Ajendatuna kirest autode vastu on Peugeot hoidnud pidevalt üleval ka oma võistlusvaimu. Peugeot rohkearvulised võidud on juba alates autospordi ajaloo algusaastatest aidanud kaasa Peugeot sõidukite suurele müügiedule.
Paris-Bordeaux-Paris võidusõidu võitis Peugeot Type 7, kõik kolm osalenud Peugeot’d lõpetasid esimese nelja seas. Peugeot masinad esimeste õhkrehvidega varustanud Michelin rõõmustab võidu üle koos Peugeot’ga.
Revolutsiooniliste L76 seeriaga (ja selle edasiarendustega) võidetakse Grand Prix karikas aastatel 1912-1913 Prantsusmaal ja Ameerikas, Indianapolise 500 miili võidusõidu võidud aastatel
302 ja 402 Darl’mat esiletulek Le Mansi 24-tunni võidusõitudel.
Aastal 1938 võitis DE CORTANZE-CONTET tiim 2L kategooria märkimisväärse viienda kohaga üldjärjestuses.
PEUGEOT 404 võidab Ida-Aafrika Safary ralli 5 korda üldjärjestuses ning võtab veel 4 võitu (1963, 1966, 1967, 1968) oma kategoorias.
PEUGEOT 504 ja Coupé 504 V6 võtavad kaks Bandama Rallye rallivõitu ja kaks võitu Maroko rallil Rallye du Maroc (1975, 1976), millele lisanduvad võidud Safari Rallye rallil ja Elevandiluuralliku Rallye de Côte d'Ivoire rallil aastal 1978.
Spordiarendusosakonna juhataja Jean TODT juhtimisel töötati välja erakordset minekut näidanud, legendaarne PEUGEOT 205 Turbo 16, millega toodi koju võidud nii tootjate kui ka juhtide meistrisarja arvestuses.
Selle masina edu ei jäänud märkamata ka tarbijaskonna poolt, mis tõi kaasa PEUGEOT 205 müüginumbrite mitmekordistumise ja võimaldas Peugeot’le tulla väärikalt välja muidu majanduslikult rasketest aegadest.
Lisaks kahele Pikes Peak mäkketõusu võidule ja rekordite purustamisele võttis PEUGEOT 405 T16 võidu Paris Dakar rallil aastatel 1989 ja 1990.
PEUGEOT 905 võtab 3 võitu aaastal 1991 ja 5 võitu aastal 1992, sealhulgas Le Mans 24-tunnisõidu võidu, ning toob koju meistritiitli. 1993. aasta edulugu on ajaloolise tähtsusega, arvestades et PEUGEOT 905 hõivas legendaarsel Le Mansi võidusõidul kõik kolm poodiumikohta.
PEUGEOT 908 Turbo Diesel FAP säravad tulemused kestvusvõidusõitudel: Le Mans 24-tunnise võidusõidu teine koht aastal 2007 ja 2008.
PEUGEOT 908 võttis kaksikvõidu aastal 2009 ning hõivas kõik kohad alates teisest kuni viiendani aastal 2011, tuues PEUGEOT’le LMS karikasarja võidu.
Üheksakordne maailmameister Sébastien LOEB põrmustab PEUGEOT 208 T16 Pikes Peak masinaga ülekaalukalt Pikes Peak mäkketõusu senise rajarekordi. Uueks ajalooliseks tulemuseks on 8 minutit ja 13 sekundit, mis on jäänud tänini kättesaamatuks kõigele teistele.
Pärast Dakar’i esimest, Lõuna-Ameerikas toimunud rallit võttis Peugeot 2008 DKR esimese ja teise koha rallilt China Silk Road Rally, seda Stéphane PETERHANSEL'iga poodiumi kõrgeimal kohal ja Cyril DESPRES'ga teisel kohal.
Team Peugeot-Hansen krooniti maailmameistriks FIA World RX poolt.
Vaid aasta pärast oma tagasitulekut rallye-raid radadele krooniti PEUGEOT Dakar Rally võitjaks juhituna maailma nimekaima ekipaaži PETERHANSEL / COTTRET poolt. 6 kuud hiljem võttis Moskva – Peking marsruudil sõidetud Silk Way Rally võidu meeskonna teine ekipaaž Cyril DESPRES / David CASTERA.
Pärast oma silmapaistvaid õnnestumisi (4 etapivõitu oma esimesel osalemisel) Dakari rallil Team PEUGEOT Total tiimis ühineb Sébastien LOEB samal aastal Team Peugeot-Hansen rallikrossi tiimiga. PEUGEOT sai 208WRX masinaga konstruktorite karikasarja teise koha.
Dakari ralli poodiumikohad vallutasid üksnes PEUGEOT sõitjad, 3008DKR masinatega:
Samal aastal pärjati SUV PEUGEOT 3008 linnamaasturit aasta auto tiitliga (Car of the Year).
KASULIKUD VIITED
PEUGEOT MUDELIVALIK
SISUKAART