SISU JUURDE
Peugeot E Legend Concept

PEUGEOT e-LEGEND Concept : Isesõitva auto manifest

Isesõitva auto manifest

Igavusest on PEUGEOT’ DNA ilmselgelt väga kaugel, sest isesõitev ei tähenda igavust ja energiaallika vahetus ei kustuta 120 aasta pikkust autotööstuse ajalugu.

PEUGEOT esitleb autot e-LEGEND CONCEPT.

 

 

PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT pole üksnes tehniline manifest. See on PEUGEOT’ visioon optimistlikust ja ülimalt ihaldusväärsest tulevikust. PEUGEOT’ jaoks seostuvad elektriline ja isesõitev veelgi värvikamate kogemustega ja igavusest on PEUGEOT’ DNA ilmselgelt väga kaugel.

VABA GT

Kogu projekti vältel juhindus PEUGEOT’ stiilitiim soovist pakkuda rikkalikku esteetilist, tehnoloogilist ja kaasahaaravat elamust kompaktses coupés. Just see ruumi ja proportsioonide realism muudab PEUGEOT e-LEGEND CONCEPTi nii dünaamiliseks ja teeb sellest kaasaegsusest ja energiast tulvil autost PEUGEOT’ ambitsiooni kehastuse.

KAASAHAARAV ELAMUS

Üksainus eesmärk: tunda end autos hästi, kuidas seda ka ei juhitaks, just nii, nagu inimene end kodus mugavalt tunda soovib. Stiilne kõrgtehnoloogiliste komponentide ja kvaliteetsete materjalide kombinatsioon.

AJASÄÄST

Responsive i-COCKPIT®-ile on lisatud funktsioone, mis pakuvad kasutajatele spetsiaalselt kohandatud kaasahaaravat juhtimiselamust kõigis 4 režiimis. Oleme tänapäeval pidevalt üle stimuleeritud, seega on veidi aega iseendale tõenäoliselt suurim võimalik väärtus. Isesõitev auto annab meile iseenda jaoks aega ja loob uusi kogemusi, mida meie autodes jagada saab.

NELI SÕIDUREŽIIMI

Olenevalt liikluse tüübist või juhi meeleolust pakub PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT nelja sõidurežiimi.

Isesõitvas režiimis kohandub PEUGEOT e-LEGEND CONCEPTi sisustuse konfiguratsioon tänu elektrooniliselt juhitavale tehnoloogiale, rool tõmmatakse auto helisüsteemi alla, et 49-tolline ekraan oleks täielikult näha. Esiistmete seljatoed lastakse allapoole ning ilmuvad käetoed, et tekiks suur pind asjade hoidmiseks ja nutitelefonide juhtmevabaks laadimiseks. Peamised juhtelemendid on kättesaadavad juhiistmesse integreeritud keskkonsooli kaudu.

Sõitjad saavad endale meeldival viisil lõõgastuda, näiteks mängida integreeritud videomängude konsoolil ja vaadata filme nõgusalt keskekraanilt või iga päikesesirmi sisse ehitatud ekraanilt.

100% ELEKTRILINE JÕUÜLEKANNE

Sobides suurepäraselt uue energiaallika kasutamise visiooniga, töötab PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT 100% elektrilise jõuülekandega. 100 kWh akusid kasutava mootori pöördemoment on 800 Nm ja võimsus 340 kW, mis jagatakse nelja vedava ratta vahel. Sellise võimsuse toel saavutab auto kiiruse 100 km/h vähem kui 4 sekundiga ja selle maksimaalne kiirus on 220 km/h. WLTP standardi kohaselt on auto läbisõit 600 km, millest 500 km saavutatakse tänu kiirlaadimisele 25 minutiga. PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT kannab endas tehnoloogiliste piirangute puudumise ideed, pakkudes induktsioonlaadimist.

