Peugeot on tarbesõidukite müügis edukaim

LCV_Expert & Boxer & Partner

Peugeot on tarbesõidukite müügis edukaim

06.07.2016

Eesti tarbesõidukite turg on käesoleva aasta esimeses pooles kasvanud 12,6% ehk 2676 tarbesõidukini. Seejuures on Peugeot oma turuosa kasvatanud koguni 19%, müües kokku 408 tarbesõidukit, mis tagab Peugeot’le 15% suuruse turuosaga Eesti tarbesõidukite turuliidri positsiooni.

”Üha enam tarbijaid eelistavad Peugeot’d tänu uute mudelite funktsionaalsusele, töökindlusele ja loomulikult sõidumugavusele. Klientide ostueelistust mõjutavad kindlasti ka konkurentsivõimelised hinnad, teeninduse kvaliteet ning madalad ülalpidamiskulud,” kommenteeris Peugeot Baltic tegevjuht Rasmus Tali.

”Lisaks autoturu üldisele elavnemisele, näeme Peugeot edu jätkuvat ka aasta teisel poolel, mil tuuakse turule populaarsete Partner ja Boxer mudelite kõrvale täiesti uus keskmise suurusega tarbesõiduk Peugeot Expert. Uue Experdi vastu on juba täna suur huvi ning eeltellimustega alustatakse lähikuudel,” on Tali kogu 2016 aasta müügi suhtes optimistlik.

Peugeot enimmüüdud tarbesõidukid olid kuue kuu kokkuvõttes: Partner 250 autot, Boxer 104 autot ja Expert 24 autot.