Kas pistikhübriid on oma jõudlusomaduste poolest võrreldav bensiini- või diiselmootoriga mudeliversioonidega?
Sõiduelamus, milles on ühendatud parim kahest paradigmast: Sõitmine elektri jõul ja sõitmine bensiinimootori jõul. PEUGEOT’ pistikhübriididel on pakkuda teile kuni neli eksklusiivset sõidurežiimii , millega on kaetud kõik vajadused ja olukorrad.
Elektrienergia genereerimine ja salvestamine selle edasiseks kasutamiseks pidurdamisel ja mahakiirendustel töötab kõikides sõidurežiimides i.
PEUGEOT’ pistikhübriididel on „vaikimisi“ valitud ELEKTRILINE sõidurežiimi sõitmiseks täies mahus elektri jõul. Sellel sõidurežiimil tunnete rõõmu kõikidest elektrisõidukiga sõitmisega kaasnevatest eelistest: täiesti müravaba sõit, heitmevaba sõit ning keskkonnasääst autosõidul.
HYBRID sõidurežiim võimaldab sõitmise vastavalt olukorrale, tee tüübile ja profiilile ning teie poolt valitud sõidustiilile kas elektri jõul või bensiinimootori jõul. Selle sõidurežiimi valimisel jätate valiku suures osas sõiduki hooleks. Sellel sõidurežiimil tunnete rõõmu kõikidest nii elektri jõul kui ka bensiinimootori jõul sõitmisega kaasnevatest eelistest, näiteks elektrienergia optimaalsest kasutamisest.
SPORT sõidurežiim võimaldab sõitmise kasutades ära pistikhübriidide kogu võimsusvaru. Sportlik sõidurežiim „Sport“ võimaldab mõlema mootori võimsuse kombineeritud kasutuse pistikhübriidi kogu võimsusressursi rakendamiseks. PEUGEOT 3008 HYBRID4 SUV linnamaasturi maksimaalne kombineeritud võimsus on 300 hj.
Mugavusrežiim CONFORT pakub omalt poolt parima kombinatsiooni HYBRID sõidurežiimi ja reguleeritava vedrustuse mugavuse vahel i.
Reguleeritav vedrustus tagab parima haarduvuse teega ning teelpüsivuse parimate võimalike mugavustingimuste juures.