HELI JA ÜHENDUSTE KAASAHAARAV ELAMUS

Koostöös ettevõttega SOUNDHOUND Inc.®, kes on juhtiv tehisintellekti tehnoloogiate ettevõte, pakub PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT isesõitva režiimi jaoks kohandatud hääljuhitavat isiklikku abilist.

Öeldes vaid ühe fraasi, saab juht sõidurežiimi muuta, kuulata oma lemmikesitusloendit ja isegi avada või sulgeda auto elektrilisi uksi. Süsteem vastab Gilles Vidali (PEUGEOT’ peadisaineri) digitaliseeritud häälega ja saab aru 17 keelest! Meie tootmises olevate sõidukite jaoks kohandatud versioon muutub PEUGEOT’ toodetel kättesaadavaks 2 aasta jooksul.

 

PEUGEOT ja FOCAL teevad koostööd tuleviku kuulamiselamuse arendamisel, ühendades ranged standardid innovaatikaga, et pakkuda ainulaadset helikogemust.
Olenemata esitatavast heliallikast tagab akustiline arhitektuur FOCAL® loo optimaalse taasesituse. Kuulutades integreeritud helisüsteemi tulevikku, on PEUGEOT e-LEGEND CONCEPTis kasutatav süsteem loodud spetsiaalselt kahe tuliuue helifunktsiooni pakkumiseks:

„vastendamine”, mis muu hulgas võimaldab saata navigatsiooniga seotud sõnumeid ainult juhile sel ajal, kui teised sõidukis viibijad kuulevad muusikat, „tsoonideks jagamine”, mis võimaldab sisu täielikult kohandada, luues iga sõitja jaoks isikliku helimulli, teisi inimesi häirimata.

 

SPORTLIK JA SENSUAALNE VÄLIMUS


PEUGEOT tõestab, et hüpertehnoloogiline auto võib ka ihaldusväärne välja näha. Isesõitva auto jaoks valitud Coupé siluett täiustab sõiduelamust – selles kasutatakse väga kaasaegseid elemente ning väga realistlikke ja pragmaatilisi mõõtmeid ning proportsioone. Uute elektriliste platvormide tulekuga avaneb disainerite jaoks hulgaliselt võimalusi, kuna sisepõlemismootori tehnilised piirangud on kõrvaldatud.

 

Oma tehnoloogilise visiooni kujundamisel tugineb PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT pärandile. Kummardus sellele pärandile on lõbusõiduki, 504 Coupé, peamiste stiilielementide uus tõlgendus: sujuv, sportlik ja sensuaalne siluett ning tagatelje suunas kaarduv suurte akendega salong.


 


Eest tunneb auto ära visuaalse 3 küünisega signatuuri ja 504 Coupé 4 esituld meenutava kahe topeltmooduli järgi.
Tehniline ala asub esitulede all ja seal paiknevad kõik juhtimise abisüsteemid.
Kogu esimask on paigutatud esitiibadesse ja jagatud musta alumiiniumtalaga, mille külge on kinnitatud kroomitud välimusega roostevabast terasest stange.

 


Tagaosal on PEUGEOT’ sarjale omasel visuaalsel signatuuril samuti 3 küünist ja see on väga tehnoloogilise töötlusega.
3. pidurituli on paigutatud tagaakna kohale ja ulatub üle kogu akna laiuse. Selles on kasutatud helkurite süsteemi, mis peegeldab valguse tagaaknale.

 

 

 

Küljed on valmistatud kolmest eristatavast kihist, mille alumises osas on tehnilise platvormi pikendus ja rohkesti klaasi, ammutades inspiratsiooni PEUGEOT 504 Coupé metalli/klaasi proportsioonidest. PEUGEOT e-LEGEND CONCEPTi salong on tänu suurtele klaaspindadele valgusest tulvil. Rattakoopa kujunduses mängitakse negatiivse ruumiga, suunates need sissepoole ja lisades kaarte esiossa õhukanalid. Kogu kujundust seob metallkaar, mis ümbritseb küljeaknaid ja rõhutab süvistatud faasitud klaasist tagaakent. Tagumise veerandakna taga paiknev ekraan, mida on väljast näha, kuvab kasutajale enne teeleasumist isikliku tervitussõnumi ja laadimistaseme. Samuti hoiatab see väljas asuvaid inimesi, et auto töötab isesõitvas režiimis. Ust avav puutenupp on diskreetselt küljeaknasse peidetud.


