TERVISLIK OLUKORD (COVID-19) LOE EDASI

3008 HYBRID

/image/73/5/peugeot-3008phev-2009rc-005-header.713735.jpg
/image/73/5/peugeot-3008phev-2009rc-005-header.713735.jpg

UUS
PEUGEOT 3008 HYBRID

Uus linnamaastur PEUGEOT 3008 HYBRID ühendab endas võimsuse, elegantsi ja kõrgtehnoloogia. Kaks jõuallikat – esiveolise versiooni Hybrid FWDi 225 hobujõudu arendav ja nelikveolise versiooni Hybrid4 AWDi 300 hobujõudu arendav mootor on  kombineeritud sisepõlemismootoriga.

EELISED

PISTIKHÜBRIID: MITMEKESISED SÕIDUVÕIMALUSED

/image/73/6/peugeot-3008phev-2009rc-001.713736.jpg

Kuni 59 km
läbisõit (WLTP)

Sõidurõõm
Pistikhübriidi puhul võite valida, kas sõidate sisepõlemismootoriga või elektriliselt. Elektrirežiimis:

  •  Kuni 59 km (WLTPisõiduulatust
  • Sujuv ja ühtlane sõit, vähem vibratsiooni
  • Hea kiirendus tänu elektrimootori vahetult saada olevale pöördemomendile
  • Vaikne mootor

Kuni 300 hj
ja nelikvedu

Ökonoomsus
Erinevad eelised:

  • Keskmise kütusekulu vähenemine hinnanguliselt 40 %*i 
  • Elektriline sõidurežiim
  • Väiksemad hoolduskulud

CO2 - 0 g
sõitmisel elektri jõul

Lihtsus 
Sinu jaoks loodud funktsioonid:

  • Lihtne ja intuitiivne laadimine 7h i
  • Täislaadimine võimalik vähem kui 2 tunniga i
  • Sõiduinfo reaalajas

DISAIN

MODERNSUSE UUS AJASTU

/image/73/7/peugeot-3008phev-2009rc-006.713737.jpg

Uus linnamaastur PEUGEOT 3008 HYBRID on julge disainiga, mida iseloomustab jõuline esiosa koos SDL-funktsioonigai täis-led esituledegai.  Täiuslik tasakaal silmatorkavuse ja dünaamilisuse vahel nihutab linnamaasturite sisseharjunud disainikeele piire.

/image/73/8/peugeot-3008phev-2009styp-051.713738.jpg

HYBRID embleemid

Uue linnamaasturi PEUGEOT 3008 poritiibu ehivad HYBRIDi või HYBRID4i embleemid rõhutavad tagasihoidlikul viisil auto kuulumist uuenduslikku pistikhübriidide maailma.

/image/75/6/peugeot-3008phev-2009styp-052.713756.jpg

Selgelt linnamaastur

Lisad nagu 19’’ San Francisco, teemantlõike disainiga valuveljedi, veenvad tiivalaiendid ja massiivsed tugevdused ukse alaosas toovad selgelt esile linnamaasturi teotahtelise iseloomu ja vastupidavuse, millele võib kindel olla.

/image/73/9/peugeot-3008phev-2009styp-043.713739.jpg

Eklsklusiivsed Alcantara® istmed

Uus PEUGEOT 3008 pistikhübriid on saadaval TEP Mistral / Alcantara® Greval viimistluse ja Aikinite pistega eksklusiivsisugai.

/image/74/0/peugeot-3008phev-2009styp-040.713740.jpg

Pistikhübriidiga sobitatud i-Cockpit®

Uue PEUGEOT 3008 pistikhübriidi uuendatud PEUGEOT i-Cockpit® pakub igapäevasõitudeks intuitiivset kogemust. Lihtsama ja mugavama sõidukogemuse huvides on uuendatud nii näidikuplokk kui ka puuteekraan.

