TERVISLIK OLUKORD (COVID-19) LOE EDASI

Pistikhübriidid

/image/66/8/peugeot-gam-2020-002-fr-small.738530.18.742668.jpg
/image/67/3/peugeot-gam-2020-002-mobile.742673.jpg

PEUGEOT’ pistikhübriididega avastate täiesti uue autojuhtimise dimensiooni. Pistikhübriidid on mitmekülgsed ja võimaldavad vajadusel teile ka pikemad väljasõidud.

Lülitumine elektrilisele sõidurežiimile toimub hetkega ja läbisõiduulatus täies mahus elektri jõul on kuni 59 kmi WLTP standardi järgi mõõdetuna. Meie pistikhübriidide valik vastab kõikidele teie vajadustele ning selles on kompromissitult ühendatud nii innovaatiline stiil, roheline mõtteviis kui ka tipptasemel tehnoloogilised lahendused.

PISTIKHÜBRIIDI EELISED

AVASTAGE MEIE PISTIKHÜBRIIDIDE VALIK

/image/77/6/peugeot-3008phev-2009rc-008.713776.jpg

3008 HYBRID ja HYBRID4

Tutvuge PEUGEOT pistikhübriidide valikuga. Tänu selle sõiduki nutikale konfiguratsioonile on teil võimalus uue PEUGEOT 3008 HYBRID mudeli kohandamiseks vastavalt oma soovidele ja vajadustele. Sellel hübriidil on teile pakkuda nii kaherattavedu kui ka nelikvedu parima võimaliku haarde tagamiseks sõitmisel mis tahes tüüpi teedel.

/image/55/4/peugeot-508phev-2019-002-fr.543554.jpg

508 HYBRID

Avastage PEUGEOT’ pistikhübriidide sarja kuuluv tipptasemel sedaan. Sportliku välimusega sedaan PEUGEOT 508 HYBRID on igapäevaste sõitude jaoks teie usaldusväärne liitlane. Lülituge linnas sõites 100% elektrilisele režiimile ja kasutage pikkade sõitude puhul bensiinimootorit.

/image/42/0/peugeot-508phev-sw-2019-006-fr-small.598420.jpg

508 SW HYBRID

Avastage PEUGEOT’ pistikhübriidide sarja kuuluv tipptasemel universaal. Uus PEUGEOT 508 SW HYBRID, mille sportlik välimus on ühendatud suurepärase mugavuse ja salongi ruumikusega, pakub teile seltsi kõigil reisidel. Kasutage reisides selle suurt pagasiruumi ja 100% elektrilist režiimi.

  • Kuidas saan ma oma pistikhübriidi laadida?
  • Kuidas toimib pistikhübriid?
  • Millised on eelised?
  • Sama tõhus?

Laadimine elu- või töökohas

Laadige oma pistikhübriidi ükskõik kas oma elukohas või siis töökohas.

  • Teil on võimalus teie pistikhübriidi laadimiseks tavalisest vooluvõtupesast (8A). Sõiduki aku täiemahuline täislaadimine toimub vähem kui 7 tunniga.
  • Kui valite Green'up® (14A) tüüpi jõuvõtupesa, toimub teie pistikhübriidi aku täislaadimine vähem kui 4 tunniga.
  • Võite valida Wall-boxi laadimiskilbi. Selle laadimislahendusega on laadimisvõimsus suurem ja seega on kalaadimisaeg lühem. Spetsiaalse laadimisjuhtmega ja 7,4kW pardalaadijagai kestab laadimine kõigest 1 tund ja 45 minutit.

Laadimine avaliku kasutusega laadimispunktides

Lisaks on teil võimalus oma hübriidsõiduki laadimiseks veel ka avalikest laadimispunktidest. Selleks on teie käsutuses terve laadimispunktide võrgustik, mis on pidevalt laienev. Praeguseks on teie käsutuses juba rohkem kui 188 000 avaliku kasutusega laadimispunkti üle kogu Euroopa.

Kuidas toimib pistikhübriid?

PEUGEOT pistikhübriidis on samas sõidukis ühendatud sisepõlemismootoriga sõiduki eelised elektrimootoriga sõidukiga kaasnevate eelistega.

Hübriidsõiduk liigub kahe energiaallika jõul, milleks on üks sisepõlemismootor ning üks või isegi kaks, välisest elektrivõrgust laetava aku toitel toimivat elektrimootoriti. Erinevus hübriidsõiduki ja pistikhübriidi vahel seisneb võimaluses pistikhübriidi laadimiseks välisest elektrivõrgust, võimaldades seeläbi PEUGEOT’ mudelite korral läbisõiduulatuse elektri jõul kuni 59 kmi  võrdluses vaid 2 või 3 km-ga laadimisvõimaluseta hübriidide korral.

Hübriidsõiduk võimaldab ümberlülituse olenevalt olukorrast erinevate sõidurežiimide vahel:sõitmine puhtalt elektri jõul , kombineeritud sõidurežiim ning sõitmine sisepõlemismootori jõul. Teile on avatud võimalus oma sõidustiili kohandamiseks vastavalt liikluse, teede ja maastiku tüübile.

