i

TEHNILINE INFO

Vaata uue Peugeot 2008 tehnilist informatsiooni

EAT6-KÄIGUKAST

/image/68/4/peugeot_208_2015_159_fr.10684.jpg

PEUGEOT 2008 linnamaasturi versioonil 1,2 l PureTech 110 S&S on nüüd EAT6 kuuekäiguline automaatkäigukast , mis optimeerib kütusekulu, teravdades samas teie juhtimisaistinguid. Lisatud on ka tehnoloogia Quickshift, mis tagab sagedase käiguvahetuse kiirelt ja ladusalt.

Selle ökonoomsus on praktiliselt võrdne manuaalse käigukastiga tänu sisemise hõõrdumise vähendamisele ja lisatud konverteritele, mis lukustuvad, kui iganes on vaja vältida venimist.

PURETECH BENSIINIMOOTORID

/image/44/8/peugeot_suv2008_layout4-7.15448.jpg

On kompaktne, ülimat kvaliteeti ja väljapaistvalt ökonoomne 3-silindriline mootor, millest saadav sõidumõnu on parimate võimalike hulgas isegi väga madalate pöörete juures ja see pakub esmaklassilist madala pöördemomendi ja suure võimsuse tasakaalu. Seega ilma mingite kaotusteta võimsuse või nautimise osas annab see tehnoloogiline läbimurre kuni 25% vähendatud kütusekulu ning CO2-heitmed.

Peugeot 3-silindriline bensiini turbomootor 1.2 Turbo PureTech võitis teist aastat järjest maailma parima mootori tiitli “Engine of the Year for 2016”.

BLUEHDI DIISELMOOTORID

/image/44/9/peugeot_suv2008_layout4-6.15449.jpg

PEUGEOT 2008 linnamaasturite 1,6 l BlueHDi-mootorid on ainulaadsed, kuna ühendavad selektiivse katalüütilise redutseerimise tehnoloogia (SCR) FAPi (lisaainete osakeste filter) süsteemiga. Nad kõik vastavad standardile Euro 6, andes ülimalt head toimimistasandid koos kontrollitud kütusekulu ja vähendatud heitmetega, mis muudab 1,6 l BlueHDi perekonna üheks kõige ökonoomsemaks, kütusesäästlikumaks diiselmootorite sarjaks.

TAHMAOSAKESTE FILTER JA SCR

/image/51/5/peugeot_suv2008_layout1-7.15515.jpg

BlueHDi-tehnoloogia annab optimeeritud kütusekulu tänu tehnoloogiatele SCR ja FAP.

FAPi (tahmaosakeste filter) süsteemi vastuvoolu SCRi paigaldamisega oleme suutnud:
- vähendada NOx-i (lämmastikoksiidi) kuni 90%;
- optimeerida CO2-heitmeid ja kütusekulu ;
- saavutada kiirem käivitus – süüte järel – tänu võimele funktsioneerida madalal temparatuuril.


 

STOP & START

/image/45/1/peugeot_suv2008_layout4-5.15451.jpg

Kiire, tõhus ja vaikne tehnoloogia Stop & Start võimaldab mootori seiskumist ootereziimile hetkeliste sõidupeatuste ajaks (valgusfoorid, liiklusummikud). Tulemuseks on täiustatud kontroll kütusekulu üle ja vähendatud CO2-heitmed.

Piduripedaali vabastamisel toimub taaskäivitus kohe ilma müra või vibratsioonita.

MÕÕDUD

  • /image/45/3/peugeot_suv2008_layout14-1.15453.jpg

    VÄLISMÕÕDUD

  • /image/45/5/peugeot_suv2008_layout14-3.15455.jpg

    SISEMÕÕDUD

  • 2008 boot

    PAGASIRUUM

TEHNILINE INFO

KÜTUSEKULU JA CO2 HEITMEKOGUS

  • WLTP(1) väärtused tabelis

(1) Esitatud kütusekulu ja CO₂ heitmekoguste väärtused vastavad WLTP tüübikinnitusele (määrus EL 2017/948). Alates 1. septembrist 2018 antakse uutele sõidukitele tüübikinnitused ülemaailmselt ühtlustatud sõiduautode katsemenetluse (WLTP) alusel, mis seisneb uue ja täpsemalt tegelikkust kajastavas katsemenetluses kütusekulu ja CO₂ heitmekoguse mõõtmiseks. Nimetatud WLTP protseduur asendab täies mahus seni kasutusel olnud Euroopa uue sõidutsükli (NEDC) protseduuri. Kuna katsetingimused vastavad täpsemalt tegelikkusele, on ka WLTP protseduuri järgi mõõdetud kütusekulu ja CO₂ heitmekogused paljudel juhtudel suuremad kui NEDC protseduuri järgi mõõdetuna. Kütusekulu ja CO₂ heitmekoguste väärtused sõltuvad konkreetse sõiduki otstarbekohasest varustustasemest, lisavarustusest ja rehvide tüübist. Täpsema teabe saamiseks pöörduge lähima müügiesinduse poole. Rohkem teavet veebilehelt aadressil https://www.peugeot.ee/et/brand-ja-tehnoloogia/wltp.html

  • NEDC(2) väärtused tabelis

(2) Kütusekulu ja CO2 heitmekoguste väärtused, mis on määratud kindlaks vastavalt uuele WLTP määrusele (EL määrus 2017/948) ning saadud väärtused teisendatakse NEDC-ks, mis võimaldab võrreldavuse teiste sõidukitega. Täpsema teabe saamiseks pöörduge lähima müügiesinduse poole. Väärtuste juures ei ole arvestatud sõiduki otstarbekohaste kasutustingimustega, sõidustiiliga, sõiduki varustustasemega ega lisavarustusega ning väärtused võivad varieeruda olenevalt kasutatavate rehvide tüübist.