UUS AUTOMAATKÄIGUKAST AT8

i

Peugeot tutvustab uut 8-käigulist automaatkäigukasti EAT8, mida kasutatakse järk-järgult BlueHDi diiselmootoritega ja PureTech bensiinimootoritega autodel, alustades uue 308-ga.

KOKKUHOID JA MUGAVUS

/image/26/2/peugeot-308-2017-057-fr.311262.jpg

Täiesti uus automaatkäigukast AT8i suudab võrreldes AT6-ga kütusekulu vähendada kuni 5%:

  • parandades tootlikkust täiustatud Stop & Start süsteemiga kuni 20 km/h ning üleminekuga kaheksale käigule;
  • võttes kasutuseleerilise vaba veeremisega ECO režiimi (20 kuni 130 km/h);
  • parandustega kaalus ja kompaktsuses.

AT8 tagab tõelise sõidumugavuse tänu mugavamale Premium käiguvahetusele mida võimaldab optimeeritud pöördemomendi vahetus jõuülekande tasemel (mootor / käigukast) ja üleminek kaheksale käigule. Viimane aitab vähendada käikudevahelist hüplemist iga käiguvahetuse puhul. Igapäevaselt tagab uus AT8 mugava sõidu seisuasendist liikuma hakates ning parkimismanöövritel.

INTUITSIOON JA ERGONOOMIKA

/image/26/1/peugeot-308-0905prod-301.311261.jpg

UusShift and Park by Wire automaatkäigukasti juhtimisfunktsioon on lihtsasti kasutatav ja intuitiivne tänu kergetele, ergonoomilise ehitusega elektrilistele juhtimisnuppudele. Roolil asuvad kangid võimaldavad manuaalset käiguvahetust ilma automaatfunktsionaalsust kaotamata.

Turvalisuse seisukohalt käivitatakse Park funktsioon automaatselt nii pea, kui mootor välja lülitatakse.

Sõidusuuna kontroll on nüüd automaatne, parkimisabi või seiskamisfunktsiooniga adaptiivse püsikiiruse hoidja kasutamise abil ning kõik see toimub ilma juhipoolse sekkumiseta.

uus 508

Uus EAT8 automaatkäigukast on saadaval järgnevatele Peugeot mudelitele; 308, 508, 3008, 5008, RIFTER.