Hoolitseme sinu
ja sinu Peugeot' eest
Hoolitseme sinu
ja sinu Peugeot eest
Mõnedel 1,5-liitristel Blue HDI diiselmootoritel võib esineda nukkvõlli keti enneaegne kulumine, millega soovime kiiresti tegeleda.
See mehaaniline probleem võib põhjustada: Ebatavalist müra või vibratsiooni mootoriruumist.
Nukkvõlli keti enneaegset kulumist või nõrgenemist.
Selle probleemi lahendamata jätmine võib järk-järgult mõjutada teie sõiduki jõudlust ja aja jooksul põhjustada mootori kahjustusi.
Tuvastasime selle probleemi oma kvaliteedikontrollide ja väärtusliku
klientide tagasiside kaudu. Läheneme ennetavalt, et lahendada kõik võimalikud probleemid sinule tasuta.
Kui sinu sõiduk on tagasikutsumise kampaanias, võtame sinuga otse ühendust ja anname juhised tasuta ülevaatuse
kokkuleppimiseks ja sobiva sekkumise saamiseks. Probleemi varajane lahendamine aitab tagada sinu sõiduki parima jõudluse.
Sinu ohutus ja meelerahu on meie peamised prioriteedid.
Mõnedel 1,5-liitristel Blue HDI diiselmootoritel võib esineda nukkvõlli keti enneaegne kulumine, millega soovime kiiresti tegeleda.
See mehaaniline probleem võib põhjustada: Ebatavalist müra või vibratsiooni mootoriruumist.
Nukkvõlli keti enneaegset kulumist või nõrgenemist.
Selle probleemi lahendamata jätmine võib järk-järgult mõjutada sinu sõiduki jõudlust ja aja jooksul põhjustada mootori kahjustusi. Tuvastasime selle probleemi oma kvaliteedikontrollide ja väärtusliku klientide tagasiside kaudu. Läheneme ennetavalt, et lahendada kõik võimalikud probleemid teile tasuta.
Kui sinu sõiduk on tagasikutsumise kampaanias, võtame sinuga otse ühendust ja anname juhised tasuta ülevaatuse kokkuleppimiseks ja sobiva sekkumise saamiseks. Probleemi varajane lahendamine aitab tagada sinu sõiduki parima jõudluse.
Sinu ohutus ja meelerahu on meie peamised prioriteedid.
MÕJUTATUD MUDELEID
Me teame, millised sõidukid on tagasikutsumisega seotud ja võtame kiiresti meetmeid.
Tagasikutsumine toimub partiidena: kliendi VIN-kood ei pruugi praegu kampaaniat kuvada, kuid see võidakse hiljem lisada.
Kontrolli oma sõiduki VIN-koodi (sõiduki identifitseerimisnumbrit) siit allpool. See võib kuuluda rühma, mille oleme oma kvaliteedijälgimissüsteemi kaudu tuvastanud potentsiaalselt
Palun kontrolli allpool, kas sinu sõiduk on koheselt mõjutatud.
Me teame, millised sõidukid on tagasikutsumisega seotud ja võtame kiiresti meetmeid.
Tagasikutsumine toimub partiidena: kliendi VIN-kood ei pruugi praegu kampaaniat kuvada, kuid see võidakse hiljem lisada.
Kontrolli oma sõiduki VIN-koodi (sõiduki identifitseerimisnumbrit) siit allpool. See võib kuuluda rühma, mille oleme oma kvaliteedijälgimissüsteemi kaudu tuvastanud potentsiaalselt mõjutatud sõidukitena.
Palun kontrolli allpool, kas sinu sõiduk on koheselt mõjutatud.
208
A9 (2017, 2018, 2019,2020)
P21 (2019, 2020, 2021, 2022, 2023)
2008
A94 (2017, 2018, 2019)
P24 (2019, 2020, 2021, 2022, 2023)
301
(2018, 2019, 2020, 2021, 2022)
308
V2 T9 (2017, 2018, 2019, 2020, 2021)
V2 P512 (2021, 2022, 2023)
3008
V2 P84 (2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023)
508
V2 R823 Europe (2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023)
5008
V2 P87 (2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023)
Rifter
K9 Europe (2017)
Partner
K9 Europe (2017)
Traveller
K0 (2018, 2019, 2020, 2021, 2022)
SIIN, ET SIND AIDA
PEUGEOT lahendab selle probleemi, andes sinule täieliku prioriteedi – kiirus, selgus ja hoolitsus.
Teeme tihedat koostööd oma jaemüüjate ja tehniliste meeskondadega, et
kontrollida iga potentsiaalselt mõjutatud seadet, tagades igale kliendile personaalse
juhendamise ja toe. Meie lubadus on lihtne: sinu ohutus on meie prioriteet.
SIIN, ET SIND AIDA
PEUGEOT lahendab selle probleemi, andes sinule täieliku prioriteedi – kiirus, selgus ja hoolitsus.
Teeme tihedat koostööd oma jaemüüjate ja tehniliste meeskondadega, et
kontrollida iga potentsiaalselt mõjutatud seadet, tagades igale kliendile
personaalse juhendamise ja toe. Meie lubadus on lihtne: sinu ohutus on meie prioriteet.
Kes saab mind aidata?
Pead kinnitama, et probleem mõjutab sinu sõidukit.
Võid võtta ühendust meie klienditeeninduse meeskonnaga või oma kohaliku Peugeot edasimüüjaga.
Soovin kontrollida oma sõiduki VIN-koodi
Palun sisesta oma (sõiduki identifitseerimisnumber) VIN-kood või võta otse ühendust oma kohaliku edasimüüjaga, et kinnitada, et sinu sõiduk on mõjutatud.
Soovin broneerida aja.
Võta ühendust oma kohaliku volitatud Peugeot' edasimüüjaga ja anna neile teada, et vastate Blue HDi tagasikutsumise teatele: nad juhendavad sind järgmistes sammudes.
Olen juba maksnud nukkvõlli keti remondi eest. Kas ma saan tuge?
Teil võib olla õigus toele, kui maksisite oma sõiduki nukkvõlli keti remondi eest ajavahemikus 1. jaanuar 2023 kuni 30. juuni 2025. Abikõlblikkus sõltub sõiduki hooldus- ja diagnostikaandmete vastavusest tootja suunistele.
WHAT OTHER CLIENTS ASK
FAQs
1. You have announced a product safety recall. What is the problem?
2. Where can I find the VIN (Vehicle Identification Number)?
3. What is the root cause of the issue?
4. The problem with this engine has been known for years, why are you only acting now?
5. Why did you not start the recall earlier?
6. What are the conditions to benefit from the special coverage?
7. How does the problem present itself to customers?
8. What is the remedy to solve the issue?
9. How is the new oil only supposed to solve the problem of those engines?
10. All I heard there is an App to verify if there is an issue with the engine, how exactly does it work?
11. Is there a special / retroactive warranty for owners of vehicles with DV5 engines?
12. Will customers who have already replaced their chain at their own expense be reimbursed?
13. What are the eligibility rules for reimbursement?
To qualify for reimbursement, all these conditions must be met:
- The issue occurred between Jan 1, 2023, and June 30, 2025.
- The vehicle is covered by the special coverage (10 years / 240,000 km from first registration).
- Maintenance followed manufacturer recommendations, including using approved oils, done by any professional. Proof of the last 3 invoices or a stamped maintenance book is required. A max delay of 3 months or 3,000 km is accepted.
- The chain diagnosis and repair were done by an authorized Stellantis dealer.
- The claimant owned the car when the issue happened and paid for the repair.