SISU JUURDE
Klienditoe platvorm 1.0 ja 1.2 PureTech mootoritele
Hea klient,

 

See platvorm võimaldab sinul esitada oma hüvitise nõude kiiresti ja mugavalt. Kui sinul oli probleeme teatud eelmiste PureTech 1.0 ja 1.2 mootoritega õlirõhu probleemi (hammasrihma enneaegse kulumise tagajärjel) ja/või liigse õlikulu tõttu, siis palun kontrolli allpool, kas sinul on õigus hüvitisele.

 

Kõik järgmised kriteeriumid peavad olema täidetud:

 

  1. Juhtum leidis aset 1. jaanuari 2022 ja 31. detsembri 2024 vahel, ilma et oleks osaliselt kompenseeritud või oleks kompenseeritud järgmise eest:
    • Õlirõhu probleem (tulenevalt hammasrihma enneaegsest kulumisest) sõidukil, mis on varustatud
    • 1.0/1.2 PureTech mootoriga, mis on toodetud juunist 2012 kuni juunini 2022 või 1.2 PureTech turbomootoriga, mis on toodetud aprillist 2014 kuni detsembrini 2025
    • Õli ülekulu probleem, mis on seotud kolvirõnga probleemiga sõidukil, mis on varustatud 1.2 PureTech turbomootoriga enne Euro 6.2 standardit, aprillist 2014 kuni juulini 2018 (Euroopas).
    • 1.2 PureTech turbomootoriga Euro 6.2 ja uuema sõiduki õlieraldaja probleemiga seotud õli ülekulu veebruarist 2018 kuni detsembrini 2025
  2. Autole kehtib pikendatud garantiiperiood (10 aastat / 180 000 km, olenevalt sellest, kumb toimub varem) alates garantii alguskuupäevast (tavaliselt esmase registreerimise kuupäev) registreerimise kuupäev).
  3. Hooldus teostati vastavalt tootja soovitustele (aeg / läbisõiduintervall ja peamiselt õli) ükskõik millise autospetsialisti poolt professionaalne. Küsitakse 3 viimast detailset arvet enne remondi kuupäeva. Teise võimalusena aktsepteerime Stellantise võrgustikku kuuluva volitatud edasimüüja tembeldatud hooldusraamatut Stellantis võrgustikku kuuluvate edasimüüjate tellimusi aktsepteeritakse. Vastuvõetavaks loeme maksimaalselt 3 kuu / 3000 km viivitust hooldusgraafikus ajakava.
  4. Diagnostika ja remondi pidi teostama Stellantise võrgustikku kuuluv volitatud edasimüüja. Kui vastad ülaltoodud kriteeriumidele, palume sinul sisestada kogu vajalik teave, et saaksime juhtumit hinnata. Pane tähele, et nõude esitamiseks pead olema auto omanik. See tähendab, et kõik dokumendid (auto registreerimine, arved jne) peavad olema sinu nimel.

 

 

 

Taotluse menetlemiseks palume sinul käepärast hoida järgmisi dokumente:

 

  • Isikut tõendav dokument (ID või pass);
  • Taotluse esemeks oleva sõiduki identifitseerimisnumber (VIN)
  • Sõiduki registreerimisdokument (mis tõendab auto omandiõigust);
  • Arve ja omandiõiguse lahknevuse korral aktsepteerime kuuluvuse tõendina perekonnaraamatut (näiteks: abikaasa on omanik ja arved abikaasa nimel).
  • Sõiduki arve või ostutšekk (kui see on olemas).
  • Juhtumiga seotud arve tehtud remondi kohta (omaniku nimel).
  • Sõiduki hoolduse eest esitatakse kolm viimast arvet enne remondi kuupäeva või hooldusraamat, mille on tembeldanud Stellantis võrgustikku kuuluv volitatud edasimüüja.
  • Ettevõtete puhul: ettevõtte registreerimisdokument

 

Juhtumi loomisel kehtivad järgmised reeglid:

 

  • Igal juhtumil on oma unikaalne numeratsioon ja see esindab peamist võtit, mis järgneb igale üksikule taotlusele.
  • Juhtum saab olla seotud ühe VIN-koodiga.
  • Iga VIN-koodi kohta võib olla mitu juhtumit.
  • Iga juhtum keskendub konkreetsele sündmusele/intsidendile (sama sündmuse kuupäev).
  • See võimaldab meie meeskonnal hüvitamistaotlusi kiiremini hinnata ja teile peagi tagasisidet anda.

 

 

Täname sind koostöö eest,

 

Stellantis

tugimeeskond