/image/74/1/peugeot-3008phev-2009styp-053.713741.jpg

Digitaalne näidikuteplokk

Digitaalne ja kõrge kvaliteediga, pilku teelt pööramata jälgimist võimaldav näiduplokk võimaldab igal ajahetkel näha:

  •  Sõidurežiim: Electric, Sport, Hybrid, 4WDi
  • Läbisõiduulatus sõitmisel elektri jõul
  • Läbisõiduulatus sõitmisel fossiilkütusel
  • Energiatarbimise kuvamine võimsusmõõdikul: CHARGEi, ECOi ja POWER i.
/image/74/2/peugeot-3008phev-2009styp-054.713742.jpg

10’’ HD puuteekraan

Uuel kümnetollise diagonaaliga puutetundlikul ekraanili saate programmeerida aku laadimisrežiimi, seadistustada sõidufunktsioone ja saada teavet uue PEUGEOT 3008 pistikhübriidi kohta:

  • energiavoogude diagramm, mis näitlikustab hübriidajami tööd,
  • elektrienergia tarbimine ja kütusekulu statistika,
  • laadimisjaamade asukohtade otsing ja sõiduulatus täiselektrilises režiimis i,
  • laadimiskonfiguratsioon,
  • funktsiooni e-Save käivitamine,
  • sõitjateruumi eelsoojendus.

TEHNOLOOGIA

LAETAVA HÜBRIIDI TEHNOLOOGIA

/image/74/3/peugeot-hybrid-2018-011-fr.713743.jpg

Laadimisega hübriidmootor 

Veelgi jõulisemate elamuste pakkumiseks on uus PEUGEOT 3008 linnamaastur saadaval HYBRID4 300 e-EAT8 AWDi (nelikvedu) ja HYBRID 225 e-EAT8 FWDi mudeliversioonides (kaherattavedu).

Selles on ühendatud:

  • PureTech 147kW/200hj bensiinimootor HYBRID4i mudeliversioonil ja 132kW/180hj HYBRID mudeliversioonil.    
  • 81kW mootor HYBRID ja HYBRID4 esiosas ja teine, 83kW mootor HYBRID4 tagaosas.
/image/74/4/peugeot-3008phev-hy4-2018-017-fr.713744.jpg

Liitium-ioon aku (240-400 V)

Läbisõiduulatus sõitmisel aku pealt, 100% elektri jõul on 3008 HYBRID4 korral kuni 59 km WLTPi järgi mõõdetuna (69 km NEDCi järgi mõõdetuna) ja 3008 HYBRID korral kuni 56km WLTP (65 km NEDC).

  • Mahutavus on 13,2kWh.
  • Kõrgepingeaku paikneb asukohaga tagaistmete all ega mõjuta mitte milleski ei reisijateruumi ega ka pagasiruumi mahutavust põranda kohal.

Aku garantii kestab 8 aastat/160 000 km 70% mahutavuse juures .

  •  „e-SAVE” funktsioon võimaldab juhil näha ette elektrienergia varui kasutamiseks oma teekonnal vabalt valitud hetkel, näiteks soovi korral liigelda piiratud liiklusega aladel.

SÕIDUULATUS JA LAADIMINE

LÄBISÕIDUULATUS ELEKTRILISEL SÕIDUREŽIIMIL KUNI 59 KM (WLTP)

Uus linnamaastur PEUGEOT 3008 HYBRID suudab täiselektrilises sõidureziimis läbida kuni 59 km vastavalt WLTPi (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) sertifitseerimisprotokollile.
WLTP-meetod annab kasutajatele täpsema ja elulähedasema ettekujutuse sõiduulatustest vastavalt sõiduki tegelikule kasutusele.

PEAMISED ELEKTRILIST SÕIDUULATUST MÕJUTAVAD TEGURID

/image/74/5/vitesse.713745.png
KIIRUS

Sõitmine maanteel mõõdukal kiirusel võimaldab saavutada suurema läbisõiduulatuse.

