TERVISLIK OLUKORD (COVID-19) LOE EDASI

Peugeot kasvatas turuosa nii Baltikumis kui mujal maailmas

/image/53/0/peugeot-gam-2020-002-fr-small.738530.jpg

18.01.21

Peugeot kasvatas eelmisel aastal uute mudelite müügiga turuosa nii Baltikumis kui mujal maailmas

Läinud aasta oli Peugeot’le väga edukas. Tellimuste arv kasvas jõudsalt üle maailma: kuuest regioonist viies suudeti turuosa kasvatada ja koguni kahekümne viies riigis saavutati rekordiline müügimaht või turuosa. Samuti täitis bränd oma strateegilised eesmärgid – kogu mudelirivi sai edukalt elektrifitseeritud ning uute mudelitega astuti jõuline samm premium segmendi suunas.

Ka Baltikumis saavutas Peugeot vaatamata keerulisele aastale sõiduautode ja väikeste tarbesõidukite turul rekordilise 5,24-protsendilise turuosa. Populaarseima sõiduautode segmendi – linnamaasturite – osakaal Peugeot Baltikumi müügis oli üle 40%. Uue Peugeot 3008 ja 5008 saabumisega aasta lõpus on 2021. aastaks ootused segmendile veelgi suuremad – Euroopas on bränd linnamaasturite segmendis jõudnud tugevale teisele positsioonile.

Euroopas müüakse üks kümnest sõidukist elektrifitseeritud versioonina, Baltikumis on elektriautode osakaal veel väike (1,5%), kuid jõudsalt kasvamas. „Peugeot elektrilised mudelid on alates turule tulemisest suurt edu saavutanud nii Euroopas kui Baltikumis. See on tehase, maaletooja ja edasimüüjate tiheda koostöö ja strateegiliste valikute vili,“ ütles Peugeot’ Baltikumi maaletooja Auto-Bon Baltic OÜ tegevjuht Andrus Kuus.

Peugeot 208 koos elektrifitseeritud verisooniga e-208 on oma segmendis Euroopas teisel kohal. Mudel võitis 2020. aasta märtsis Euroopa Aasta auto tiitli. Kogu maailmas on mudel pälvinud 26 mainekat auhinda.

Peugeot 2008 võitis teise koha nii Läti kui ka Leedu Aasta Auto 2021 konkursil, on nimetatud Leedu aasta parimaks väikeseks linnamaasturiks ning pälvinud üle maailma mitmeid mainekaid auhindu nii sisepõlemismootoriga autode kui elektriautode kategoorias.

2020. aasta lõpus jõudsid turule uuenenud linnamaasturid Peugeot 3008 ja 5008, mis on koheselt jätkanud oma senist müügiedu.

Oktoobris esitles Peugeot elektrikaubikuid e-Boxer ja e-Expert, viimast pärjati juba ka rahvusvahelise Aasta Kaubiku tiitliga. 2021. aasta jooksul jätkub kaubikute mudelirivi elektrifitseerimine - aasta lõpuks on elektrilise versiooni saanud kõik Peugeot kaubikud.

2021. aastal jätkab bränd Premium segmendi suunas liikumist, mida väljendavad kõik juba turule jõudnud mudelid ning eesootavad lansseeringud. Muuhulgas saab üheks aasta tipphetkeks üdini sportliku 360–hobujõulise hübriidi Peugeot 508 PSE turule toomine.