Uus Peugeot 3008 pakub kõike seda, mida tänapäeva kliendid linnamaasturilt ootavad: stiilne, jõuline, ökonoomne ja innovaatiline, pakkudes rohkelt emotsiooni ja sõidunaudingut.
Peugeot eesmärgiks on bränd positsioneerida ülimalt ihaldusväärse mudeliga veelgi kõrgemale, mis vastab Peugeot uuele strateegiale. Selle kinnituseks on lisaks silmapaistvale disainile ka täiesti uue Peugeot i-Cockpit® juhikoha kontseptsiooni turuletoomine, tõstes juhikoha kvaliteedi ning ergonoomika täiesti uuele tasemele.
Stiilne ja sportliku disainiga uus Peugeot 3008
Uue Peugeot 3008 esmamulje on silmatorkav ja üllatab oma tugeva iseloomuga. Maasturlikku välimust iseloomustavad vertikaalsem ja jõulisem esiosa, täis-LED esituled, pikem ja lamedam kapott, kõrge küljejoon ja linnamaasturile omased keredetailid (põrkeraudade alaosa, rattakoopa laiendid, iluliistud uste allääres). Maskuliinsust rõhutavad suured valuveljed ning koguni 220 mm kõrgune kliirens. Välimuse juures on hästi tasakaalustatud proportsioonid, kõike just õiges koguses.
Peugeot disainerite loovust peegeldab uudne värvilahendus, mis võimaldab pakkuda musta värvi läikivat katust kombineerituna erinevate kerevärvidega. See "Black Diamond" värvitoonis katus on oluline stiilielement ja annab autole isikupära, dünaamikat ja soliidsust.
Uus 3008 on oluliselt kasvanud ka oma mõõtmetelt - 4.45 m pikk kere ning segmendi ühe pikima, tervelt 2,68 m pikkuse teljevahega uus 3008 tagab maksimaalse mugavuse ja ruumikuse kõigile reisijatele. Samuti on suurenenud pakiruumi maht, mahutades tervelt 520 liitrit (VDA) ning mida on võimalik suurendada 1580 liitrini.
Enneolematu sõidukogemus
Tänu uuele EMP2 platvormi veermikule ja selle kuulsatele dünaamilistele omadustele saavutab uus Peugeot 3008 tasakaalu mugavuse ja juhitavuse vahel. Vedrustus on häälestatud vastavalt igale jõuallikale, et saavutada tõeline sõidunauding. Keredetailides on kasutatud ülitugevaid ning kergeid materjale, mis kokku annavad panuse märkimisväärsele kaaluvähendamisele (-100 kg võrreldes eelkäijaga), tagades omakorda väiksema kütusekulu, passiivse ohutuse ja jõudluse.
Uus Peugeot 3008 on tõeline linnamaastur ja sellel on ka tõeline maasturi võimekus, eriti tänu pakutavale Advanced Grip Control süsteemile. Täiustatud veojõusüsteem kasutab järgmisi seadmeid:
Uus Peugeot i-Cockpit on juhile mugav, ergonoomiline ning intuitiivne
Uus i-Cockpit astub sammu kaugemale igas aspektis. Kvaliteetsem, tehnoloogilisema disainiga, intuitiivsem, põnevust pakkuv i-Cockpit® kehastab Peugeot ' nägemust sellest, milline juhtimiskeskkond tulevikus olema hakkab:
Standardvarustuses pakutakse kahte võimalikku salongi olustikku, üks neist dünaamilise sõidustiili „Boost" ning teine rahuliku ja mugava kulgemise kogemiseks „Relax". Mõlemaid olustikke saab seadistada ja pakkuda seeläbi nii juhile kui ka reisijatele personaalset, unikaalset, kaasahaaravat ja unustamatut sõiduelamust. Kogu tipptehnoloogia on omakorda kombineeritud kvaliteetsete materjalidega ja detailidega nagu nahksisu, kroomelemendid, läikivad mustad iluliistud – tulemuseks kõrgetasemeline tajutav kvaliteet ja atraktiivsus.