/image/74/6/style-de-conduite.713746.png
SÕIDUSTIIL

Järskude kiirenduste ja pidurduste vältimine võimaldab saavutada suurema läbisõiduulatuse.

/image/74/7/temp-ratures.713747.png
TEMPERATUUR

Kliimaseadme või küttesüsteemi käivitamine sõidu ajal vähendab läbisõiduulatust.

/image/74/8/1432-e79weightalert-med-ivi.713748.png
KOORMATUS

Reisijate arv ja pagasi kogus võivad läbisõiduulatust mõjutada

/image/74/5/vitesse.713745.png
KIIRUS

Sõitmine maanteel mõõdukal kiirusel võimaldab saavutada suurema läbisõiduulatuse.

/image/74/6/style-de-conduite.713746.png
SÕIDUSTIIL

Järskude kiirenduste ja pidurduste vältimine võimaldab saavutada suurema läbisõiduulatuse.

/image/74/7/temp-ratures.713747.png
TEMPERATUUR

Kliimaseadme või küttesüsteemi käivitamine sõidu ajal vähendab läbisõiduulatust.

/image/74/8/1432-e79weightalert-med-ivi.713748.png
KOORMATUS

Reisijate arv ja pagasi kogus võivad läbisõiduulatust mõjutada

LIHTSAD JA KIIRED LAADIMISLAHENDUSED

Kasutamaks uue linnamaasturi PEUGEOT 3008 HYBRID võimalusi täies mahust ja saamaks kasu elektrilisest sõidurežiimist ning kütusekulu kokkuhoiust, on soovitav akut korrapäraselt laadida.

/image/96/7/peugeot-3008phev-2020-014-fr.747967.jpg

Peugeot 3008 HYBRID aku laadimisvõimalused:

  • 7,4 kW Wall Box seinalaadijasti, millega saab aku täis laadida 1 tunni ja 45 minutiga.
  • Tavapärasest pistikupesast (8 A, 230 V) 7 tunniga.
  • kiirlaadimiseks sobivast pistikupesast Green'up® (14 A, 230 V) 4 tunniga.
/image/75/0/peugeot-3008phev-2009rc-002.713750.jpg

Laadimine avalikes laadimisjaamades

Teie hübriidsõiduki laadimiseks on saadaval ulatuslik võrgustik rohkem kui 185 000 avaliku laadimisjaamaga üle kogu Euroopai

SÕIDUREŽIIM

/image/96/9/peugeot-3008phev-2020-019-fr.747969.jpg

SÕIDUREŽIIMI VALIK 

  • Elektriline: võimaldamaks teile sõitmise 100% elektri jõuli kiirusel kuni 135km/h
  • vaheldumine sõidurežiimi vahel elektri jõul ja sisepõlemismootori jõul energia optimaalseks ärakasutamiseks.
  • SPORT : nii sisepõlemismootori kui ka elektrimootori(te) (olenevalt mudeliversioonist kas HYBRID või HYBRID4) kogu võimusvaru ärakasutamise vabadus maksimaalse dünaamilise jõudluse saavutamiseks
  •  4WDi :  parema haarduvuse saavutamiseks (nelikvedu)
/image/97/0/peugeot-3008phev-2020-033-fr.747970.jpg

LAADIMINE PIDURDUSENERGIA ARVELT

Süsteem võimaldab pidurdamiste ja mahakiirendustega seonduvalt vabaneva energia kokkukogumise jala tõstmisel (energia, mis sõitmisel sisepõlemismootoriga tavaliselt kaotsi lastakse).

See võimaldab kõrgepingeaku osalise laadimise ja suurendada läbisõiduulatust sõitmisel elektri jõul.

Sõiduki mahakiirendusteks ilma vajaduseta selleks piduripedaalile vajutada on võimalus aktiveerida pidurdusfunktsioon Brake.  Kasutamisel mootorpidurina võimaldab see ka akude laadimise pidurdamise ajal.

GALERII