEOT Dakar Rally võitjaks juhituna maailma nimekaima ekipaaži PETERHANSEL / COTTRET poolt. 6 kuud hiljem võttis Moskva – Peking marsruudil sõidetud Silk Way Rally võidu meeskonna teine ekipaaž Cyril DESPRES / David CASTERA.

2016

Sébastien LOEB esitlemas PEUGEOT’i

Pärast oma silmapaistvaid õnnestumisi (4 etapivõitu oma esimesel osalemisel) Dakari rallil Team PEUGEOT Total tiimis ühineb Sébastien LOEB samal aastal Team Peugeot-Hansen rallikrossi tiimiga. PEUGEOT sai 208WRX masinaga konstruktorite karikasarja teise koha.

2017

3008 AASTA

Dakari ralli poodiumikohad vallutasid üksnes PEUGEOT sõitjad, 3008DKR masinatega:

  • Stéphane PETERHANSEL (esikoht)
  • Sébastien LOEB (teine koht) 
  • Cyril DESPRES (kolmas koht)

Samal aastal pärjati SUV PEUGEOT 3008 linnamaasturit aasta auto tiitliga (Car of the Year).