Olles alati panustanud uurimistööle ja arendusele, on Peugeot suutnud alati vastata ajastuga kaasnevatele vajadustele ning käia neist vajadusest sammu võrra eespool. Innovaatilisus on muutunud tänaseks Peugeot sõidukite ja mootorite edu võtmesõnaks.
Armand Peugeot jätab jändamise auruga ning valmistab Peugeot esimese, bensiinimootoriga varustatud neljarattalise sõiduki: type 2. Selle jõuallikaks on Daimleri mootor.
Esimene sõiduk, mille mudeliversiooni numbris on keskmisel kohal null. Esimest korda maailmas on sõiduk varustatud seeriaviisiliselt sõltumatute ratastega esisillal (1931). Selle mudeli edu aitas Peugeot’l saada üle majanduskriisi raskustest.
Idee, mis leidis teostust mudelitel
ning millega hiljem jätkati mudelite juures
(Paulini poolt patenteeritud süsteem).
Diiselmootoreid on turustatud alates aastast 1928, kui Peugeot alustas mootori HL50 tootmisega. See mootor sai kõikide tarbeotstarbeliste sõidukite jõuallikaks ning hiljem paigaldati see ka 402 esindusmudelile. Tootmise peatamine aastal 1939 (maailmasõda).
VLV mudelit (Véhicule Léger Électrique ehk väike elektriauto) toodeti 377 eksemplari, millega astuti vastu kütuse tarbimise piiramisega kaasnevatele väljakutsetele. Hiljem haaras mudeliversioon 106 ELECTRIC enda kätte nullsaastega sõidukite müügi maailmarekordi.
Mudel 403 on esimene seeriaviisiliselt diiseloomoriga varustatud prantsuse sõiduk ning hiljem, aastal 1959, sai sellest esimene elektromagnetilise lahutusega ventilaatoriga (Peugeot patent) sõiduk maailmas.
Mudel 204 on esimene esisillaveoline Peugeot, see on varustatud kergmetallist, üleval paikneva nukkvõlliga mootoriplokiga, ristise aseetusega käigukastiga, 4 sõltumatu rattaga ning ketaspiduritega esiratastel.
Aastal 1973 sai selle mootoriga masinast maailma väikseim diiselmootoriga sõiduk.
Diesel HDi mootorite tootmisse lülitamine (Peugeot 406). Ühisanumaga sissepritse „Common rail“ suurendab jõudlust, vähendab kütusekulu ning heitgaaside kogust.
BlueHDi tehnoloogia, mis võeti kasutusele aastal 2013 ning mille tõhusus leidis kinnitust nii PEUGEOT sõiduautodel kui ka linnamaasturitel, võimaldab heitgaaside puhastamise NOx saastest kuni 90% ulatuses ja ka kõige väiksematest tahmaosakestest 99,9% ulatuses. See tehnoloogia, mis on teadaolevalt diisli heitgaaside puhastamiseks turustatavatest süsteemidest kõige tõhusam üldse, võimaldab ühtviisi ka kütusekulu jaCO2 heitgaaside optimeerimise.
Esmakordselt maailmas, FAP (Filtre à Particules ehk tahmaosakeste filter), paigaldatuna mudelile 607.
Esmakordselt paigaldati selline mootorite kooslus Peugeot 3008'le.
Kütusekulu vähenemine kuni 35% ulatuses, CO2 (99g) heitgaaside vähenemine ja CO2 nullsaaste režiim.
Rahvusvahelise, Engine of the Year Awards auhindade väljaandmisel 17. ja 18. korral Stuttgartis omistas rahvusvaheline, ajakirjanikest žürii 2015. ja 2016. aasta mootori auhinna 1 kuni 1,4-liitriste mootorite kategoorias Groupe PSA kontserni kolmesilindrilisele, turbo PureTech 1,2-l bensiinimootorile.
KASULIKUD VIITED
PEUGEOT MUDELIVALIK
SISUKAART