Uus Partner

/image/54/9/peugeot-par-2018-044-fr.428549.jpg

UUS
PEUGEOT PARTNER

Teie käsutuses ka kõik seni vaid sõiduautodele paigaldatud uudsed tehnoloogiad, sealhulgas ülekoormuse hoiatus, pimenurga hoiatus ja panoraamvaatega tagurduskaamera.

PANORAAMVAATEGA TAGURDUSKAAMERA

ÄRA SÕIDA KOBAMISI

/image/18/1/peugeot-par-2018-014-fr.460181.jpg

Uue PEUGEOT Partneriga olete esimeste seas, kellel avaneb võimalus tunda rõõmu panoraamvaatega tagurduskaamerast kaubikul. Uuendused muudavad juhtimise hõlpsamaks ja ohutumaks tagades teile parema ülevaate sõiduki ümber toimuvast, seda ka akende puudumise korral.

Selle abil kuvatakse teie jaoks kahe kaamera toimel ekraanile ülevaade teie, akendeta või osaliselt kinnise furgooni vahetus ümbruses toimuvast.

Sellel süsteemil on kolm alamfunktsiooni:

  • juhi kõrvalistuja poolse külje vaade sõiduki parempoolsel küljel toimuva kuvamiseks ja surnud nurga nähtavaks tegemiseks.
  • Kaugvaate funktsioon.
  • Tagurduskaamera funktsioon vahetult sõiduki taga toimuva kuvamiseks ekraanile ja teie manöövrite hõlbustamiseks sõiduki laiuse kujutamise teel küljele kokkuliigendatud küljepeeglite korral distantsil 30 cm, 1 m ja 2 m pamperist, samuti teie sõiduki pöörderaadiuse kujutamisel sõltuvalt rooli asendist ning tagauste avamisraadiuse kujutamise teel.

Valides panoraamvaatega tagurduskaamera, langeb ära raske otsuse langetamise vajadus, kumma arvelt järeleandmisi teha, kas riskida koorma turvalisusega, mis sageli võib osutuda kallimaks kui sõiduk ise, ja panustada suuremasse liiklusohutusse vaatevälja suurendamise teel, valides selleks akendega mudeliversiooni, või tagada koorma turvalisus valides akendeta furgooni ja teha võimalikke järeleandmisi liiklusohutuse arvelt.

i

PANORAAMVAATEGA TAGURDUSKAAMERA

i

PANORAAMVAATEGA TAGURDUSKAAMERA

ÜLEKOORMUSE HOIATUS

PÜSIMINE LUBATUD KOORMUSTE PIIRES

/image/18/2/peugeot-par-2018-015-fr.460182.jpg

Uus PEUGEOT Partner on saadaval varustatuna ka ülekoormuse hoiatusega, mida tarbesõidukite kategoorias seni veel presenteeritud ei ole.

See uuenduslik pardafunktsioon teavitab juhte maksimaalse lubatud koormuspiiri ületamisest, seda nii tehniliselt lubatud maksimaalse laadimiskoormuse osas kui ka teljekoormuste osas (esi- ja tagasillal).

i

Kasu sellest on mitmekordne:

  • Hoida ära ülekoormatud sõidukiga liiklemisega kaasnevad ohud (teelpüsivuse halvenemine, pidurdusvõime halvenemine, rehvirikke oht, sõiduki enneaegse kulumise ja lagunemise oht jne).
  • Järgida seadusandlusest tulenevaid nõudeid kliendi ohutust puudutavas osas ja eeskätt suuremate autoparkide Töötervishoiu, tööohutuse ja tervishoiu komitee eeskirju (CHSCT).

TEIE IGAPÄEVASED ABILISED

Kõrgtehnoloogilise varustuse loend on muljetavaldav ja sellist esitlust selles segmendis veel nähtud ei ole, sisaldades olenevalt mudeliversioonist järgmist:

