TERVISLIK OLUKORD (COVID-19) LOE EDASI

Peugeot e-Partner

/image/05/6/peugeot-partner-2101styp104-web30.767056.jpg

26.01.2021

Peugeot’ järgmine elektriline tarbesõiduk- e-Partner

Peugeot on Euroopas esimeste seas, kes pakub kõiki peamisi tarbesõidukite mudeleid ka täiselektrilise versioonina, mis kinnitab tootja tõsiseid kavatsusi selles turusegmendis. Tänavu lisandub Peugeot e-Experti ja e-Boxeri kõrvale ka 100% elektriline e-Partner.

Valikuvabadust esiplaanile seades on uus Peugeot e-Partner saadaval kahe kerepikkusega (L1 ja L2) ning kuni 5-istmelisena. E-kaubik suudab vedada kuni 750 kg haagist ja kandevõime on kuni 800 kg. Kaubaruumi mahutavus on kuni 4,4 m3, mis on täpselt sama, mis sisepõlemismootoriga versioonil.

Elektrikaubiku sõiduulatus on kuni 275 km (WLTP). Lähtudes asjaolust, et 80 % tarbesõidukijuhtidest sõidavad päevas keskmiselt vähem kui 200 km, on Peugeot Partneri elektriversioon enesestmõistetav valik.

Elektrimootor arendab maksimaalselt 100 kW võimsust ja 260 Nm pöördemomenti, mis on rakendatav kohe sõidukiga paigalt võttes.

Sobiv kõikideks töödeks 

Kaubaruumi pikkus on kasvanud standardversioonil 3,09 meetrini ja pikema kerega versiooni puhul koguni 3,44 meetrini, lisaks on sõiduki eesosas 500 liitrit kaubaruumi. Keskmise istekoha seljatoes paiknev integreeritud kirjutuslaud võimaldab luua liikuva kontori. Kokkuklapitav laud on pööratav nii kaasreisija kui ka juhi suunas.

Panipaigad, mahutavusega kokku kuni 113 liitrit, on mõeldud väga erinevate kasutajate vajadustele ja on sõitjateruumis kergesti ligipääsetavad ning nutikalt paigutatud. Üks praktiline panikaik paikneb kaasreisija istekoha ees, kus traditsiooniliselt paikneb autodel kaasreisija turvapadi ja turvapadi ise on paigutatud ruumi säästmiseks lakke. Suuremat turvalisust tagavad tabalukuga lukustatavad panipaigad keskmise istekoha all.

Akud paiknevad auto põranda all ega mõjuta kuidagi kaubaruumi mahtu. Akude selline paigutus ja optimaalne kaalujaotus teeb auto jäigemaks, kindlustades samasuguse sõidurõõmu nagu sisepõlemismootoriga sõidukis.

Mugavus ja praktilisus

Uus Peugeot e-Partner pakub sõitjatele võimsa 5 kW soojenduse abil mugavat sõidukogemust iga ilmaga, samuti on versioonist sõltuvalt saadaval istmesoojendused.

Elektrikaubiku praktilisus annab eeskuju terves segmendis. E-Partner on varustatud reguleeritava Multiflex-pinkistmega, mis võimaldab esimeses reas istuda kolmel inimesel. Seda hindavad kasutajad kõrgelt, sest vedada saab korraga nii personali kui ka tööriistu või materjale. Keskmine iste on tavalisest laiem tänu elektrilisele käsipidurile, mis asendab tavapärast käsipidurihoobi. 

Moodne tehnoloogia ja juhiabid

Peugeot e-Partnerit on võimalik varustada järgmiste juhiabide ja tehnoloogiliste lahendustega: uste võtmeta avamine ja käivitus, juhtmevaba laadimine nutitelefonidele, viieastmeline Advanced Grip Control veojõusüsteem, Visiopark 180° tagurduskaamera, juhi tähelepanu jälgimissüsteem, liiklusmärkide tuvastuse süsteem, ülekoormusindikaator, haagise stabiilsuskontrollisüsteem, sõidureast kõrvalekaldumise hoiatus, automaatne hädapidurdus, automaatselt ümberlülituvad lähi- ja kaugtuled ning Surround Rear Vision, mis kuvab auto taga ja küljel toimuva 5-tollisele ekraanile.

Nutitelefonidel on kindel koht igapäevaelus, samuti ka Peugeot e-Partneris. Kogu info saab peegeldada keskekraanile Mirror Screen funktsiooniga tänu Apple CarPlay™ ja Android Auto™ ühenduvusele.

Kiirlaadimisvõimalus

Peugeot e-Partneri L1 ja L2 versioonid on saadaval 18 moodulist koosneva liitium-ioon akuga, mille mahutavus on 50 kWh ja mis tagab kuni 275 km läbisõiduulatust sõltuvalt versioonist, temperatuurist ja juhtimisstiilist.

Uue Peugeot e-Partneri roolis on võimalik valida kolme sõidurežiimi seast:

  • Eco (60 kW, 190 Nm), mis on mõeldud eelkõige säästlikuks sõiduks ja millega on võimalik läbida maksimaalne sõiduulatus.
  •  Normal (80 kW, 210 Nm), mis optimaalne igapäevaseks kasutamiseks.
  • Power (100 kW, 260 Nm), mis pakub vajalikku võimsust raskete esemete vedamiseks.

E-Partner on varustatud kahe aeglustusrežiimiga: mõõdukas aeglustus, mille aeglustus on sarnane sisepõlemismootoriga autole ja võimendatud aeglustus, mis suurendab aeglustust gaasipedaali vabastamisel, laadides seeläbi ka akut.

Akude soojendamine on ühendatud sõitjateruumi soojendusega ning see tagab kiire laadimise, optimeeritud läbisõiduulatuse ja pikema kasutusaja.

Aku termoregulaator võimaldab 100kW laadijate kasutamise ja 80% laetuse taseme saavutamise 30 minutiga. 

Uus Peugeot e-Partner tuleb Balti riikides müügile 2021. aasta teises pooles