

Täna näidati esmakordselt Eestis uut 7-kohalist Peugeot linnamaasturit 5008 ja avalikustati hinnad, mis algavad 20 700 eurost.
Kui Peugeot 5008 eelkäija oli varasemalt mahtuniversaal, siis uue mudelina kolis ta hoopis linnamaasturi segmenti ning ainuke sarnasus eelkäijaga on mudelinimi 5008.
Uus Peugeot 5008 tuleb müügile 2 erineva turbo-bensiinimootoriga (130 ja 165 hj) ning 4 erineva diiselmootoriga võimsusvahemikus 73 kW (100 hj) kuni 133 kW (180 hj) nii 6-käigulise manuaal- kui automaatkäigukastiga. Keskmise kütusekulu näidud algavad 4,0 liitrist 100km kohta ning CO2 emissioonid on rekordiliselt madalad, alates 115 g/km bensiini ja ainult 105 g/km diisli puhul. Madala kütusekulu saavutamisel on tublisti kaasa aidanud ka uus efektiivne EMP2 platvorm, mis võimaldas uue 5008 ehitada keskmiselt 95kg kergemana oma eelkäijast. Uue 5008 tühimass jääb sõltuvalt versioonist vahemikku 1310-1530kg.
Täielikult uuenenud Peugeot 5008 kompaktne pikkus 4,64m koos segmendi pikima teljevahega 2,84m tagab nauditava juhitavuse ja sõidumugavuse. Maastikuvõimekust suurendab oma klassi konkurentsitult kõrgeim kliirens 236mm koos maastikusõiduks kohandatud Grip Control veojõukontrollisüsteemiga.
Salongis saab istmeid kohandada vastavalt vajadusele. Teises reas on kolm eraldi istet, mille seljatugede kallet saab eraldi reguleerida ja istmeid pikisuunas 150mm ulatuses liigutada. Teise rea istmete kokkuklappimisel tekib täiesti sileda põrandaga kaubaruum. Kõik versioonid on saadaval ka kolmanda istmereaga, kus on kaks eemaldatavat ja kokku klapitavat istet. Pakiruumi maht on 5-kohalisena enneolematud 780 liitrit (VDA210 normi järgi), mis istmete kokkuklappimisega on võimalik kasvatada kuni 1940 liitrini (VDA214).
Uus Peugeot 5008 omab uudset i-Cockpit juhikeskkonda. Kompaktne rool ja 12,3“ kõrgresolutsiooniga näidikuteblokk kuulub standardvarustusse ning juba Active varustustasemest lisandub ka 8“ puuteekraan, mis tagab mugava juhiabisüsteemide juhtimise.
Uue 5008 hinnad algavad 20 700 eurose Access varustustasemega ning 130hj bensiini- või 100hj diiselmootoriga varustatud autoga ning lõpevad 35 700 eurose sportliku GT tippversiooniga, millel kasutusel 180hj BlueHDi diiselmootor koos 6-käigulise automaatkastiga. Kõikidele Peugeot sõiduautodele kehtib 5 aastane tehase pikendatud garantii.
Kuigi uue Peugeot 5008 ametlik müük algab alles märtsis, võetakse eeltellimusi vastu juba täna, et saada oma sõiduk kätte esimeste seas.
Tutvumishindadega on saadaval hästi varustatud Active Plus, Allure Plus ja GT-Line Plus eriversioonid.
Praktilise Active Plus eriversiooni varustusse kuulub muuhulgas:
Uus 5008 Active Plus on saadaval tutvumishinnaga alates 24 200 eurot (130 hj PureTech bensiinimootor koos 6-käigulise manuaalkastiga)
Luksusliku Allure Plus eriversiooniga lisandub Active Plus varustusele:
Uus 5008 Allure Plus on saadaval atraktiivse tutvumishinnaga alates 27 600 eurot (130 hj PureTech bensiinimootor 6-käigulise automaatkastiga).
Eksklusiivse GT-Line Plus eriversiooniga lisandub Allure Plus varustusele:
Uus 5008 GT-Line Plus on saadaval atraktiivse tutvumishinnaga alates 29 000 eurot (130 hj PureTech bensiinimootor 6-käigulise automaatkastiga).