Pärast kahte võitu Dakari rallil 2016 ja 2017 aastal, avaldab Peugeot Sport 3008DKR’i järeltulija, järgmise võistlusversiooni Euroopa Aasta Autoks valitud Peugeot 3008’st.
Nagu nimest võib välja lugeda on Peugeot 3008DKR Maxi eelkäijast suurem ja dünaamilisem. Uus auto on oma võidukast eelkäijast 20 cm laiem, amordikäiku suurendati 10 cm võrra, uuendatud on suur osa veermikust. Tulemuseks paranenud stabiilsus, dünaamika ning tänu sellele ka jõudlus.
Kuigi Peugeot Sport’ insenerid töötavad hetkel veel viimaste edasiarenduste kallal, siis auto debüteerib juba 7.juulil Siiditee rallil (Silk Way Rally 2017), roolis üheksakordne autoralli maailmameister Sebastien Loeb, kes saavutas käesoleva aasta Dakari rallil teise koha ning võistleb Siiditee rallil teist korda.
Peugeot Spordi meeskonna ridades osalevad Siiditee rallil ka: 2017. aasta Dakari ralli võitja Stephane Peterhansel ja 2016. aasta Siidtee ralli võitja Cyril Despres. Nemad astuvad võistlustulle juba end varasemalt tõestanud Peugeot 3008DKR mudeliga.
Uue võistlusauto arendustöödel aitas kaasa ka neljas tiimiliige, suure kogemustega Carlos Sainz. Siiditee rallist tema osa ei võta, kuid on tagasi stardis juba järgmisel Dakari rallil.
Peugeot Sport direktori, Bruno Famini sõnul on Loeb’i roll Siiiditee rallil testida uut autot ning määrata arengusuundi. Kuid tuleb meeles pidada, et raskel 15-päevasel sündmusel saab olla vaid üks peamine eesmärk – võit.
PEUGEOT 3008DKR Maxi tehnilised andmed
Mootori tüüp: | V6 bi-turbo diisel / 24V |
Kubatuur: | 2993cm3 |
Maksimumvõimsus: | 340hj |
Pöördemoment: | 800 Nm |
Tippkiirus: | 200 km/h |
Veoskeem: | tagavedu |
Käigukast: | 6-käiguline järjestiklülitusega käigukast |
Mõõdud (P/L/K): | 4312 / 2400 / 1799 mm |
Teljevahe: | 3000 mm |
Kütusepaak: | 400 l |