Ühtviisi nii pühendumusega loodud kui innovaatilised Peugeot jalgrattad ja mootorrattad on leidnud üle maailma tunnustust nii võistlus- kui ka tarberatastena.
Peugeot kettülekandega kahe- ja kolmerattaliste lülitamine seeriatootmisse Beaulieu linnas Armand Peugeot initsiatiivist ning pärast katsetusi Grand Bi üritusel.
Pärast mootoriga kolmerattaliste tootmisse lülitamist 1898. aastal, Peugeot esimese, 198 cm3 1,5-hj mootoriga kaherattalise esitlus
Alates 1901 kuni 1939 esitles Peugeot 61 mudelit kubatuuriga alates 100 kuni 745 cm3.
Aaastal 1934 purustas P515 (495 cm3) 9 rahvusvahelist rekordit, mille seas 3000 km distantsi läbimise keskmise kiirusega 118 km/h.
Nüüdsest hõlmab Peugeot sääreväristajate valik mudeleid kubatuuriga alates 100 kuni 250 cm3.
Peugeot lülitab tootmisse mopeedid S55 ja S57, mis on oma disaini osas inspireeritud oma neljarattaliselt õest, mudelist 203.
Sääreväristajate müügirekord (kuni 50-kuubikulised), milles Peugeot on teenäitajaks olnud juba alates aastast 1949.
Mopeedid koguvad taas populaarsust, ja Peugeot laseb välja oma seeriad SC ja SX, esimesed plastkerega mopeedid.
Võistlusratastest teeb oma süsinikust raamiga revolutsiooni PY10FC.
See ratas on ühtviisi hinnatud nii proffide kui ka harrastajate seas.
Ennetades oma klientideootusi toob Peugeot Cycles Prantsusmaal esmakordselt turule esimese maastikujalgratta.
Tootmine ja turustamine jäetakse Cycleurope’i hooleks, kelle omandisse liiguvad ka tootmisvahendid tervikuna.
Esimene 125-ne, põhivarustuses ABS-ga varustatud mopeed pärast Elystari suurt edulugu,
Peugeot esitleb mudeleid Satelis ja Géopolis – sõidukitest inspireeritud GT mopeede.
Selle kaubamärgi esimene elektrimootoriga (VAE) jalgaratas, mis on sammuks edasi liikuvusvõimaluste üldise laiendamise teel.
PSA loovutab 51% Peugeot Scootersist India tootjale, jättes endale 49% kapitalist nagu ka kaubamärgi kasutusõigused. See koostöö võimaldab laiendada rahvusvahelist kandepinda ning avab ukse tulevastele toodetele.
Pilguheiduna ajalukku läbisid kaks seiklejat marsruudi Pariisist Hô Chi Minh linna Djangos, millega tehti kummardus Serge Graciumile ja Michel Vaslinile, kellel õnnestus sama marsruudi läbimine vastupidides suunas 1956. aastal Peugeot S57 sadulas.
Linnade üha tihedama ummistumise valguses autodega sai PEUGEOT’st 2017. aastal esimene autotootja, kes hakkas turustama seni tähelepanuta jäänud, liikuvusvõimalusi oluliselt laiendavaid lahendusi. Elektriline tõukeratas e-Kick ja elektrimootoriga, kokkuliigenduv jalgratas eF01 autos avardavad oluliselt vaba liikuvust ülekoormatud linnaliikluses.
KASULIKUD VIITED
PEUGEOT MUDELIVALIK
SISUKAART