  • Elektriline seisupidur. Sõiduki igapäevane kasutamine on muudetud nii mugavaks ja praktiliseks kui võimalik, seda näiteks käsipiduri asemel paikneva ruumika hoiuruumiga või vaba ruumiga 3-istekohalise mudeliversiooni korral.
  • Adaptiivne püsikiiruse hoidja võimaldab programmeeritud püsikiiruse hoidmise ja hoiab pikivahet eessõitva sõidukiga. Täiemahuline seisak on võimalik 8-käiguliste automaatkäigukastide korral.
  • Liiklusmärkide tuvastamise funktsioon  kuvab tuvastatud liiklusmärgid ekraanile ja pakub püsikiiruse hoidja jaoks välja vastavad kiiruspiirangud.
  • Aktiivne sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem korrigeerib sõidujoont, kui vastav vajadus jääb juhi poolt tähelepanuta.
  • Juhi tähelepanu äratamise süsteem kaamera poolt teostatava järelevalve toimest juhi liigutuste üle ja ratta liikumise analüüsimisel. Tähelepanu hajumise tuvastamise korral tuleb edastamisele helisignaal ja süttib visuaalne hoiatus.
  • Aktiivne turvapidur  kokkupõrkeohu tuvastamise korral.
  • Haagise stabiilsuskontroll stabiliseerib vajadusel haagise sõidujoone või vähendab sõiduki kiirust, kui see peaks vajalikuks osutuma.
  • Automaatne esitulede lülitus täistulede ja pooltulede ümberlülitamiseks.
  • Surnud nurga seiresüsteem koos hoiatusega tiiva peeglitel.
  • Sõiduki võtmevaba avamine ja mootori võtmevaba käivitamine.

 

i

Haagise stabiilsuskontroll 
stabiliseerib vajadusel haagise sõidujoone või vähendab sõiduki kiirust, kui see peaks vajalikuks osutuma.

SÕIDUKISSE SAABUMINE ÜHENDUVUSREZIIMIS!

/image/18/4/peugeot-par-2018-039-fr.460184.jpg

Ühenduvust toetab suur, 8”, värviline puuteekraan. Mugavalt juhi käeulatuses paiknev ja juhi poole kalduse asetusega puuteekraan on varustatud kahe USB ühendusega, pulkpistiku pesaga ning toetab Bluetooth ühendust ning nutitelefoni juhtmevaba laadimist. Lisaks toetab süsteem Mirror Screen funktsiooni, mis ühildub Mirror Link®, Apple Carplay™ ja Android Auto™ tehnoloogiatega.

Ühenduvusega 3D naviseade toetab tuginemist häälkäskluste kasutamisele ja võimaldab huvipunktide otsingu vaevatult ja intuitiivselt. Muuhulgas arvestab see liiklusega reaalajas (TomTom Traffic). Süsteem kuvab ekraanile nii parklad, bensiinijaamad kui ka kohaliku ilmateate.

JÕULISUS GEENIDES

PEUGEOT PARTNERI UUS PLATVORM

/image/18/3/peugeot-par-2018-045-fr-wip.460183.jpg

Juba üle 20 aasta tarbesõidukite kasutajate käe all proovile pandud ja edukalt läbi tule ja vee käinud PEUGEOT Partneri uus põlvkond üllatab teid oma silmapaistvate, uuel platvormil põhinevate kvaliteediomadustega, võimaldades teile kompromissitu juhtimiselamuse koos kõrgest klassist manööverdatavuse ja dünaamilisusega.

Uus PEUGEOT Partner on saadaval pikas mudeliversioonis Long, mida iseloomustab ideaalselt tasakaalustatud ja veenva joonega disain ning mille teljevahe ning kere üleulatus nurkades üle tagumiste rataste on pikendatud eesmärgiga saavutada suurem kandevõime ilma manööverdatavuse ja juhitavuse osas seejuures järeleandmisi tegemata.

Leidke enda jaoks parim mõlemast mõõtmest:

  • Uus PEUGEOT Partner tagab tänu EMP2 platvormi (mis on ühine margikohaste uute linnamaasturitegai ja juba tootmises olevate sedaanidega) esiosa silmapaistvatele kvaliteediomadustele dünaamilise mugavuse, teelpüsivuse, optimeeritud pöörderaadiuse, ning on varustatud seni vaid sõiduautodele reserveeritud juhiabidega.
  • Tagaosas on uus PEUGEOT Partner varustatud eelmise põlvkonna platvormi edasiarendusega, mis võimaldab kandevõime tõstmise kuni 1000 kg-ni, selle mudeliversiooni külgmine liuguks on varasemast laiemate mõõtmetega eesmärgiga tagada parem juurdepääs laadimisruumile ning see on saadaval ilma akendeta ja pesastatud hingedega tagaustega, tagades seeläbi nii suurema ohutuse kui ka töökindluse.

EMP2 JA EAT8 KÄIGUKAST

/image/47/9/peugeot-der-neue-partner-getriebe.425479.jpg

Automaatkäigukasti juhtseadmed

/image/36/7/peugeot-308-2017-055-fr.401367.jpg

8-käiguline automaatkäigukast

Uuele platvormile tõstetud PEUGEOT Partner on saadaval EMP2 platvormi valikusse kuuluvate, viimase põlvkonna mootoritega, mis on muutunud tõhususe võrdkujuks optimeeritud kütusekulu ja CO2 heitgaaside koguste juures. Uus 8-käiguline  automaatkäigukast on saadaval nii bensiini- kui ka diiselmootoritega.