Peugeot kolm esmaesitlust Pariisi autonäitusel

Paris_ms_2016

Peugeot kolm esmaesitlust Pariisi autonäitusel

29.09.2016

Peugeot esitleb täna alanud Pariisi autonäitusel kolme uut mudelit – linnamaasturid 3008 ja 5008 ning võistlusauto 3008 DKR.

Peugeot 3600-ruutmeetrine stend on jaotatud teemaaladeks ja põhitähelepanu on suunatud linnamaasturitele.  Peugeot Baltic turundusjuht Kerli Maro sõnul on Peugeot jõuliselt kanda kinnitanud linnamaasturite turul: ”Uute linnamaasturite disain ja juhile suunatud futuristlik keskkond i-Cockpit on viinud Peugeot täiesti uuele tasemele. Premium-klassi autodest tuntud tehnoloogiad on kättesaadavamad kui kunagi varem.”

Uus Peugeot 3008 on tõeline linnamaastur tänu oma klassi kõrgeimale kliirensile 220 mm ning pakutavale Advanced Grip Control täiustatud veojõusüsteemile, mis kasutab optimeeritud veojõukontrolli viie erineva režiimiga (tavaline, lumi, muda, liiv, ESP väljas). 4,45 m pikk kere ning 2,68 m pikkune teljevahe tagavad maksimaalse mugavuse ja ruumikuse kõigile reisijatele. Uus Peugeot 3008 tuleb müügile 2 erineva turbo-bensiinimootoriga ning 3 erineva diiselmootoriga võimsusvahemikus 88 kW (120 hj) ja 133 kW (180 hj) nii 6-käigulise manuaal- kui automaatkäigukastiga. Peugeot 3008 ametlik müük algab oktoobris.

Täielikult uuenenud Peugeot 5008 saab olema teerajajaks seitsmekohaliste linnamaasturite segmendis. Linnamaasturile omane kõrge 230 mm kliirens ning optimeeritud mõõdud koos Advanced Grip Control veojõusüsteemiga tagavad hea läbivuse erinevates teeoludes. Kompaktne pikkus (4,64 m), mis on kombineeritud klassi pikima, 2,84 meetrise teljevahega, muudab uue 5008 mugavaks ja nauditavalt juhitavaks. Uue 5008 juhikohta ilmestab i-Cockpit suure digitaalse näidikupaneeliga, teises reas on kolm eraldi kokku klapitavat istet, mille kaugus ja istmeasend on muudetav, kolmandas reas on kaks eemaldatavat ja kokku klapitavat istet. Lisaks saab kokku klappida ka kõrvalistuja istme eriti pikkade, kuni 3,20 m, esemete transportimiseks. Mootorite võimsus varieerub 100 kuni 180 hobujõuni ning kütusekulu näidud algavad 4,3 liitrist 100km kohta. Auto jõuab müügile 2017 aasta alguses.

Võistlusauto 3008 DKR stardib 2017 aasta jaanuaris Lõuna-Ameerikas toimuval Dakari rallil. Enne Jaanuaris algavat rallit testib Carlos Sainz uut 3008 DKR’i Marocco rallil ( 3-7.oktoobril) asudes võistlustulle teise Peugeot piloodi Cyril Despres’ga, kes sõidab 2008 DKR’ga. 3008 DKR’l on 3-liitrine topeltturboga diiselmootor, mis arendab 340 hj ja 800 nm väänet. Kokku stardib Dakari ralli Peugeot Total meeskonnas 4 ekipaaži: Stéphane Peterhansel/Jean Paul Cottret, Carlos Sainz/Lucas Cruz, Cyril Despres/David Castera ja Sébastien Loeb/Daniel Elena.

Lisaks tutvustatakse oma võimsusklassi parimate näitajatega PureTech bensiinimootorit ja BlueHDi diiselmootorit ning EAT6 automaatkäigukasti.

Peugeot jalgrataste osakonnas saab näha elektrilist tõukeratast e-Kick, kokku klapitavat elektriratast eF01 ja 75-95 km sõiduulatuse ning 45km/h tippkiirusega elektrijalgratast eU01s. Rolleritest püüavad enim pilke kahe esirattaga Metropolis ja retrohõnguline Django.

Kohal on ka Roland Garros’ erimudelid ja kontseptautod 308 Hybrid R ja Fractal.