TERVISLIK OLUKORD (COVID-19) LOE EDASI

Otse Genfi autonäituselt – Peugeot kolm maailma esmaesitlust

Otse Genfi autonäituselt – Peugeot kolm maailma esmaesitlust

6.03.2018

Otse Genfi autonäituselt – Peugeot kolm maailma esmaesitlust

Genfi autonäitusel esitleb Peugeot oma uusimaid sõidukeid ja tehnoloogiaid. Esmaesitlusel on uus Peugeot 508, Peugeot Rifter ja Peugeot Rifter 4x4 ideeauto ning uus Peugeot brändisaadik – hiiglaslik Lõviskulptuur.

1320 ruutmeetri suurune näituseala on saanud täiesti uue välimuse ning on jaotatud sektsioonideks:

  • Maailma esmaesitlus – uus Peugeot 508, uus Peuegeot Rifter ja Peugeot Rifter 4x4 Concept, Lõviskulptuur
  • Peugeot Design Lab – Benetau jaoks välja töötatud veesõiduk Sea Drive Concept, elektriline tõukeratas, kokkuklapitav jalgratas jpm
  • Peugeot tehnoloogia – uus 8-käiguline automaatkäigukast, 225 hj PureTech bensiinimootor, 130hj BlueHDi diiselmootor ja uusimad juhiabisüsteemid.
  • Peugeot Sport –208 WRX, 308 TCR, 208 GTI, 308 GTi.

Uus Peugeot 508 – radikaalne sedaan

Uue Peugeot 508 disain on terav ja jõuline. Auto esiosas on võetud eeskuju Peugeot Instinct ideeautolt– eristuva valgussignatuuri loovad vertikaalsed LED päevatuled. Lõvi küüniseid imiteerivaid LED tagatulesid raamib läikiv must paneel. Madalad küljeaknad ning aknaraamideta uksed rõhutavad elegantset, kupeelikku iseloomu.

Armatuurlaua disainis on võetud eeskuju ideeautolt Exalt. Uuest 508’st leiab kasutajasõbraliku juhikoha Peugeot i-Cockpit, mille olulisemad osad on kompaktne rool, 10“ puutetundlik ekraan ja 12,3“ digitaalekraaniga head-up näidikuteplokk. i-Cockpit pakub kahte võimalikku salongi olustikku: üks neist dünaamiline sõidustiil „Boost" ning teine rahuliku ja mugava kulgemise kogemiseks „Relax". Lisaks on võimalik seadistada auto vedrustust ja dünaamikat valides nelja erineva sõidurežiimi vahel (ECO / Sport / Comfort / Normal).

Peugeot 508 on varustatud uusimate tehnoloogiatega. Uus 8-käiguline automaatkäigukast on saadaval kõikide mootorivalikute juures – nii PureTech 180 hj ja 225 hj bensiinimootoritega kui ka 130 hj, 160 hj ja 180 hj BlueHDi diiselmootoritega. Uus mitmikhoobadega tagavedrustus koos elektriliselt juhitava vedrustusega Active Suspension Control tagavad täpsema juhitavuse ja mugavama sõidu ebatasaste teede korral. Öövaatlusseade kasutab infrapunakaamerat ja tuvastab auto ees olevad elusolendid pimedas või halva nähtavusega tingimustes 200-250m kaugusel.

Uue 508’ga on Peugeot astunud suure sammu premium klassi suunas ning see kajastub ka materjalide valikus nagu Alcantara ja Nappa nahkpolster ning kõrgkvaliteediline audiosüsteem.

Uus Peugeot Rifter ja Rifter 4x4 ideeauto – loodud seikluste jaoks

Uus Peugeot Rifter tunneb end koduselt nii linnadžunglis kui ka looduses. On varustatud uudse Peugeot i-Cockpitiga mis annab enneolematu sõidumugavuse selles segmendis. Peugeot Rifter on vastupidav, mitmekülgne ja praktiline auto, mis on saadaval kahes kerepikkuses, 5- või 7- kohalisena. Mootorivalikus on 110 hj ja 130 hj PureTech bensiinimootorid ja 75 hj, 100 hj ja 130 hj diiselmootorid. Mugavaks sõiduks saab Rifter kaasa Peugeot uusimad juhiabisüsteemid.

Peugeot Rifter 4x4 ideeauto on loodud matkamiseks. Auto on varustatud spetsiaalrehvide ja nelikveoga ning kliirensit on tõstetud 80 mm võrreldes tavamudeliga. Autoga käib kaasas katusetelk ja elektrilise abimootoriga maastikuratas, millel on aku peidetud raami sisse.

Peugeot lõviskulptuur – uus brändisaadik

Uus hiiglaslik lõviskulptuur sümboliseerib brändi väärikust ja kvaliteeti. Pühendumus kvaliteedile on on olnud osa Peugeot dna-st juba 200 aastat.

Esimene Peugeot logo loodi 1858 aastal ning uus skulptuur tähistab selle 160 aastast ajalugu. Peugeot Design Lab’i poolt loodud monumentaalne kunstiteos on 12,5m pikk ja 4,8m kõrge.

Peugeot Design Lab’i väljapanekul saab tutvuda disainiosakonna uusima loominguga, millest märkimisväärseim on Beneteau jaoks loodud Sea Drive Concept, mis viib i-Cockpit olulised komponendid mootorjahi juhikeskkonda. Lisaks erinevad elektriabimootoriga jalgrattad ja palju muud põnevat.

Tehnoloogiaalal saab tutvuda Peugeot uute ökonoomsete aga samas jõuliste mootoritega, uue kütusesäästliku 8-käigulise automaatkäigukastiga ja uusimate juhiabisüsteemidega.

Peugeot Sport keskendub 2018. aastal rallikrossile. Tutvuda saab Sebastien Loeb’i 208 WRX võistlusautoga. Nelikveolise auto kaal on 1300 kg, mootor arendab 560hj, pöördemoment on 850 Nm ning kiirendab nullist sajani vähem kui 2 sekundiga. Lisaks on välja pandud Peugeot 308 Racing Cup võistlussarja jaoks loodud Peugeot 308 TCR ning sportlikud 208 GTi ja 308 GTi.

Peugeot müük kasvas 2017. aastal ülemaailmselt 12% võrreldes 2016. aastaga, kokku müüdi 2 134 850 sõidukit. Peugeot tegi suurima kasvu TOP10 euroopa autobrändide seas ning müüs 6,55% euroopa uute autode turuosast.