/image/01/4/402-0501ab002.152183.246014.jpg
/image/01/4/402-0501ab002.152183.246014.jpg

PEUGEOT KAUBAMÄRGI KAHERATTALISTE AJALUGU

AJALUGU

PEUGEOT KAUBAMÄRGI KAHERATTALISTE AJALUGU

Ühtviisi nii pühendumusega loodud kui innovaatilised Peugeot jalgrattad ja mootorrattad on leidnud üle maailma tunnustust nii võistlus- kui ka tarberatastena.

1886

Kahe- ja kolmerattaliste võtmine seeriatootmisse

/image/08/2/illus-1886-deuxroues.152233.246082.png

Peugeot kettülekandega kahe- ja kolmerattaliste lülitamine seeriatootmisse Beaulieu linnas Armand Peugeot initsiatiivist ning pärast katsetusi Grand Bi üritusel.

1901

Peugeot esimese, 1,5 hj mootorratta esitlus

/image/08/0/motobicyclette-zl.246080.jpg

Pärast mootoriga kolmerattaliste tootmisse lülitamist 1898. aastal, Peugeot esimese, 198 cm3 1,5-hj mootoriga kaherattalise esitlus

1934

500-, 350-, 175-cm3 mootorras ja 100 cm3 sääreväristaja

/image/08/3/illus-1934-deuxroues.246083.png

Alates 1901 kuni 1939 esitles Peugeot 61 mudelit kubatuuriga alates 100 kuni 745 cm3.

Aaastal 1934 purustas P515 (495 cm3) 9 rahvusvahelist rekordit, mille seas 3000 km distantsi läbimise keskmise kiirusega 118 km/h.

1952

P176 võit Bol d’Or ja mootorrataste Mans võidusõidul

/image/08/9/boldor-1952.246089.jpg

Nüüdsest hõlmab Peugeot sääreväristajate valik mudeleid kubatuuriga alates 100 kuni 250 cm3.

1955

Algas S55 mopeedi tootmine

/image/08/4/illus-1955-deuxroues.246084.png

Peugeot lülitab tootmisse mopeedid S55 ja S57, mis on oma disaini osas inspireeritud oma neljarattaliselt õest, mudelist 203.

1974

Mudelid P103 ja P104 purustavad müügirekordid

/image/08/1/c38-103.246081.jpg

Sääreväristajate müügirekord (kuni 50-kuubikulised), milles Peugeot on teenäitajaks olnud juba alates aastast 1949.

1982

Algas mudelite SC et SX tootmine

/image/08/5/illus-1982-deuxroues.152241.246085.png

Mopeedid koguvad taas populaarsust, ja Peugeot laseb välja oma seeriad SC ja SX, esimesed plastkerega mopeedid.

1983

PY10 – esimene süsinikust jalgratast

Võistlusratastest teeb oma süsinikust raamiga revolutsiooni PY10FC.

See ratas on ühtviisi hinnatud nii proffide kui ka harrastajate seas.

1984

VTT1 – Esimene Prantsusmaal turustatud maastikujalgratas

/image/08/7/illus-1984-deuxroues.152245.246087.png

Ennetades oma klientideootusi toob Peugeot Cycles Prantsusmaal esmakordselt turule esimese maastikujalgratta.

1992

Ühendus Cycleurope’iga

/image/09/5/pcycles-aff-v-rvb.246095.jpg

Tootmine ja turustamine jäetakse Cycleurope’i hooleks, kelle omandisse liiguvad ka tootmisvahendid tervikuna.

2006

Satelis, algasPeugeot esimese, 125-se mopeedi tootmine

/image/08/8/illus-2006-deuxroues.152247.246088.png

Esimene 125-ne, põhivarustuses ABS-ga varustatud mopeed pärast Elystari suurt edulugu,
Peugeot esitleb mudeleid Satelis ja Géopolis – sõidukitest inspireeritud GT mopeede.

2009

Jalgratas A2B

/image/09/1/9301-76a042.246091.jpg

Selle kaubamärgi esimene elektrimootoriga (VAE) jalgaratas, mis on sammuks edasi liikuvusvõimaluste üldise laiendamise teel.

2015

Mahindra – uus tegija

/image/09/2/mahindra-logo-2560x1440.246092.jpg

PSA loovutab 51% Peugeot Scootersist India tootjale, jättes endale 49% kapitalist nagu ka kaubamärgi kasutusõigused. See koostöö võimaldab laiendada rahvusvahelist kandepinda ning avab ukse tulevastele toodetele.

2016

Django Adventure, 60 aastat hiljem!

/image/09/0/2014-django.183442.246090.jpg

Pilguheiduna ajalukku läbisid kaks seiklejat marsruudi Pariisist Hô Chi Minh linna Djangos, millega tehti kummardus Serge Graciumile ja Michel Vaslinile, kellel õnnestus sama marsruudi läbimine vastupidides suunas 1956. aastal Peugeot S57 sadulas.

2017

Innovatiivne liikumisvõimalus - Kick ja eF02

Linnade üha tihedama ummistumise valguses autodega sai PEUGEOT’st 2017. aastal esimene autotootja, kes hakkas turustama seni tähelepanuta jäänud, liikuvusvõimalusi oluliselt laiendavaid lahendusi. Elektriline tõukeratas e-Kick ja elektrimootoriga, kokkuliigenduv jalgratas eF01 autos avardavad oluliselt vaba liikuvust ülekoormatud linnaliikluses.