MOOTORID JA KÄIGUKASTID

/image/23/3/header.9871.311233.jpg

PEUGEOT' üks peamine väljakutse autotootjana on pühendumine keskkonnahoiule, mis käib meie jaoks käsikäes sõidunaudinguga. PEUGEOT’ insenerid ja disainerid on väljakutsele vastanud, esitades terve rea lahendusi.

/image/22/6/peugeot-3008-2016-154-fr.180862.311226.jpg

PureTech-mootor

3-silindriliste PureTech bensiinimootorite perekond ühendab endas tõhususe ja kaasaegse tehnoloogia. Aasta mootori tiitliga pärjatud aastatel 2015, 2016, 2017 ja 2018 , kuulub see mootorite perekord kogu Peugeot’ mudelite 208, 308, 2008, 3008 ja 5008 varustusse.

/image/22/8/peugeot-308-2015-044-fr.181266.311228.jpg

BlueHDi-mootor

Peugeot on loonud kõige tõhusama diiselmootori ning sellega kinnitanud oma liidrikoha keskkonnasõbralikus suhtumises. BlueHDi on nimi, mis on pandud Peugeot Euro 6 heitmenormidele vastavatele diiselmootoritele, milles on ühendatud kõrge kvaliteet ja madal heitmetase.

/image/22/7/eat6-1408tech001.311227.jpg

AT6 automaatkäigukast

AT6i käigukast on 6-käiguline automaatkäigukast, milles on optimeeritud kütusekulu ja sõidutunnetus. See on loodud vähendama märgatavalt COheitmeid, pakkudes samas kõrgekvaliteedilist sõidukvaliteeti.

/image/23/4/peugeot-308-2017-055-fr.311234.jpg

AT8 automaatkäigukast

Uus automaatkäigukast AT8 suudab võrreldes AT6-ga vähendada kütusekulu kuni 5%, see on varustatud Stop & Start süsteemiga mis töötab kuni kiiruseni 20 km/h ja kaheksa käiguga.

STOP & START

Linnsõidul seiskab Stop & Start funktsioon mootori automaatselt, kui auto peatub – näiteks punase fooritule all või „Stop“-märgi juures. Kui juht on valmis edasi sõitma, käivitub mootor kohe sujuvalt uuesti.

Funktsioon on kasulik mitmel moel: kütusekulu on rangema kontrolli all (tihedas linnaliikluses sõites -5% väiksem võrreldes tavasõidukitega), CO2 heitmetase on väiksem (heitmetase null, kui mootor on väljalülitatud) ning auto on oodates vaikne.

Lühidalt võimaldab tehnoloogia ühendada keskkonnasõbraliku jõudluse ja sõidunaudingu.

Stop & Start süsteemi on võimalik ka välja lülitada.

EMP2 PLATVORM

/image/22/9/-031692-01-v2.205099.311229.jpg

EMP2 platvormil on modulaarne ehitus, milles on keskendutud PSA kontserni uute keskklassi ja tippkvaliteetsete mudelite väljatöötamisele ja tootmisele, mis tagab muu hulgas:

  • Modulaarse ehituse, mis vastab maailma põhiturgude erinõuetele (4- ja 5-ukselised sedaanid, universaalid, mahtuniversaalid, luukpärad, linnamaasturid, kabrioletid ja kupeed).
  • Erinevad mootorid ja käigukastid ühel platvormil (4-silindriline, hübriid, 4-rattavedu jne).
  • Autode kergemaks muutmine ja süsinikuheitmete vähendamine koos jäikuse, turvalisuse ja sõidunaudingu parandamisega on toimunud tänu innovaatiliste kergete materjalide kasutamisele, nagu teras, komposiitmaterjalid, alumiiniumdetailid veermikus ja tipptehnoloogilised protsessid (nagu kuumstantsimine ja laserkeevitus).
  • Innovaatilised tehnoloogilised valikud, mis optimeerivad sõidusnaudingut, juhitavust, interjööri mugavust ja turvalisust (komposiitpõrand, ülimadala veeretakistusega rehvid jne).
  • Rohkem vabadust disainis (laiad rehvid, erinevad teljevahed, madal kapott ja madal juhtimisasend jne) olenemata kerekujust (linnamaastur, sedaan jne).

EMP2 platvorm võeti kasutusse Peugeot 308 mudelil 2013. aastal.

Elektrisõidukid

Tarbesõidukid, autod, motorollerid ja jalgrattad – seni on Peugeot ainus tootja, kes pakub täielikku elektrisõidukite valikut.

Vaatamata erakordsele keskkonnasõbralikkusele – CO2 heitmetase null ja väga madalad kasutuskulud – need sõidukid pakuvad tunduvalt enamat kui sõidunauding, jäädes vaikseks ja vibratsioonivabaks.

Peugeot elektrisõidukid on sellise ehitusega, et taastoodavad energiat aeglustamisel või pidurdamisel – nii pikeneb auto sõiduulatus.