Kõrgtehnoloogilised lahendused ning mugavusvarustus
Lisaks suurepärasele dünaamikale ning kõrgetasemelisele salongi kvaliteedile pakub uus Peugeot 3008 ka segmendi parimat mugavus-ja turvavarustust. Sõltuvalt versioonist pakutakse põhi- või lisavarustusena mitmeid ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) juhiabisüsteeme vähendamaks ohtu ning lisamaks mugavus ja turvalisust:
Active Safety Brakeja Distance Alert funktsioonid aitavad hoiduda õnnetustest vähendades ohu korral sõiduki kiirust kuni lõpliku seismajäämiseni
Active lane departure warning annab märku, kui sõiduk kaldub üle pideva joone. Ühtlasi korrigeerib rool end ise juhtides sõiduki õigele rajale tagasi
Driver attention warning süsteem teavitab juhti, kui ta pole kahe tunni jooksul puhanud ning on sõitnud pidevalt kiirusel üle 65 km/h
Automaatne tulede vahetus vahetab automaatselt esituled kas kaugele või lähedale valgustamiseks
Kiiruspiirangu märkide tuvastamine annab juhile märku lubatud piirkiirusest
Kiiruse soovitusannab juhile märku, kui ta ületab piirkiirust
Adaptive Cruise Control with Stop function võimaldab hoida sobilikku kiirust arvestades üldist liiklust ja korrigeerida kiirust automaatselt eessõitva autoga
Pimeda nurga monitorannab juhile küljepeeglilt märku pimedasse nurka sattunud sõiduki kohta, et vältida külgmist kokkupõrget sõidurea vahetusel
Visio Park (360° vaatega): sõiduk on varustatud videokaameratega, mis võimaldavad näha sõiduki ümber 360°
Park Assist automaatnejuhiabisüsteem aitab parkimisel külgboksi
Igapäevase ühenduvuse ja mugavuse tagavad:
Mirror Screen ühendatavus läbi Apple CarPlay ja Mirrorlink Android süsteemide
Wireless Smartphone rechargingjuhtmevaba telefoni laadimine
3D connected navigation häältuvastusega 3D navigatsioon koos reaalaja liiklusinfoga läbi TomTom Traffic funktsiooni ning võimalusega edastada navigatsiooniga seotud juhiseid otse Head Up ekraanile
Hands-Free elektrilinetagaluuk, mis avaneb jalavibutuse peale
uht ja reisijad saavad lihtsalt istuda ja nautida sõitu! Sõit isegi lühemates ja igapäevastel sõitudel on rikastatud uute elamustega, mida toetab suurepärane heliisolatsioon ja arvukad mugavusfunktsioonid, millest enamik ületavad segmendi keskmist taset. Kehakuju järgivad esiistmed, millest mõlemale saab lisavarustusena lisada 8-punktiga pneumaatilise massaažisüsteemi, suur klaasist katuseluuk, mis on varustatud katte ja valgusribadega ning tipptasemel Premium FOCAL® Hi-Fi süsteem. Koostöös brändiga FOCAL®, pakub Peugeot maailmas esimest tehases seadistatud Hi-Fi süsteemi, mis sisaldab FOCAL® tehnoloogiat, mis koosneb 10-st kõlarist, bassikõlarist ja 515W võimendist.
Ökonoomsed ja samas jõulised mootorid
Nii bensiini- kui diiselmootorite puhul saab uus Peugeot 3008 valikusse Euro6.1 mootorid, mis on võimsad ja samas ülimadala kütusekuluga.
Uue põlvkonna turbo-bensiinimootorid, mille heitkogused on vahemikus 117 ja 129 g/km CO2:
BlueHDi diiselmootorite heitkogused on vahemikus 100 ja 121 g/km CO2, mis on segmendi parimad:
Uus PEUGEOT 3008 detailides
Optimaalne arhitektuur
Uus PEUGEOT 3008 SUV ei ole mitte ainult atraktiivne vaadata, vaid see on ka hästi läbimõeldud, ja tagab, et jõudlus ja funktsioonid on kooskõlas segmendi parimaga ja brändi mainega.
4,45 meetrit pikana asub see segmendi keskmes. Ja kuigi see on 8 cm pikem kui eelmine põlvkond, saab seda lisapikkust tunda teljevahes - ja seega ka salongis - mis on 2675 mm, ja 62 mm suurem kui vana 3008. See teljevahe on üks kõige pikemaid turul. 1,84 m laiusena (sama, mis eelmise põlvkonna puhul, kuid suurema siseruumiga) on uue PEUGEOT 3008 kõrgus jäänud samaks ehk 1,62 m (kaasa arvatud katuseraam), mis on tähelepanuväärse aerodünaamika võtmetegutiks, samas pakkudes reisijatele piisavat pearuumi. See on imposantne koos oma suurte velgedega ja 22 cm kliirensiga.
Salongis on paranenud kõik olulised mõõtmed reisijate jaoks võrreldes eelmise põlvkonnaga:
Oluliselt suurenenud pakiruumi maht: 520 liitrit VDA 210 pagasikatte all tähendab, et see on peaaegu 90 liitrit suurem kui eelmisel põlvkonnal (432 l VDA). Auto on isegi nii mitmekülgne, et võimaldab suurendada pakiruumi 1580 liitrini!
Lisaks optimeeritud arhitektuurile on toimunud ka oluline edasiminek kaalus, mis on võrreldes eelmise põlvkonnaga vähenenud keskmiselt 100 kg. Selle saavutamiseks on iga osa ja protsess läbinud terve disainitsükli, mis on andnud tulemuseks maksimaalse kaaluefektiivsuse kütusekulu, passiivne ohutuse ja auto dünaamilise jõudluse suhtes. Põhiomadused:
Uue Peugeot 3008 maailma esmaesitlus toimub oktoobris Pariisi autonäitusel, koheselt algab ka uue mudeli müük kogu Euroopas.