Peugeot uus tunnuslause

i

20.02.2019

Elektriautode tootmine muudab Peugeot tunnuslauset

Peugeot lisab oma logole tunnuslause “Motion & e-Motion”, mis märgib teetähist brändi ajaloos ning Peugeot kõigi automudelite elektrifitseerimist alates aastast 2019. Genfi autonäitusel lisatakse särtsu ka Peugeot ikoonilisele vapiloomale lõvile.

2010. aastal brändi 200. juubeli tähistamiseks Peugeot logole lisatud slogan “Motion & Emotion” (eesti keelesliikumine ja emotsioon) on kindlustanud ettevõtte positsiooni suurimate autotootjate seas nii toodete kui ka teenuste osas. See on suunanud inseneride ja disainerite koostööd, mis on iseloomustanud brändi juba alates aastast 1810 ning kandnud mõtet, et Peugeot arvates on emotsioon alati olnud autokogemuse süda.

Lisatud “e” väljendab elektri rohekas-sinist sähvatust, sümboliseerides Peugeot rolli üleminekul uuele energiaallikale. Sloganiga “Motion & e-Motion” tutvustatakse juba Peugeot e-Legend Concept ideeautot ja laetavaid hübriidmootoreid, millega hakatakse aasta lõpuks varustama Peugeot 3008, 508 sedaan ja 508 SW mudeleid. Alates selle aasta Genfi autonäitusest võetakse tunnuslause kasutusele igas riigis ning kõigil brändikandjatel: onlines erinevatel ekraanidel, trükistel, üritustel, müügisalongides ning TV- ja videoklippides.

Peugeot brändi saadik lõvi on samuti muutumas. Eelmisel aastal esitleti Genfi autonäitusel Peugeot disainilaboris ettevõtte embleemi 160. sünnipäevaks loodud erakordselt suurt lõvi, mis sümboliseerib uhkust, jõudu ja silmapaistvust. Tänavu ärkab lõvi Genfis ellu roheliste ja siniste valgusefektide ning peegeldustega kuju voolavatelt pindadelt. Embleemi elektrifitseerimisega liigub bränd energiamuutuse ajastusse.

Peugeot jätkab uue tunnuslause ja 208-aastase ajalooga oma usaldusväärsuse arendamist: sõidunauding ja emotsioon on ka elektriliste autode kasutamisel kesksel kohal. 

Peugeot
Iga Peugeot sõiduk toob klientideni ergutava ja rahuldust pakkuva sõidukogemuse, silmapaistva disaini ning kompromissitu kvaliteedi. Ettevõttel on üle 10 000 müügisalongi rohkem kui 160 riigis üle maailma, mis müüsid eelmisel aastal enam kui 1,74 miljonit sõidukit.