TERVISLIK OLUKORD (COVID-19) LOE EDASI

COVID-19 | Millised teenused on saadaval?

i

SINU JAOKS OLEMAS

Praegusel keerulisel ajal teeb Peugeot Service kõik endast oleneva, et tagada oma, nii era- kui ka äriklientide sõidukite hooldus ja rikke korral ka remonditööde võimalus. Seeläbi soovime me panustada nii ühiskondlikult tähtsate teenuste toimivusse, kui tagada ka eraisikute vajadused hädavajalike sõitude tegemiseks (töö, tervishoid jne). Järgime seejuures kõik ohutus- ja tervishoiueeskirju.

Meie esmaseks prioriteediks on kaitsta klientide ja töötajate tervist, selleks oleme rakendanud erakorralised meetmed meie töökodades: kaitseklaasid, kinnaste kandmine, ohutu distantsi hoidmine inimeste vahel, mis puudutab nii elavaid järjekordi, kui inimeste vastuvõtmist hajutades broneeringu aegasid.

Juhul, kui teil peaks ilmnema sümptomeid nagu näiteks köha või palavik, palume teil esinduse külastus edasi lükata, kuni olete läbinud tervisekontrolli. Meie teeme omalt poolt kõik vajaliku, et kaitsta teie tervist ning tagada teie ohutus ja liikuvus.

Peugeot Service jälgib olukorda tähelepanelikult ning järgib kõiki riiklikult kehtestatud nõudeid. Võib esineda muudatusi esinduste lahtiolekuaegades. Täpse info saamiseks palume teil võtta ühendust vastava esindusega.

Esinduste kontaktandmed 

Hoidke ennast ja oma lähedasi!

PEUGEOT SERVICE meeskond

KÜSIMUSED JA VASTUSED

1. Kas remonditöökodadel on lubatud kliente vastu võtta?

Peugeot’ ametlikud esindused järgivad riigi ja tervishoiuasutuste poolt kehtestatud eeskirju ja juhiseid. Teeme omalt poolt kõik endast oleneva, et tagada oma era- ja äriklientide sõidukite hooldus ja rikke korral ka remonditööde võimalus. Järgida seejuures ohutus- ja tervishoiueeskirju on meie kohustus ja eesmärk.

2. Minu sõidukil plaaniti teostada üks vähemoluline töö, kuidas saan ma oma kokkulepitud aja ära muuta?

Broneeringu aega saab muuta telefoni või emaili teel.

3. Milliseid töid eriolukorra ajal remonditöökojas tehakse?

Vaatamata eriolukorrale saame teostada kõiki hooldus- ja remonttöid. Samas käsitleme eriolukorra ajal prioriteetsetena ühiskondlikult vajalike teenuste sõidukeid järgides seejuures kontaktivaba või vähima võimaliku kontakti põhimõtteid.

 4. Kas remonditöökojad on avatud kõikidele klientidele?

Jah. Hoolitseme teie sõiduki eest olenemata sellest, kas olete era- või äriklient. Enne Peugeot remonditöökoja külastamist soovitame teil täpsustada teenuse saadavust ja lahtiolekuaegu.

 5. Minu sõiduk on kutsutud kampaania korras tagasi. Kas peaksin remonditöökotta minema või mitte?

Jah. Võite olla kindel selles, et teie ohutuse tagamine on meie prioriteet number üks.

6.  Kas autoabi teenus on vaatamata eriolukorrale saadaval?

Jah, palun võtke ühendust helistades numbril 800 7400 . Rikke korral pukseeritakse teie sõiduk lähimasse Peugeot’ remonditöökotta.

7.  Kui jään nüüd hiljaks oma sõiduki korralise hooldusega, kas sõiduki garantii jääb siis ikkagi kehtima?

Jah. Täpsema teabe saamiseks palume teil võtta ühendust esindusega.