Kere on väga sile ja peene šampanjakarva halli viimistlusega.
Olenevalt välisvalgusest muutub värv ümbrust peegeldavast kroomist lihvitud pronksikarva metallviimistluseks.
Kasutatud on protseduuri, mis sarnaneb tipp-parfüümide pudelite puhul kasutatavale.

 

Ratastel on 19-tollise läbimõõduga veljed ja masstootmises valmistatavas suuruses MICHELIN®-i rehvid.
Realism ja usaldusväärsus.

 

KVALITEETNE MATERJAL


Heleda ja elegantse salongi loomiseks on disainerid valinud soojad materjalid, mis tasakaalustaksid külmi digitaalpindu. See mõjub digitaalsuse suunas kiirustaval maastikul kontrastina.
Samet on jälle tagasi! Valitud on kvaliteetseimad materjalid: sile ja puudutamisel väga mõnus siidine samet on läbimõeldud koostise moodsa koega, mis annab võimaluse kasutada suuremat hulka koostamisviise. See on kootud digitaalselt ja spetsiaalselt PEUGEOT e-LEGEND CONCEPTi läikivast niidist, mis meenutab sameti värvi. Seda materjali kasutatakse ka mudelites PEUGEOT 3008 ja 5008.


Ülemised osad ja ukseläved on valmistanud paldaopuidust meie partner HERVET MANUFACTURIER®. See eksootiline puit on pärit taastuvatest metsadest ja meenutab roosi- või eebenipuust valmistatud 1960. aastate mööblit. Selle puidu tume süü rõhutab istmete ja põrandakatte türkiissinist värvi. See moodne puitviimistlus meenutab PEUGEOT 3008, 5008 ja 508 GT-versioonide armatuurlaudu.

KAASAHAARAV, SOE EMOTSIOON

Kogu salongi iseloomustab kaks peamist digitaalsete materjalide kujundust (või tõeliste materjalide digitaalset tõlgendust): mustade ja pronksivärvi joonte võrgud või laegaste puiduvälimusega „paneelid”. Neid kujundusi projitseeritakse 16 erineva suurusega ekraanidel, muu hulgas 49-tollisel nõgusal ekraanil, mis asub heliriba all ja on suunatud autos istujate poole, 29-tollistel ukseekraanidel ja 12-tollisel ekraanil igas päikesesirmis. Digitaalpinnad on kujundatud hoolikalt nii, et need integreeruksid sujuvalt ja sulanduksid salongi tausta. Keskkonsool võimaldab ligipääsu sõiduki juhtimisele pöördlüliti ja 6-tollise puuteekraani kaudu. Roolist vasakul on digitaalne lüliti sõidurežiimiga seotud valikute tegemiseks.

 

 

H-kujuliste istmete ja vertikaalsete istmepatjade kujundus on inspireeritud mudelist PEUGEOT 504 Coupé: väiksem kaal tänu võimalikult kompaktsele suurusele, mugav ja stimuleeriv ehitus, milles on kasutatud mäluvahtu (nagu mõõtude järgi valmistatud ülikond). Peatoed on ristisuunalised, reguleeritavad ja need saab täielikult istme sisse kokku panna.

Responsive i-COCKPIT®-is on kasutatud PEUGEOT’ omast i-COCKPIT®-i. See koosneb 3 näidikuga ekraaniga peakomplektist ja ülikompaktsest roolist.