3008 linnamaastur

i

PEUGEOT 3008

21 300 Al.

TEHNILINE INFO

MOOTORID

/image/68/7/peugeot-3008-layout6-16-2.71687.jpg

PURETECH TEHNOLOOGIA

PEUGEOT 3008-l kasutatavad Euro 6 kolmesilindrilised PureTech bensiinimootorid on suurendanud kütusesäästlikkust väiksema kaalu ja väiksemate mõõtude tõttu.

Need tagavad kordumatu sõiduelamuse ja suure sooritusvõime ilma töökindlust ja vastupidavust vähendamata.

Auhinnatud 1,2 L PureTech 130 hj S&S mootor hääletati oma kategoorias 2016, 2017 ja 2018. aasta parimaks mootoriks. See  mootor on saadaval ka uue EAT8 automaatkäigukastiga.

/image/68/9/peugeot-3008-layout6-17-2.71689.jpg

BLUEHDI TEHNOLOOGIA

Uue PEUGEOT 3008 linnamaasturi Euro6 BlueHDi diiselmootorid on suure sooritusvõime ja madala heitmetasemega.

BlueHDii mootorid suudavad vähendada kütusekulu, piirata CO2 heitmetaset, vähendada NOx (lämmastikoksiidi) heitmetaset kuni 90% ning kõrvaldada 99,9% tahmaosakesi, kombineerides SCR (Selective Catalytic Reduction, selektiivne katalüütiline reduktsioon) tehnoloogiat FAP-ga (diisli tahkete osakeste filtriga).

TÄIESTI UUS AT8 AUTOMAATKÄIGUKAST

/image/24/3/peugeot-308-2017-055-fr.311243.jpg
/image/61/8/peugeot-3008-2016-079-fr.img.69618.jpg

PEUGEOT 3008 linnamaasturil on laiendatud mootorite valikut ning nüüd on kasutusel innovaatiline ja tõhus AT8i (efektiivne 8-käiguline automaatne jõuülekanne) automaatkäigukast. 
See uue põlvkonna automaatkäigukast on saadaval 1,2 L PureTech 130 hj mootoritega, 1,6 L THP 180 hj  ja 225hj mootoritega ning 1,5 L BlueHDi 130 hj ja 2,0 L BlueHDi 180 hj mootoritega, tagades ülima sõiduelamuse.
Peamised uuendused:

  • AT8 võimaldab kuni 5% kütusesäästu
  • parandades tootlikkust täiustatud Stop & Start süsteemiga kuni 20 km/h ning üleminekuga kaheksale käigule;
  • võttes kasutuseleerilise vaba veeremisega ECO režiimi (20 kuni 130 km/h);
  • parandustega kaalus ja kompaktsuses.
/image/69/8/peugeot_3008_galerie-3-1.68698.jpg

EMP2 PLATVORM

Tänu uuele EMP2 platvormile ja selle dünaamika kvaliteedile saavutab PEUGEOT 3008 ideaalse tasakaalu mugavuse ja teelpüsivuse vahel, mis on C-segmendi linnamaasturite seas ennenägematu.

EMP2 platvorm tagab ka PEUGEOT 3008 kitsama pöörderaadiuse, mis muudab manööverdamise lihtsamaks.   

MÕÕDUD

  • /image/69/5/peugeot-3008-1605tech-a.img.69695.jpg

    PIKKUS

  • /image/69/7/peugeot-3008-1605tech-b.img.69697.jpg

    SALONG

  • /image/68/9/peugeot_3008_layout14-8.68689.jpg

    PAKIRUUM

PEUGEOT 3008 TEHNILISED ANDMED

KÜTUSEKULU JA CO2 HEITMEKOGUS

  • WLTP(1) väärtused tabelis

(1) Esitatud kütusekulu ja CO₂ heitmekoguste väärtused vastavad WLTP tüübikinnitusele (määrus EL 2017/948). Alates 1. septembrist 2018 antakse uutele sõidukitele tüübikinnitused ülemaailmselt ühtlustatud sõiduautode katsemenetluse (WLTP) alusel, mis seisneb uue ja täpsemalt tegelikkust kajastavas katsemenetluses kütusekulu ja CO₂ heitmekoguse mõõtmiseks. Nimetatud WLTP protseduur asendab täies mahus seni kasutusel olnud Euroopa uue sõidutsükli (NEDC) protseduuri. Kuna katsetingimused vastavad täpsemalt tegelikkusele, on ka WLTP protseduuri järgi mõõdetud kütusekulu ja CO₂ heitmekogused paljudel juhtudel suuremad kui NEDC protseduuri järgi mõõdetuna. Kütusekulu ja CO₂ heitmekoguste väärtused sõltuvad konkreetse sõiduki otstarbekohasest varustustasemest, lisavarustusest ja rehvide tüübist. Täpsema teabe saamiseks pöörduge lähima müügiesinduse poole. Rohkem teavet veebilehelt aadressil https://www.peugeot.ee/et/brand-ja-tehnoloogia/wltp.html

  • NEDC(2) väärtused tabelis

(2) Kütusekulu ja CO2 heitmekoguste väärtused, mis on määratud kindlaks vastavalt uuele WLTP määrusele (EL määrus 2017/948) ning saadud väärtused teisendatakse NEDC-ks, mis võimaldab võrreldavuse teiste sõidukitega. Täpsema teabe saamiseks pöörduge lähima müügiesinduse poole. Väärtuste juures ei ole arvestatud sõiduki otstarbekohaste kasutustingimustega, sõidustiiliga, sõiduki varustustasemega ega lisavarustusega ning väärtused võivad varieeruda olenevalt kasutatavate rehvide tüübist.