Laadimisega hübriidmootor võimaldab CO2 heitmekoguste viimise alla 29 g/km i(WLTP järgi mõõdetuna). Sõitmisel 100% elektrilisel režiimil CO2 heitmete teket ei kaasne.

Rahas arvestatavad eelised

Pistikhübriidid on nende soetamise hetkel mõnevõrra kallimad, kui nende vastavad bensiini- või diiselmootoriga mudeliversioonid. Samas ei moodustu sõiduki omamise kogukulud kaugeltki mitte üksnes ostuhinnast. Tegelikkuses tuleb soetusmaksumusele lisada sõiduki kütuse-, kindlustus- ja hoolduskulu.

Hübriidsõiduki keskmine kütusekulu on 2,2 l/100km (WLTP), mis tähendab kokkuhoidu keskmiselt 40% võrdluses bensiini- või diiselmootoriga mudeliversioonidega ning hübriidiga sõitmine on seeläbi odavam sõitmine bensiini- või diiselmootoriga mudeliversioonidega.

Kas pistikhübriid on oma jõudlusomaduste poolest võrreldav bensiini- või diiselmootoriga mudeliversioonidega?

Sõiduelamus, milles on ühendatud parim kahest paradigmast:  Sõitmine elektri jõul ja sõitmine bensiinimootori jõul. PEUGEOT’ pistikhübriididel on pakkuda teile kuni neli eksklusiivset sõidurežiimii , millega on kaetud kõik vajadused ja olukorrad.

Elektrienergia genereerimine ja salvestamine selle edasiseks kasutamiseks pidurdamisel ja mahakiirendustel töötab kõikides sõidurežiimides i.

PEUGEOT’ pistikhübriididel on „vaikimisi“ valitud ELEKTRILINE sõidurežiimi sõitmiseks täies mahus elektri jõul. Sellel sõidurežiimil tunnete rõõmu kõikidest elektrisõidukiga sõitmisega kaasnevatest eelistest: täiesti müravaba sõit, heitmevaba sõit ning keskkonnasääst autosõidul.

HYBRID sõidurežiim võimaldab sõitmise vastavalt olukorrale, tee tüübile ja profiilile ning teie poolt valitud sõidustiilile kas elektri jõul või bensiinimootori jõul. Selle sõidurežiimi valimisel jätate valiku suures osas sõiduki hooleks. Sellel sõidurežiimil tunnete rõõmu kõikidest nii elektri jõul kui ka bensiinimootori jõul sõitmisega kaasnevatest eelistest, näiteks elektrienergia optimaalsest kasutamisest.

SPORT sõidurežiim võimaldab sõitmise kasutades ära pistikhübriidide kogu võimsusvaru. Sportlik sõidurežiim „Sport“ võimaldab mõlema mootori võimsuse kombineeritud kasutuse pistikhübriidi kogu võimsusressursi rakendamiseks. PEUGEOT 3008 HYBRID4 SUV linnamaasturi maksimaalne kombineeritud võimsus on 300 hj.

Mugavusrežiim CONFORT pakub omalt poolt parima kombinatsiooni HYBRID sõidurežiimi ja reguleeritava vedrustuse mugavuse vahel i.

Reguleeritav vedrustus tagab parima haarduvuse teega ning teelpüsivuse parimate võimalike mugavustingimuste juures.

SÄÄSTLIKUD SÕIDUVÕTTED

SUJUV SÕIT

Suurema energiatarbimise vältimiseks kohandage sõit nii, et väldiksite järske liikumisi, samuti sagedast ja tugevat kiirendamist ning pidurdamist.
Sõitke maanteedel minimaalse kiirusega, kuna suur kiirus vähendab ruttu hübriidsõiduki läbitavat vahemaad.

KASUTAGE PIDURDUSREŽIIMI

Piduripedaali pideva vajutamise asemel kasutage mootori pidurdussüsteemi, mis taastoodab energiat ja laeb akut pidurdamisel ning aeglustamisel.

EELSOOJENDUS JA -JAHUTUS

Kasutage sõiduki laadimise ajal aku eelsoojendust või -jahutust, et piirata sõitmise ajal kütte- või jahutussüsteemide energiakasutust. Laadimise ajal sõiduki soojendamine või jahutamine ei muuda läbitava vahemaa pikkust.

REHVIDE EEST HOOLITSEMINE

Rehvide eest hoolitsemine on oluline, olenemata auto mootori tüübist. Sobimatud või vale rõhuga rehvid võivad lisaks ohutusega seotud probleemidele elektriautode puhul ka oluliselt energiatarbimist suurendada.

RAKENDUS MYPEUGEOT®

/image/03/1/shr-3008phev.611031.png

Tasuta rakendusega MyPeugeot saate kasutada reaalajas isikupärastatud teenuseid, mis on sünkroonitud teie kontodega:

  • jälgida oma sõiduki olekut (sündmuste andmeid, asukohta ...)
  • kiire ja lihtne juurdepääs abile
  • sõiduki hooldus- ning teenindusvajaduste haldamine